וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע יפתח נגד מאסו

19.9.2007 / 7:42

נקבע סדר המשחקים בגביע דייויס במפגש בין ישראל וצ'ילה, סלע אופטימי: "אני מאמין שאני אביא את הנקודה הראשונה". אוקון יעלה אחריו למפגש מול גונזאלס (6 בעולם)

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

היום (רביעי) בצהריים נערכה הגרלת סדר המשחקים בגביע דייויס, לקראת המפגש בסוף השבוע בין נבחרות הטניס של ישראל וצ'ילה במרכז הטניס ברמת השרון. המשחק הראשון, שייערך ביום חמישי, יפגיש בין המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, לניקולס מאסו (72 בעולם). מיד לאחר מכן יעלה למגרש נועם אוקון, המדורג 186 בעולם, שישחק מול פרננדו גונזאלס המצוין, המדורג שישי בעולם.

מי יגנוב נקודה?

בנבחרת הישראלית מודעים להבדלי הרמות בין הקבוצות, אבל מקווים שסלע (105 בעולם) יצליח לנצל את תמיכת הקהל כדי להדהים את מאסו ולהביא לישראל את הנקודה המיוחלת ביום הראשון. אולי אז, עם יתרון 0:1, יצליח גם אוקון לעשות את הבלתי ייאמן.

ביום שישי ייערך משחק הזוגות, וכרגע נראה שאם יש איזשהו סיכוי להוציא נקודה במפגש הזה הוא טמון בעיקר במשחק הזה. אבל גם אנדי רם ויוני ארליך צפויים להתקשות מול מאסו וגונזאלס, המצטיינים במשחק הזוגות.

ביום ראשון ייערכו עוד שני משחקי יחידים, בתקווה שהם עדיין יהיו אקטואליים. בראשון ישחק סלע מול גונזאלס, ולאחר מכן אוקון מול מאסו.

סלע: "מאמין שאני אביא את הנקודה הראשונה"

דודי סלע, הטניסאי מספר 1 בנבחרת הישראלית, אמר לאחר ההגרלה: "באתי עם הרבה ביטחון ואני אוהב לשחק בבית. הקבוצה הזאת היא משהו מאוד מיוחד בשבילי. צ'ילה הם הפייבוריטים, אבל אנחנו היינו גם האנדרדוגים נגד איטליה . כנראה שאנחנו משחקים טוב כאנדרדוג. אני מאמין שאני אביא את הנקודה הראשונה ואאפשר לנועם לעלות ולשחק חופשי כדי להראות את מה שהוא יודע".

נועם אוקון: "אני מאמין שהסיכויים שלנו טובים. מחר הולך להיות חם מכל הבחינות, זה המפגש הכי קשה שהיה לנו בחיים ואני מאמין שנוכל להתמודד עם זה. אני מקווה שדודי יעשה את הנקודה הראשונה כמו שהוא עשה נגד איטליה, זה ייתן לי הרבה ביטחון".

אנדי רם: "הצ'יליאנים תמיד פייבוריטים, הם הרבה יותר טובים על הנייר. עשינו את זה מול איטליה, כשכל אחד היה צריך לעשות את הנקודה שלו. אני מאמין שעבודת הצוות שלנו תעזור לנו, מה שבטוח זה שתהיה חווית טניס יוצאת מהכלל".

פרננדו גונזאלס התייחס לסוגיית הקהל הישראלי והיתרון שהוא מספק לנבחרת המקומית: "אני תמיד מוכן לקהל, זה חלק מהמשחק בגביע דייויס. כשמשחקים בחוץ תמיד נתקלים באווירה כזאת, אבל זה ממש לא ישפיע על הטניס שלי".

ניקולס מאסו: "אני משחק כבר 11 שנים בגביע דייויס, ויש לי הרבה נסיון בלפתוח את ההתמודדות. זה לא משנה לי ואני יודע שאם אנצח אתן לפרננדו גונזאלס את הביטחון".

הקפטן הצ'יליאני הנס גילדמייסטר התייחס לסדר המשחקים ואמר: "ההגרלה טובה לנו. ניקולס מאסו נמצא כאן כבר שבוע והספיק להתרגל למזג האוויר החם. כשפרננדו גונזאלס יעלה לשחק, כבר יהיה יותר נעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully