וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון לפטוויץ' חתם באטלנטה

20.9.2007 / 0:45

לאור מצוקת הקוורטרבק החתימו הפאלקונס את השחקן, ששוחרר מג'קסונוויל. טנק ג'ונסון לדאלאס, קווין אוורט ממשיך בהתאוששות

לפטוביירון לפטוויץ' מצא בית, וזה לא לקח כל כך הרבה זמן. הקוורטרבק הבטטי, ששוחרר מג'קסונוויל ממש לפני בעיטת הפתיחה של העונה, הרחיק רק כמה מאות מיילים, וישחק בשורות אטלנטה פאלקונס. הבזים היו צריכים קוורטרבק במיידי, כשג'ואי הרינגטון לא ממש סיפק את הסחורה ולא הצליח למלא את החלל שהשאיר רוצח הכלבים, מייקל ויק. החוזה עם לפטוויץ' בן ה-27 יעמוד על 7 מיליון דולר לשנתיים.

התאקל ההגנתי טנק ג'ונסון, שהושעה על ידי הליגה ונזרק משיקגו ברס, ישחק במחצית השניה של העונה קרוב יותר למקום מגוריו באריזונה. ג'ונסון חתם בדאלאס קאובויס, בשורותיה ישחק החל מהמחזור התשיעי, לאחר שיסיים לרצות עונש של שמונה משחקים. "אתה חייב ללמוד מטעויות ומהחוויות שליוו אותך, ואני מביט קדימה ורוצה לפתוח דף חדש", אמר.

אנדרה ג'ונסון, התופס המשובח של יוסטון, עלול להיעדר ממשחקה הקרוב של הקבוצה. ג'ונסון נפצע בברכו והוא בספק למשחק הבית ביום ראשון נגד אינדיאנפוליס. "כרגע אני בתקופת החלמה, ולא יודע אם אספיק להיות כשיר ליום ראשון. נראה", אמר ג'ונסון.

וחדשות נוספות מכיוון קווין אוורט: הטייט אנד של בפאלו, שנפצע קשות בצווארו במחזור הפתיחה, עשוי להיות מועבר מבית החולים ביוסטון כדי להמשיך בהתאוששות. "הם אפילו מדברים על כך שישתקם בביתו", אמר דוקטור בארת' גרין, יו"ר המחלקה לניתוחים נוירולוגיים באוניברסיטת מיאמי. "אוורט יושב, אוכל ועושה תנועות רצוניות. ההתקדמות שלו יותר ממשביעת רצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully