וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אפשר להחמיץ, מוריניו?

19.9.2007 / 9:33

לפני שהתפטר ולאחר משחקו האחרון בצ'לסי, ז'וזה מוריניו, עשה חשבון פשוט: "אנחנו צריכים 20 מצבים לכבוש שער ו-40 להבקיע שניים"

המחצית הראשונה של מחזור הפתיחה בליגת האלופות ניפקה ביום שלישי תוצאות די צפויות, כשההפתעה הגדולה היחידה נרשמה בסטמפורד ברידג', שם נאלצה צ'לסי להסתפק בתיקו 1:1 בלבד עם רוזנבורג.

ז'וזה מוריניו, מאמן הכחולים, יודע שהבעיה של קבוצתו היא בחוסר המחץ ההתקפי. בשלושת משחקיה האחרונים כבשה צ'לסי שער אחד בלבד, וכשהיריבה הבאה היא מנצ'סטר יונייטד, בואו נגיד שהפורטוגלי מבין את המצוקה: "אנחנו מבקיעים שער אחד ב-20 מצבים. כדי לכבוש שניים, אנחנו צריכים להגיע ל-40 וכדי לשים שלושה כדורים ברשת, יספיקו לנו 60. זו נורת אזהרה, ואני לא מרוצה מזה בכלל".

מוריניו הסביר את האימפוטנציה בשחקנים שחסרים לו: "50 אחוז מהשערים שלנו הבקיעו דרוגבה ולמפארד, והם לא משחקים. אין בשורות טובות מהמרפאה". על התוצאה אמר מוריניו: "זה מסוג המשחקים שחייבים לנצח, ומובן שהיא לא טובה לנו בכלל". הוא גם לא ממש פירגן לאנדריי שבצ'נקו, שהציל אותו מהפסד עם שער השוויון שכבש: "לא ניצחנו וזה הכל".

"האדום היה מוצדק"

במרבית המקרים (רמז, אלכס פרגוסון, רמז), כרטיס אדום גורר עמו מחאות קשות על השיפוט. לא אצל ראפה בניטז, מאמן ליברפול, שראה את שחקנו ג'רמיין פנאנט מורחק מהמגרש בתיקו 1:1 עם פורטו לאחר תיקול ועימות עם השופט לובוש מיקל. דירק קויט, שהבקיע את שער השוויון לליברפול, הגן על חברו ("הוא התאמץ, אפילו קצת יותר מדי"), אבל בניטז דווקא ביקר את השחקן.

"אין לי שום תלונה על השופט. ההחלטה שלו הייתה נכונה", אמר המאמן. "אני רק מקווה שג'רמיין ילמד מהטעות הזו ויתקן אותה בעתיד. התיקול לא בוצע בעמדה מסוכנת במגרש, והוא פשוט לא היה הכרחי. דיברנו איתו אחרי המשחק, שלא יבצע פעולות נמהרות מדי להבא".

סטיבן ג'רארד הביע את דאגתו מהמשחק. "להוציא נקודה בחוץ בליגת האלופות זה תוצאה טובה, אבל אנחנו מאוכזבים מהדרך שבה שיחקנו", אמר ג'רארד, "דברים לא הלכו לנו כמו שציפינו, ואם אנחנו רוצים לשחזר את ההצלחה שלנו בצ'מפיונס מהשנים האחרונות, נהיה חייבים לשפר את המשחק שלנו".

"הגיע לנו לנצח"

רוד ואן ניסטלרוי כבש והעניק לריאל מדריד ניצחון 1:2 על ורדר ברמן, במשחק מפתח בין שתי המועמדות העיקריות להעפלה מבית ג'. "עבדנו קשה מאוד נגד יריבה חזקה", סיכם מאמן ריאל, ברנד שוסטר. "הם באו מוכנים וערוכים ומאוד הקשו עלינו".

שוסטר לא שפע מחמאות בהתחלה דווקא לכוכבי המשחק, ראול ו-ואן ניסטלרוי, אלא לפרננדו גאגו, שהיה צריך להצר את צעדיו של דייגו: "אני חייב להחמיא לו, כי הוא עצר את דייגו, שהוא שחקן מסוכן. כל הכבוד לו על העבודה שלו הערב".

אחר כך התפנה המאמן גם לקפטן שלו: "הוא שחקן נשמה ולוחם שנותן את הכל על המגרש. אני שמח על הניצחון הזה, עבדנו מאוד קשה בשבילו. עדיין יש לנו בעיות, לא התאמנו ביחד שבועיים בגלל המסגרות הבין לאומיות וצריך לגבש את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully