וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: איטליה, מלכת הבינוניות

רועי פרידמן

20.9.2007 / 0:32

האיטלקים לא התקשו, אבל גברו בצורה לא משכנעת על פורטוגל 5:31. ווילקינסון חוזר לסגל אנגליה: "אנחנו רוצים להוכיח למה אנחנו כאן"

איטליה לא התקשתה לנצח במשחק בינוני את פורטוגל 5:31 (5:16). בפעם הקודמת ששתי הנבחרות נפגשו, ה'אזורי' ניצחו את ה'לובוס' 0:83 במוקדמות הגביע העולמי. כשאנדראה מאסי הבקיע את הטריי הראשון, בדקה ה-4, איטליה נראתה בכיוון של התוצאה הזו, ולמרות שה'אזורי' שלטו במשחק והחזיקו יותר בכדור, הם ביצעו איבודי כדור מטופשים ועבירות עוד יותר מטופשות. מי שהגדיל לעשות היה הקפטן, מארקו בורטולאמי, שספג כרטיס צהוב בדקה השמינית על אגרוף לשחקן יריב. הפורטוגלים שיחקו טוב בהגנה, וגם במשחק הזה הם הסתפקו בטריי בודד, מה שמגביר אצלם את התחושה שהם יכולים לנצח את הרומנים. אלא שבעשר הדקות האחרונות הם איבדו אוויר, ואיטליה ניצלה את זה להבקיע שני טרייז נוספים.

צוברי הנקודות:

איטליה:

טרייז: אנדראה מאסי 2, מאורו ברגמאסקו

המרות : דויד בורטולאסי 2

עונשין : בורטולוסי 4


פורטוגל : טריי : דויד פנאלווה

כרטיסים:

איטליה:

צהוב : מארקו בורטולאמי (8, אגרוף לשחקן יריב)

מחר תארח וויילס את יפן באצטדיון המילניום. ובאנגליה, שנמצאת בדיכאון מתמיד מאז משחקי ההכנה, יש סיבות לחיוך: ג'וני ווילקינסון חוזר לסגל, וכנראה שיפתח מול סמואה בשבת. ווילקינסון פצוע בקרסולו, והחמיץ את שני משחקי הפתיחה, מול ארה"ב ודרום אפריקה. "במשחקים הקרובים אנחנו רוצים לתת לאנשים להבין למה בכלל הגענו לכאן ולהוכיח שאנחנו תחרותיים", אמר הפליי-האף הותיק, גיבור הזכיה באליפות ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully