וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חזר מטיול הסליחות

20.9.2007 / 10:46

"מצטער שהבקעתי", אמר שחקן יונייטד שניצח את קבוצתו לשעבר, ספורטינג. ארסנל מלהיבה, פברגאס נשאר זהיר: "עלינו ללכת צעד צעד"

"אני מצטער שהבקעתי", אמר כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שכבש את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ספורטינג ליסבון (0:1) בפורטוגל. לרונאלדו היה זה מפגש נוסטלגי עם קבוצה בה שיחק ארבע שנים (1999 - 2003). אחרי השער רונאלדו קד לקהל, שמצדו קיבל אותו בסבר פנים יפות. "נדיר בכדורגל המודרני שמישהו מקבל קבלת פנים כזו. אני חושב שהם מכירים בכך שהיה להם שחקן מדהים ומוכשר במועדון", החמיא מאמן יונייטד, אלכס פרגוסון. הסקוטי החמיא ליריבה, שגידלה את הכוכב הנוכחי שלו. "ספורטינג עזרה לו להתפתח, ואנו ברי מזל שקיבלנו אותו, למה שאנו מקווים שיהפכו לשנים הטובות בחייו".

ומה בקשר למשחק עצמו? "ניצחון במשחק חוץ עם פתיחת ליגת האלופות, קובע עבורנו את הטון להמשך. לספורטינג היו מספר הזדמנויות ברחבה, אבל הם לא ממש הצליחו לפתוח אותנו בהגנה". פרגי מצא זמן להחמיא גם לשוערו, אדווין ואן דר סאר, ששתי הצלות שלו שלחו את יונייטד הביתה עם 3 נקודות. "אפילו עכשיו, בגיל 36, הוא מראה התלהבות גדולה. הוא שיחק 120 פעמים עבור הולנד, וכבר זכה בהכל, הוא מהווה דוגמה לשוערים האחרים שלנו".

פרגי גם מרוצה מהופעתו של ויין רוני, שחזר מפציעה ושיחק 70 דקות נגד ליסבון. "זה היה קשה לוויין לשחק לבדו בחוד. עלתה השאלה כמה זמן הוא יחזיק מעמד, אבל אחרי שהבקענו לא היה צריך לסכנו יותר".

"זו קבוצה שמכוונת לעתיד"

מנצ'סטר יכולה להיות מרוצה מניצחון החוץ בליסבון, אבל הקבוצה האנגלית שהרשימה יותר מכולן במחזור פתיחת ליגת האלופות היתה ארסנל. באצטדיון האמירויות היו שחששו מעזיבתו של תיירי הנרי, אבל מאז תחילת העונה ססק פאפרגאס זוהר בשורות התותחנים, ולא נותן לאוהדים סיבה להתגעגע לחלוץ הצרפתי. הספרדי של ארסנל כבש לזכות קבוצתו ב-0:3 על סביליה, והיה המצטיין במגרש. "עלינו ללכת צעד צעד", אמר פברגאס, "זה מה שאנו עושים כרגע, וזה טוב. מדובר בקבוצה שמכוונת לעתיד".

מאמן ארסנל ארסן וונגר, חושש מהיסחפות אחרי הניצחון, ושותף לזהירות של קשור. "אולי היה לנו מזל עם הגול הראשון, אבל במחצית השנייה שלטנו לחלוטין במגרש. אני מרגיש לפעמים שאנו יכולים לשפר את הנגיעה האחרונה, החמצנו מצבים שאסור לנו לפספס, וגם עשינו שתיים-שלוש טעויות בהגנה. כל זמן שהגישה נכונה והשחקנים רוצים להשתפר, אז זה רק יהיה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully