וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "אולי אחרי יום כיפור אצליח לכבוש"

לי בוץ

20.9.2007 / 23:39

הפועל ת"א לא כבשה מול סולנה, אסולין מחכה שהנאחס ייגמר. אניימה התלהב ("התוצאה מושלמת"), ג'ונסון מבטיח: "בשבדיה יהיה משחק אחר"

שרון בוקוב

צילם וערך: אמיר לב

נו, אז זו תוצאה טובה? הפועל ת"א סיימה היום (חמישי) ב-0:0 מאכזב מול סולנה במסגרת גביע אופ"א, אבל בגלל העובדה ששמרה על שער ריק, שחקניה מתעקשים להיות אופטימים לקראת הגומלין בשבדיה.

השבדים יתלוננו על לוזון

גיא לוזון סירב להתראיין אחרי המשחק, אבל עוזר המאמן של הפועל ת"א, רפי כהן, ששימש היום כמאמן בפועל במקומו של לוזון המורחק, אמר בסיום: "הבכנו אותם, יצרנו הרבה מספיק מצבים כדי לכבוש ולהוביל, אבל למרות התוצאה המאופסת, אנחנו אופטימים. לא ספגנו, וזה חשוב מאוד במפעלים האירופיים לא לספוג בבית, ועכשיו ננסה לגנוב שער חוץ ולהעפיל לשלב הבתים".

כהן התייחס להחמצות של שחקניו. "הייתי יותר מודאג אם לא היינו מגיעים למצבים", אמר כהן, "אנחנו לא מרוכזים לפעמים, אבל קבוצה שמגיעה למצבים תצליח בסופו של דבר לגם לכבוש. תפקדנו טוב מבחינת רמת המשחק, ואני מרוצה מהיכולת שלנו".

גם ליאור אסולין מחכה כבר לשער המיוחל. "זו תקופה, ואני אעבור אותה, אולי זה ייגמר אחרי יום כיפור", אמר אסולין, "אני לא יודע למה הגולים לא נכנסים, אבל אם נמשיך לעבוד קשה ולהתאמץ, אין סיבה שהכדור לא ייכנס. הפועל תהיה קבוצה מצוינת".

וינסנט אניימה הפתיע כשאמר כי "התוצאה מושלמת". "לא ספגנו, ואנחנו יוצאים לשבדיה עם אמונה שאפשר לנצח, בעזרת השם", אמר השוער. מזואה אנסומבו טוען כי "תיקו 0:0 זו תוצאה טובה עבורנו. רצינו לנצח, אבל נגיע אופטימים לשבדיה, וננצח שם".

דולי ג'ונסון, שחקנה של סולנה, אמר בסיום: "הפועל קבוצה טובה. לא ממש ידענו נגד מי אנחנו משחקים. הם שלטו במשחק, אבל בשבדיה יהיה סיפור אחר, נהיה הרבה יותר התקפיים. השארנו לעצמנו צ'אנס גדול כדי לנצח בשבדיה ולעבור אותם".

אנשי סולנה התלוננו למשקיף של אופ"א על העובדה שגיא לוזון ניהל את המשחק מהיציע, על אף שהורחק, וביקשו מהמשקיף שיציין את זה בדו"ח המשחק. בהפועל הופתעו מהבקשה של השבדים, וציינו כי באופן כללי זכו ליחס עוין מהאורחים כבר מהרגע הראשון שנחתו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully