וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: לפחות רומניה בחברה טובה

רועי פרידמן

19.9.2007 / 0:12

נבחרת האלונים הובסה 42:0 על ידי סקוטלנד, והצטרפה לאנגליה ברשימת המנוצחות על האפס. עונשים קלים למורחקים בכרטיס אדום

סקוטלנד לא התקשתה לנצח במאריפילד, אדינבורו, את רומניה 0:42 (0:21). הסקוטים שלטו מדקת הפתיחה, וכשכריס פטרסון הבקיע את הטריי הראשון והוסיף המרה, זה נראה כערב ארוך מאוד עבור ה'אלונים'. אליסטר הוג הבקיע 3 טרייז, ורורי למונט עלה למקום הראשון ברשימת צוברי הטרייז עם 4, ביחד עם בריאן הבאנה הדרום אפריקאי וכריס לת'אם מאוסטרליה. יונוט דימופטיי הרומני יכל היה להעלות את נבחרתו על הלוח, אך החטיא את בעיטת העונשין היחידה שניסה לבעוט, והרומנים היו לנבחרת השנייה שמפסידה משחק על ה'אפס', אחרי אנגליה. לפחות הם בחברה טובה.

צוברי הנקודות:

סקוטלנד:

טריי : כריס פטרסון, אליסטר הוג 3, רורי למונט 2

המרה: פטרסון 6

ומוועדת המשמעת:

ז'אק נויוונהויס מנבחרת נמיביה הושעה למשחק אחד. נויוונהויס, שהורחק בדקה ה-20 במשחק מול צרפת, ייעדר מהמשחק ב-22 מול ארגנטינה, אך יוכל לחזור למשחק האחרון של נבחרתו ב-26 מול גיאורגיה. וועדת המשמעת מצאה שהתיקול שלו לצוואר והראש, ששיטח את "איש המערות" הצרפתי , סבסטיאן שבאל, היה מסוכן, אך רק חסר זהירות ולא מכוון, ולכן ניתן העונש המינימלי.

גם האלי טי-פולי מטונגה הושעה למשחק אחד. טי-פולי הורחק במשחק מול סמואה על מרפק בפרצוף של שחקן סמואי. טענתו שהמרפק לא היה מכוון והוא הודה בחוסר זהירות שגרם לפגיעה. לזכותו עמדה העובדה שהוא לא הועמד לדין ולו פעם אחת מאז שהוא משחק ראגבי מקצועני עבור נבחרת טונגה, ההיילנדרב מהסופר 12/14 וקבוצות אוטאגו וסאות'לאנד מהליגה בניו זילנד. טי –פולי לא ישחק במשחק הקרוב מול אנגליה, אבל יוכל לחזור למשחק האחרון של הטונגים, מול דרא"פ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully