וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לאוהדים: "הרומן שלנו לא ייגמר לעולם"

20.9.2007 / 23:23

צ'לסי והפורטוגלי המפוטר סיכמו על הפיצויים, הסכום לא פורסם, מוריניו הודה לאוהדים. ה"סאן": מריבה עם טרי שברה את גב הגמל

עזיבתו של ז'וזה מוריניו את צ'לסי ממשיכה להסעיר את הממלכה, והספקולציות מתחילות להתחמם. ה"סאן" מפרסם כי הסיבה לפרידה בין הצדדים היה ריב בין הפורטוגלי לקפטן הקבוצה, ג'ון טרי.

הצהובון טוען כי מוריניו הביע בפני טרי את אכזבתו מיכולתו בשבועות האחרונים, ואף תהה בפני הצוות הרפואי של הקבוצה אם הם יכולים להסביר את הכושר הרע שלו. טרי זעם, והחדשות על הסכסוך הגיע להנהלת הקבוצה. גורם בבקוצה מספר: "זו הייתה ההוכחה הסופית שמוריניו מאבד שליטה על חדר ההלבשה שלו".

אחרי המשחק מול רוזנבורג (1:1) כינס רומן אברמוביץ' את ידידו הקרובים - אברהם גרנט וחבר ההנהלה יוג'ין טננבאום - כשעל הפרק עמדו שלושה נושאים: למה הקבוצה של מוריניו משחקת כדורגל כל כך משעמם, למה הם מתקשים לכבוש, ולמה רק 24 אלף צופים הטריחו עצמם למגרש.

"אני גאה בעבודה שלי"

מוריניו סיכם עם צ'לסי על הפיצויים שיקבל על עזיבתו, אך טרם פורסמו הסכומים המדויקים. לפני כן הפורטוגלי כתב מכתב באתר הרשמי של צ'לסי, שבו הוא פנה לאוהדים והצהיר כי "הרומן איתם לא ייגמר לעולם". האוהדים החזירו לו אהבה כשערכו הפגנות ליד סטמפורד ברידג', בהן דרשו את חזרתו של ה"ספיישל וואן", המיוחד.

"אני גאה מאוד בעבודה שלי בצ'לסי", כתב מוריניו, שבליגה לא הפסיד משחק בסטמפורד ברידג', "אני חושב שההחלטה שלי להגיע לאנגליה הייתה מצוינת. זו הייתה תקופה נפלאה ומרגשת בקריירה שלי. אני רוצה להודות לאוהדי צ'לסי, במה שאני רוצה להאמין שהוא סיפור אהבה בלתי נגמר. אני מאחל הצלחה גדולה למועדון הזה, שתמיד יישאר מחובר אליי ברגעים היסטוריים משותפים".

יחליף את סקולארי?

לאחר שעזב את צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו כנראה לא מתכוון לנוח תקופה ארוכה. התקשורת האנגלית מדווחת כי בעקבות העונש שספג מאמן נבחרת פורטוגל, פליפה סקולארי, שהושעה לארבעה משחקים בינלאומיים, צפוי מוריניו לזכות בתפקיד אימון מולדתו. לפי הפרסומים, ההתאחדות הפורטוגלית כבר פנתה למאמן, שהביע הסכמה ראשונית לקבל עליו את המשרה.

המאמן הפורטוגלי כבר הצהיר בעבר על שאיפתו לאמן את מולדתו, אבל תמיד הדגיש כי יהיה זה השלב האחרון לאחר קריירת מועדונים מפוארת. "אני רוצה לאמן את פורטוגל בסוף הקריירה", אמר בינואר 2006, "אני לא יודע, אולי כשאהיה בן 60, פחות או יותר. אני רוצה לקבל את הצ'אנס. עוד לא הייתי בינלאומי בתור שחקן, ולהתחרות עם מדינתי תהיה חוויה מיוחדת".

פורטוגל מודרכת כיום על ידי פליפה סקולארי, אך אולי הכישלון עד כה במוקדמות יורו 2008 וההשעייה מאופ"א, בעקבות האגרוף לפרצופו של שחקן סרביה במפגש האחרון בין שתי הנבחרות, יכולות לסיים את תפקידו של מי שנחשב לאחד המאמנים המוערכים בעולם ובמיוחד בפורטוגל, זאת לאחר שהגיע עם הנבחרת לגמר יורו 2004 ולחצי גמר המונדיאל ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully