וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אי אפשר לפתוח ככה את העונה"

20.9.2007 / 11:39

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, לא מייחס חשיבות ליכולת קבוצתו במשחק, אלא דווקא להשפעה של ההפסד. זיקו: "ניצחנו בזכות ההגנה"

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, מסרב להתרגש מההפסד 1:0 לפנרבחצ'ה. "לא שיחקנו כל כך טוב, אולי היינו מודאגים מדי מהעובדה שיש לנו הגנה חדשה לגמרי. על הדשא המצב היה שונה לגמרי, ההגנה עבדה טוב, אך ההתקפה לא עבדה כראוי", אמר המאמן האיטלקי. אינטר שיחקה ללא ניקולאס בורדיסו, כריסטיאן קיבו ומרקו מטראצי, שפצועים. "התקדמנו יותר במחצית השנייה, אך פנרבחצ'ה יכולה הייתה להבקיע שער לכן ניצחונם ראוי".

"המחצית הראשונה לא הייתה כזו נוראית, היא הייתה מאוזנת, אבל היינו חייבים לנצל את מספר ההתקפות המתפרצות שהיו לנו". מאנצ'יני התייחס גם לפתיחה הגרועה בעונה שעברה כשאמר: "אני לא יודע אם לקבל סטירה מדי פעם זה בריא לקבוצה. זה ברור ששום דבר לא הוכרע עדיין ויש לנו סיכוי מצויין להעפיל, אבל אנחנו לא יכולים לפתוח ככה את העונה כל פעם".

זיקו, מאמן פנרבחצ'ה, מסביר איך עשה זאת לאיטלקים: "ניצחנו בזכות ההגנה, לא השארנו מקום לשחקנים של אינטר. אם אתה נותן מרחב לזלאטן איברהימוביץ', דויד סואזו ודז'אן סטאנקוביץ', הם יפגעו בך. שיחקנו משחק גדול, ואני חושב ששלוש הנקודות הגיעו לנו", אמר המאמן הברזילאי של הקבוצה הטורקית, שעמד בסכנת פיטורים לפני המשחק. "שמרנו על רמה מאוד גבוהה של ריכוז, למרות שידענו שיש להם סגל חסר. יש להם יכולות וכל קבוצה שתשחק נגדם תהיה בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully