וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יציל את המטס?

19.9.2007 / 12:48

פילדלפיה ממשיכה לכרסם - בפיגור של 1.5 משחקים בלבד אחרי מפגשי הלילה. קליבלנד הוציאה את דטרויט מהמרוץ, בוסטון קורסת

וושינגטון - ניו יורק מטס 8:9

גבירותיי ורבותיי, אוהדי המטס - המצב לא קל בכלל. מה שנראה ככרטיס ברור לפלייאוף מהמקום הראשון לפני שבוע, הפך לסיוט מתמשך. ניו יורק שוב הפסידה, פילדלפיה ניצחה והפער בין השתיים עומד על 1.5 משחקים. ג'ון מיין, מי שהיה הסטופר של ניו יורק עד האולסטאר, לא הצליח להחזיק יתרון של 0:4 מהאינינג הראשון, חטף בראש בחמישי וסיים עם שמונה ריצות חובה ועוד הפסד, עשירי שלו העונה. אוסטין קרנס ורוני בליארד חגגו עליו עם הומרים, דאנג'לו חימנז רשם הומר משלו, חזוס קולומה זכה בניצחון וצ'אד קורדרו שמר. שון גרין חבט להומר, אבל המצב בטטה ברמות קשות.


סט. לואיס - פילדלפיה 7:4

והפיליז, לעומת המטס, מריחים דם ומתכוננים להסתערות. רוד בראחאס חבט לסינגל שובר שוויון באינינג ה-14, פילדלפיה הוסיפה עוד שתי ריצות וקליי קונדרי סגר בקלות, העניק לחוזה מסה ניצחון וחיפה על שבירת שמירה של ברט מאיירס. מייק מארות' היה המגיש המפסיד. חם, חם במזרח.


אריזונה - סן פרנסיסקו 0:5

בעוד סן דייגו ממשיכה לרמוס, היה לדיאמונדבקס רגעי עדנה משלהם, כשמייכה אווינגס הרשה שתי חבטות בלבד בתשעה אינינגים, ונעזר באינינג ראשון טוב מבחינה התקפית, עם ארבע ריצות. מארק ריינולדס חבט להומר, ג'ונתן סאנצ'ז המפסיד צלח אינינג אחד בלבד.


סן דייגו - פיטסבורג 3:5

חמישה אינינגים הספיקו לגרג מדוקס לזכות בניצחון, כשטרבור הופמן מספק את השמירה והפאדרס שומרים על הפרש של משחק אחד מתחת דיאמונדבקס. הומר לקסאווייר ניידי בפיטסבורג.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 1:3
קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 8:9

זהו, הדודג'רס אומרים כמעט סופית שלום לכרטיס הפלייאוף, כשגם הרוקיז (מישהו חושב שקלינט הארדל לא ראוי להיות מאמן העונה?) לא יהיו שם, אבל ראויים לכבוד על עונה גדולה. במשחק הראשון (1:3) ניצח ג'ף פרנסיס, מנואל קורפאס זכה בשמירה וצ'אד בילינגסלי סיים עם הפסד. בשני (8:9) חבט טוד הלטון להומר בן שתי ריצות על טקאשי סאיטו באינינג האחרון, כשדווקא היפני האמין מקבל את ההפסד וסוגר את המסך על עונת הדודג'רס. מאט הולידיי וריאן ספילבורגס עם הומרים לקולורדו, ניצחון לריאן ספייר. בלוס אנג'לס חבטו להומרים ג'יימס לוני, ראסל מרטין ולואיס גונזאלס.


שיקגו קאבס - סינסינטי 5:2

נו, אז קרלוס זמבראנו חזר הביתה אחרי שתי פתיחות טובות מאוד בחוץ - והפסיד. לזכותו של ביג זי, ייאמר שהוא פתח אחר מנוחה קצרה של שלושה ימים. שבעה ושישה מצוינים של ארון הראנג הקנו לו ניצחון, זמבראנו הגיש 5.2 עם ארבע ריצות חובה, ומילווקי השוותה את המאזן לקאביז. הפעם דייויד וות'רס שמר בהצלחה.


יוסטון - מילווקי 9:1

ההזדמנות שלה חיכו הברוורס הגיעה בדמות ניצחון והפסד של הקאביז. ג'וני אסטראדה חבט לגראנד סלאם שני שלו העונה, קלאודיו ורגאס זכה בניצחון, אבל אליה וקוץ בה: הוא עלה כמחליף באינינג השני בגלל פציעת ירך של בן שיטס. די! בן שיטס נפצע! סנסציה, סנסציה, הודיעו בחוצות אשקלון! ריקי וויקס, ג'ף ג'נקינס וגם ריאן בראון, רוקי השנה קרוב לוודאי, עם הומרים למילווקי. הפסד לפליפה פאולינו.


במשחק נוסף: אטלנטה - פלורידה 3:4

אדיוס, דטרויט

קליבלנד - דטרויט 4:7

זהו. הסיפור של הטייגרס נגמר. היאנקיז הצמיחו את הפער בקרב על הויילד קארד ל-4.5 משחקים, מקליבלנד הם רחוקים 6.5 ונותרו להם עוד עשרה משחקים בלבד עד סוף העונה. הומר בן שלוש ריצות של טראוויס הפנר עשה את ההבדל, כשקליבלנד חבטה כהוגן בג'סטין ורלאנדר, ושפכה הומרים גם מצד ויקטור מרטינז, פרנקלין גוטיירז וריאן גארקו. ג'נסן לואיס עם הניצחון, שמירה לג'ו בורובסקי.


טורונטו - בוסטון 3:4

אריק גאנייה ממשיך להגיש כמו פח אשפה מהלך. גאנייה דפק הופעה טובה של ג'ון לסטר (6.2 אינינגים), כשהרשה דאבל לראס אדאמס ושלוש ריצות בסך הכל באינינג השמיני, וה-ERA שלו האמיר ל-4.18. "אני לא יודע מה להגיד, זה מאוד מתסכל", אמר המגיש שהגיע בטרייד לפני יותר מחודש. איי ג'יי בארנט היה כוחני וזכה בניצחון שבסופו של דבר היה צודק, לאור הופעה של 8.2 אינינגים ו-11 קטילות. סקוט דאונס עם השמירה, הומר לחוליו לוגו מבוסטון.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 0:12

המנוחה שנכפתה על מייק מוסינה עד לפני שבוע הייתה מאוד במקום, מסתבר. מוס ירה שבעה וניטרל שישה, והיאנקיז הגיעו לפער קטן מאוד של 2.5 משחקים מבוסטון, הנמוך ביותר מאז ה-21 באפריל. ניו יורק רשמה שש ריצות באינינג הרביעי וחמש בשביעי. דאג מינטקביץ' חבט להומר בן שלוש ריצות והוסיף עוד הכנסת רץ, ג'ון לסטר של האוריולס עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 1:2

עכשיו, שימו לב למה שקורה פה. האינדיאנס, בעקבות הפסד בוסטון, רחוקים מהרד סוקס רק חצי משחק, וכך גם המלאכים, כך שהדירוג לפלייאוף פתוח לגמרי. שמונה אינינגים ועשרה טיגונים של ג'ון לאקי (ניצחון מספר 17 העונה) ושמירה מספר 36 של פרנסיסקו רודריגז עשו את העבודה. ג'ייסון האמל עם ההפסד.


יתר המשחקים:

קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 2:3
מינסוטה - טקסס 2:4
אוקלנד - סיאטל 8:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully