וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים עושות לנו כבוד

19.9.2007 / 22:30

נבחרת הנשים של ישראל רשמה הישג פנטסטי נוסף עם ניצחון גדול 71:84 על סלובקיה, ועשתה צעד גדול לעבר אליפות אירופה

נבחרת הגברים של ישראל בכדורסל עשתה לעצמה הרגל להעפיל לאליפות אירופה דרך טורניר ההזדמנות האחרונה, וכעת נראה שגם הנשים הולכות בעקבותיהם. הערב (רביעי) בעיירה האיטלקית לנצ'יאנו, ניצחה הנבחרת הצעירה והמפתיעה של אלי רבי את נבחרתה החזקה של סלובקיה 71:84, במשחקה הראשון בבית המשולש בשלב השני של טורניר ההזדמנות האחרונה על הכרטיס ליורובאסקט הנשים.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאה 15:17 לסלובקיות, אבל ברבע השני פתחו הישראליות מבערים וסגרו את המחצית ביתרון 31:44. הרבע השלישי היה כולו של סלובקיה ועשר דקות לסיום הראה לוח התוצאות על 59:60 לישראל, לפני שרבע אחרון נהדר נוסף של הבנות של אלי רבי נתן להן ניצחון ענק 71:84.

קלעו לישראל: לירון כהן 24, מירב דורי 20, ליעד סואץ ושי דורון 10 כל אחת, לייני סלווין וג'ניפר פליישר 6 כל אחת, קטיה אברמזון 5, קטיה לויצקי 3.

"הניצחון מדבר בעד עצמו", אמר המאמן אלי רבי לכתב "הארץ", אריה ליבנת, "צריך להסיר את הכובע בפני השחקניות על לחימה אדירה וקבלת החלטות חכמה בדקות האחרונות". העוזרת גלית מוסאי הוסיפה: "משחק הרואי של הנבחרת. כל המפתחות הטקטיים שהצבנו עבדו בצורה מדהימה - הירידה המהירה להגנה וריבאונד ההגנה. בהתקפה עשינו מהלכי כדורסל שלא נראו אי פעם בנבחרות הנשים של ישראל".

מחר תוכל ישראל להבטיח את ההעפלה לאליפות אירופה הראשונה שלה מזה ארבע שנים, עם ניצחון על פולין (20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully