וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א סיימה רק ב-0:0 מול סולנה

20.9.2007 / 22:29

הפועל ת"א לא הצליחה לכבוש מול סולנה האפורה, סיימה ב-0:0 מאכזב, סבלה מעייפות וחוסר יציבות, ולוזון יודע ששלב הבתים באופ"א מתרחק

הסקנדינביות ממשיכות לעשות צרות לכדורגל הישראלי. הפועל תל אביב התקשתה היום (חמישי) מול סולנה במסגרת הסיבוב המוקדם האחרון בגביע אופ"א, לא הצליחה לכבוש במשך 90 דקות, ותיסע לגומלין בשבדיה אחרי 0:0 מאכזב. כפי שזה נראה כרגע, הכדורגל הישראלי בדרך לחורף קר ומשעמם, ללא נציגה בגביעים האירופיים. חבל.

האמת, זה כבר תסריט מוכר. סביר להניח שהאדומים ייצאו מעודדים מהמשחק, ועמוק בלבם השחקנים יחשבו ש"השבדים הם לא כאלה גדולים, בהחלט אפשר לעבור אותם". אבל ככה חשבה בית"ר ירושלים אחרי קופנהאגן, וזהו הרושם אחרי כל משחק מול קבוצות מסקנדינביה. הן נראות אפורות, בינוניות, משעממות, אבל אנחנו פשוט לא מצליחים לנצח אותן. לכנות את זה כ"נאחס" יהיה פשטני מדי.

מנגד, גיא לוזון שוב ראה איך הקבוצה שלו לא מצליחה לנצל את הדקות הטובות שלה, וסובלת מירידת מתח קיצונית מדי במחצית השנייה. הפועל פתחה בסערה, השתלטה על מרכז המגרש, פאביו ג'וניור ואסולין איימו על ההגנה השבדית וכדור אחד אף הרעיד את משקוף היריבה, אבל אחרי השריקה למחצית הכל נראה אחרת. שחקניו של לוזון נראו עייפים ומבולבלים, באדיר שיחק בכבדות, אבדג'י התקשה לזוז ואסולין נתקע בנבדלים.

הפועל תתנחם בעובדה שלא ספגה, ולוזון זוכר איך כבר חזר מפיגור 2:0 מול פרטיזן, אבל כרגע זה לא נראה מבטיח. חבל שנצטרך לקוות לנס נוסף כדי לראות השנה נציגה ישראלית בשלב הבתים של גביע אופ"א.

מחצית ראשונה

דקה 8 - הרחקה רעה של באדיר הגיעה לרגלי סטפנסון, שבעט מ-16 מטר, אניימה קלט יפה.

דקה 12 - פאביו ג'וניור מצא את אסולין חופשי באגף ימין, החלוץ דהר עד פתח הרחבה, אבל הגביה כדור לא מדויק.

דקה 14 - פאביו ג'וניור הוריד בחזה כדור מצוין לאבדג'י, הקשר בעט טיל מ-18 מטר, החוצה.

דקה 25 - הגבהה מצוינת של נאתכו כמעט שמצאה את ג'וניור במצב קורץ, טיירנסטורם גלש והציל שער בטוח.

דקה 32 - מבצע נפלא, שכלל דאבל פס כפול של אבדג'י עם פאביו ג'וניור, הסתיים בבעיטה של החלוץ הברזילאי היישר למשקוף השבדי.

דקה 35 - אנטבי שלח טיל אדיר מהקצה האלכסוני של הרחבה, הכדור חמק ליד הקורה הרחוקה.

מחצית שנייה

דקה 54 - הפועל פתחה בצורה מנומנמת את המחצית, והשבדים ניצלו את זה עם התקפה מתפרצת. כדור רוחב של ג'ונסון כמעט שהגיע לאובולו, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 65 - יגאל אנטבי בעט כדור חזק ושטוח, השוער אורלונד קלט יפה לפני שאסולין הסתער על הריבאונד.

דקה 73 - אבדג'י התפנה במרכז המגרש, התקדם, בעט חזק מ-30 מטר, מעל לשער.

דקה 82 - נגיעה קטנה של עובד שיחררה את ליאור אסולין, החלוץ בעט חזק, אבל למרכז השער, כדור שנקלט על ידי השוער.

הרכבי הקבוצות:

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, ביברס נאתכו (ראובן עובד, 68), אבדג'י (מאור פרץ, 86), ליאור אסולין, פאביו ג'וניור (עדי סבג, 75).

סולנה: דניאל אורלונד, פבלו מונסאלבו (מאטס רובארט, 71), דניאל טיירנסטורם, דניאל ארנפיורד, קני פייבי, ג'ימי טמאנדי, מרקוס ג'והנסון, קהירי סטפנסון, ניקלס קרלסון, איוון אובולו (לוקאס ולדרמארין, 65), דולי ג'ונסון.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - גבריאל דוס סאנטוס הוא כנראה הרכש הכי מרשים של האדומים השנה, עם משחק שקט ויציב ואף תמיכה טובה בהתקפה. זה לא מספיק.

הרע - אף אחד משחקני הפועל לא הצליח להרשים במחצית השנייה, אבל בלט בכושרו הרע בעיקר ליאור אסולין, שעדיין לא מצליח להתאושש מההחמצה מול בית"ר ירושלים, ומשום מה עדיין לא מצליח להבין את מהותו של חוק הנבדל.

המכוער - הכושר הגופני של השחקנים הישראלים ממשיך להיות מביך. כמה עצוב לראות את שחקנינו נופלים מהרגליים בכל משחק באירופה כבר בדקה ה-70. מילא באדיר ואסולין, אבל למה גם עובד נראה עייף אחרי רבע שעה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully