וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בוסמן: אשה מסתורית

אריאל גרייזס

20.9.2007 / 13:13

לאור השאלות הרבות החליט המתאזרח לראיין את י', האשה שהייתה ביותר אירועי ספורט אמריקאי מכולכם. הממצאים מדאיגים, לו ולנו

במסורת היהודית נהוג להגיד ש"מי שישן בראש השנה, מזלו ישן כל השנה". למזלי, במשפחה שלי הוחלט להשמיט את המילה מזל מהפתגם, ועל כן, בתקווה לבלות את מרבית השנה במצב מאוזן, אנחנו משתדלים כל ראש שנה לא להרבות במעשים, אלא מתחת לשמיכה. השנה, החג בא בדיוק בזמן, כי סוף השבוע האחרון היה עמוס וכלל הרבה יותר מדי שעות לילה שבהן מצאתי את עצמי מנקר מול הטלוויזיה (ולא, הראשים המדברים של ESPN לא ממש עזרו), אם מול הסדרה המצוינת בין הרד סוקס ליאנקיז (יותר מצוינת לאוהדי היאנקיס, לטעמי) ואם ביום ראשון הארוך שנגמר במשחק שאסור היה להפסיד בין הפאטס לצ'ארג'רס (על המאנדיי נייט ויתרתי, לכל אחד יש קווים אדומים, הרד סקינס זה הקו האדום שלי)

בזמן המסלול שלי בצבא, זכינו לכל כך מעט שעות שינה שעל מנת להרגיש שישנו מספיק, היינו נוהגים לספור כל שניית שינה, כולל את החמש דקות שהיינו מגניבים בין המד"ס למסדר בוקר והרבע שעה בטלטולית בין הבסיס למטווחים (מי שלא נרדם כשהראש שלו כמעט נעקר מצווארו בזכות ההמצאה הצה"לית האיומה הזאת, לא ידע עייפות מימיו). ביום שני בבוקר, כשגנבתי עוד חצי שעת שינה בין סיום המשחק המאוחר לזמן שהיה צריך לקום לעבודה, הרגשתי פחות או יותר אותו דבר.

אז מכיוון שאני עדיין מנקר פה ושם על המקלדת, חיפשתי אייטם קל לשבוע, שיאפשר לי להשלים כמה שעות שינה, ואז נזכרתי שכבר זמן רב אני חש בעניין שמתעורר בקרב הקוראים לגבי י', כשכמעט בכל טור עולות תהיות לגביה. אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לפרסם ראיון חגיגי ומיוחד, שמשום מה נשמט ממוספי החג של כל העיתונים הגדולים, ולתת לכם את י' כמו שמעולם לא ראיתיה. מיותר לומר, כל השאלות פה אמיתיות לחלוטין (לגבי התשובות – בואו נגיד רק שהן לא עברו צנזורה).

אל תדברי על אריק

אריאל: בואי תספרי לנו קצת על עצמך, הקוראים נורא רוצים לדעת בת כמה את

י': שנתיים פחות ממך, כמובן

אריאל: חכמולוגית. טוב, שאלה פשוטה יותר, מה מצחיק אותך?

י': אתה

אריאל: תודה. ומה מעצבן אותך?

י': אתה, כשאתה מפסיד בפנטזי

אריאל: אני לא עצבני כשאני מפסיד בפנטזי

י': אם אתה אומר

אריאל: נגיד. את יודעת מה מעצבן אותי? כשאת שואלת אותי בפעם המיליון מה זה סייפטי

י': וואלה, זה באמת מרגיז. תזכיר לי עוד פעם מה זה?

אריאל: %#^$^$#%@$@&

י': סליחה, אני באמת לא זוכרת מה זה

אריאל: עזבי, לא חשוב. בואי תספרי איזה שחקנים את אוהבת

י': טוב, בבייסבול יש את אריק ביירנס, כמובן

אריאל: כמובן. את יכולה להסביר לי מה את מוצאת במכוער הזה?

י': אתה יכול להסביר לי מה אני מוצאת בך?

אריאל: זאת באמת שאלה טובה. ואת מי את אוהבת בפוטבול?

י': אני יודעת? הא, יש את חבר שלך, זה החמוד שאצלך בפנטזי

אריאל: לדניאן?

י': כן, בדיוק, יש לו כזה פרצוף מתוק

אריאל: מתוק, עלאק. 50 יארד עשה בשני משחקים, האפס העלוב הבן בן #$^%@#&$&#%@ שלו.

י': אתה רואה למה התכוונתי?

לטוביץ' וספירשטיין - סמולנים מסריחים!!!1

אריאל: ואיזה קבוצות את אוהבת?

י': אין לי ממש קבוצות אהודות. החולצה של אורטיז שקנית לי נחמדה. וגם זאת של ביירנס, כמובן, אז אני אוהדת אותם. אה, וכמובן את הסאן דבילז. זה ממש מרגיז שהחבר'ה בוואלה! שמסקרים את הפוטבול מכללות לא כותבים עליהם למרות שהם 0:3, לא?

אריאל: כן, באמת מרגיז. ויש קבוצות שאת לא אוהבת?

י': כל מי שלובש פסים. זה כל כך מכוער

אריאל: אמרתי לך שאני מת עליך?

י': תמיד נחמד לשמוע

אריאל: טוב, שאלה אחרונה. הקוראים לוחצים, כולם רוצים לדעת – מה הפירוש של י'?

י': למה אתה מתעקש? אם לך היו קוראים ירחמיאל, לא היית רוצה לשמור את זה בסוד?

תגידו, אתם על אמת?

אחרי שסיימנו את הראיון, י' התעקשה שאכתוב גם ממש על פוטבול, אז הנה כמה שאלות בוערות שי' היתה שואלת אותי השבוע אם פוטבול היה ממש מעניין אותה:

- עם מאזן 0:2, האם יוסטון הם על אמת?

טוב, אם נהיה יהודי טוב ונחזיר בשאלה על שאלה – למה אתם מתכוונים ב"על אמת"? אם הכוונה ללקחת את ראשות הבית, אז תשכחו מזה. אינדיאנפוליס פשוט קבוצה טובה ומנוסה יותר ממה שיש לטקסנס הצעירים להציע והיא תיקח את ראשות הבית, די בהליכה אם מתסתכלים על הלו"ז שלה.

האם יוסטון מסוגלים להגיע לפלייאוף? זאת כבר שאלה הרבה יותר קשה והתשובה עליה תלויה בהרבה גורמים, אם כי נראה שמאט שאוב הוא החשוב מבינהם. שאוב כרגע נמצא במקום החמישי בדירוג הק"ב רייטינג, לפני אושיות כמו דרו בריס, קארסון פאלמר ואפילו פייטון מאנינג (אם כי יש להזהיר ולומר שבמקומות השני,שלישי ורביעי מופיעים ק"ב מפוקפקים כטוני רומו, ג'ף גארסיה וג'ק דלהום בהתאמה) והשאלה הגדולה היא האם הוא מסוגל להמשיך בקצב הזה. הערכה של כותב שורות אלה היא, שכמו כל ק"ב חדש וסביר שמגיע לליגה (לא, רקסי, אתה לא חדש ולא סביר), ההגנות והמאמנים עוד לא מכירים אותו מספיק כדי להתכונן אליו. זה ייקח עוד שבועיים-שלושה עד שהגנות יבצעו את ההתאמות הנדרשות כדי שנגלה את מאט שאוב האמיתי ואולי נוכל לקבל תשובה קצת יותר מדויקת.

עם מאזן 0:2, האם הפיטסבורג סטילרס על אמת?

יו בט יור אס דיי אר. הגנה טובה, ק"ב מצוין, משחק ריצה משובח וכל זה כשליריבות שלך לבית או שאין הגנה (סינסי, אפילו בולטימור שמו עליהם 20 נקודות) או שאין התקפה (בולטימור, שמה בקושי 20 נקודות על ההגנה של סינסי) או שאין את שתיהן (כן, אני יודע שקליבלנד שמו 51 נקודות השבוע ואפילו היה מישהו בליגת הפנטזי שלי שמיהר להרים את דרק אנדרסון. אני מוכן לקחת התערבות עם כל אחד שאנדרסון לא מסיים לפחות את אחד משני המשחקים הבאים עם פחות מ-3 חטיפות). כרגע, הסטילרס הם לא פחות ממועמדים לסופרבול, לטעמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

העונה גמורה. או שלא

- עם מאזן 2:0, האם העונה של הסיינטס גמורה?

רחוק מזה. לסיינטס יש כרגע שתי בעיות עיקריות – אחת, ההגנה שלהם לא מתפקדת (עם כל הכבוד לג'ף גרסיה ולהתקפה של טמפה, ויש הרבה כבוד אחרי ההצגה שלהם השבוע. יאסו, שימי), שתיים, משחק הריצה שלהם נראה כמו כלום, מה שמונע ממשחק המסירה להתפתח כראוי (ואל תתרשמו מ-300 פלוס היארדים שבריס זרק השבוע, רובם היו בטיים דה גארבג').

כדי לתקן את משחק ההגנה הם יצטרכו להשקיע הרבה מאוד מאמצים, ולא בטוח שהם אכן מסוגלים לתקנו כליל, אבל שיפור משחק הריצה הוא פשוט מאוד – תנו לדיוס את הכדור. מי שחושב ששני המשחקים הראשונים של רג'י בוש, על ממוצע הנשיאה הנמוך של 3 יארד, היו חריגה, שיבדוק את המספרים של שנה שעברה, אז נתן בוש 3.4 יארד לנשיאה, שזה לא הרבה יותר טוב. בוש צריך לשמש בתפקיד שבו שימש שנה שעברה, בעיקר כפיתיון ובמסירות קצרות, כשאת מרבית הנשיאות צריך לקבל מקאליסטר (שקיבל 10 נשיאות בלבד בממוצע למשחק בשני המשחקים הראשונים), שאולי לא יעשה צוקהרה כפולה מעל שני שחקני הגנה כמו בוש, אבל יהיה מסוגל להשיג את ה-4-5 יארד לנשיאה, שיאפשרו לבריס קצת חופש נשימה. בכל מקרה, ב-NFC דרום הפתוח לרווחה הכל עוד יכול לקרות (טוב, אולי חוץ מזה שג'ואי הארינגטון יהפוך לק"ב נורמלי).

- עם מאזן 2:0, האם העונה של הג'איינטס גמורה?

אני אסכם את העונה של הג'איינטס במילים המעודנות והמנוסחות היטב של ע', אוהד ג'איינטס מתוסכל: "איך אני שונא את האיליי מאנינג הה... הזה".

- האם ביירון לפטוויץ' הוא הפיתרון לבעיות של אטלנטה?

בערך כמו שביבי נתניהו הוא הפיתרון לבעיות של ישראל. אבל היי, לפחות לא נצטרך לראות את ג'ואי הרינגטון בתור ראש ממשלה.

- האם אפשר לקבוע סופית שטוני רומו התאושש מתראומת הפלייאוף של שנה שעברה?

אני מודה, הייתי משוכנע שרומו הולך להיות באסט רציני השנה, ולהמשיך את התצוגות הבינוניות מהמשחקים האחרונים בעונה הקודמת. אבל צריך להודות, רומו נראה מצוין עד עכשיו ונדמה שההיעלמות של ביל פארסלס כנראה הורידה משמעותית מהלחץ, גם ממנו וגם מהרסיברים שלו. למרות זאת, הייתי מחכה טיפה לפני שהייתי מתחייב לקאובויס של השנה. הג'איינטס, כמו שראינו מול גרין ביי, הם לא ממש קבוצה (וגם הם שמו על דאלאס 35 נקודות) וגם מיאמי היא קבוצה שעדיין בבניה (בניה? עוד חופרים שם את היסודות) ולכן לפני שרומו מתמודד מול קבוצה אמיתית, לא הייתי שולח אותם לסופרבול עדיין.

- האם הרד סוקס הם חבורת הלוזרים המסריחים הכי גדולה שראיתם בחיים שלכם?

זה בסדר, זאת שאלה רטורית, אין טעם לענות עלייה.

למה, למה אני כאן בכלל?


- שאלה אחרונה חביבה - האם טום בריידי הולך להיות ה-MVP העונה?

טוב, טור שלם פלוס שבועיים מפתיחת העונה, שאני נמנע מלשבח את הפאטס שלי, לא ציפיתם שזה יחזיק כל כך הרבה זמן, נכון?מבחינת מספרים, אין ספק שבריידי הוא השחקן ההתקפי הטוב בליגה אחרי שני משחקים (שהם לא ממש מדגם סטטיסטי, אני מודע לזה). 80 אחוז השלמה, שישה ט"ד ורק אינטרספשן אחד הם רק דוגמא לסטטיסטיקות שלא ראינו את בריידי מביא בעבר.

מצד שני, לבריידי אף פעם לא היה כזה צוות מסייע בהתקפה. אבל, למרות התוספת שתופסת של מוס ו-וולקר, הרי שהסיבה להצלחה של בריידי עד כה היא הקו ההתקפי המדהים שלו, שמול הג'טס החזיק אותו ללא סאק, וגם מול הצ'ארג'רס, אחת מקבוצות הפאס ראש הטובות בליגה בעונה שעברה, שמרה אותו ללא לחץ כמעט מרבית המשחק, למעט שני סאקים של שון מרימן הבלתי ניתן לעצירה. אם הקו הקדמי של בריידי ימשיך לשמור עליו ככה כל העונה, ובהנחה שהמצביעים ל-MVP לא יחזיקו נגדו את פרשיית הריגול (ואין סיבה שהם יעשו זאת, זה לא הוא שהחזיק את המצלמה או משהו), הרי שבריידי, שתמיד היה הבייבי של התקשורת, בהחלט עשוי להוסיף לארון הגביעים שלו את הפרס היחיד שעוד חסר לקריירת ההול אוף פיים שלו.

לסיום, לפני שבועיים הבטחתי שאני אמצא גימיק סיום ואחרי מחשבה עמוקה (3 דקות במקלחת) הוא מגיע כמובטח. אז קבלו בבקשה – סיבה מספר 49 למה אני עדיין (קצת) מתגעגע לאמריקה:

השבוע קיבלתי מייל מהאריזונה דיאמונדבקס, שמודיע לי שבגלל שרכשתי העונה את אחת החבילות שלהם, הרי שאני זכאי לכרטיסים בהנחה למשחקי הפלייאוף, אם וכאשר הדי-באקס יגיעו אליו. הייתי מבואס לאללה ואז חבר שלי שאל אותי כמה אני אהיה מדוכא אם הנחשים יגיעו לשחק בוורלד סירייס מול הרד סוקס...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully