וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב של ונגר ופנר

19.9.2007 / 22:30

ארסנל פתחה את ליגת האלופות עם 0:3 על סביליה. פנרבחצ'ה סיפקה את ההפתעה של המחזור עם 0:1 על אינטר. ברצלונה-ליון 0:3

לא יכלנו לבקש יותר, ולחשוב שאנחנו רק אחרי המחזור הראשון בשלב הבתים המוקדם בליגת האלופות. מה היה לנו הערב? ארסנל ורומא הוכיחו שהן לא מוליכות את הליגות שלהן במקרה ורשמו פתיחה חלומית גם בליגת האלופות. התותחנים גברו על מחזיקת גביע אופ"א סביליה 0:3 והרומאים גברו על דינמו קייב 0:2.

גם ברצלונה הצהירה כוונות וכמו יריבתה ריאל מדריד, פתחה את העונה האירופית בטירוף עם 0:3 על ליון, שכמו שנראתה לפחות במחזור הראשון, תתקשה לשחזר את הקסם של העונה שעברה. מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לרשימת האלופות שהשיגו ניצחון במשחק הפתיחה עם 0:1 בפורטוגל על ספורטינג ליסבון עם שער של לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדיניו, האקס המיתולוגי.

רוזנבורג עשתה את זה אתמול, אבל לא עד הסוף. מי שסיפקה את ההפתעה של הערב הייתה פנרבחצ'ה, שגברה על אלופת איטליה אינטר 0:1. כמו שהיא נראתה, עם רוברטו קרלוס, אלכס ודייויד, בקרוב מאוד כבר לא נוכל להדביק לה את הכינוי הפתעה. אינטר לעומת זאת - אכזבה. אבל לזה כבר התרגלו מאינטר.

גלזגו ריינג'רס הצילה את הכבוד הסקוטי כשחזרה מפיגור בדרך ל-1:2 מול שטוטגארט. איינדהובן הציגה ניצוצות כדורגל ראויים לאלופה הולנדית כשניצחה את צסק"א מוסקבה 1:2. סלאביה פראג הצ'כית רשמה בכורה מוצלחת בליגת האלופות עם ניצחון 1:2 על סטיאווה בוקרשט.

בית ה' - מסי והנרי מאותתים לחורף חם

ברצלונה - ליון 0:3

ברצלונה פתחה את המשחק בלחץ על השער של הצרפתים והמאמצים נשאו פרי בדקה ה-21. המהלך החל בקרן של רונאלדיניו, אבל היה שייך כולו לליאונל מסי, שפרץ לרחבה בין שני שחקני הגנה ושלח כדור רוחב, שהוסט על ידי קלרק מליון לתוך השער שלו. לצרפתים לא היו יותר מדי תשובות לסגנית אלופת ספרד, שכמו יריבתה השנואה ריאל, מתכוונת לדבר חזק השנה. בדקה ה-82 המהלך של השער השני התחיל אצל דקו, ששלח ימינה לאינייסטה, כאשר המסירה השלישית מצאה את מסי חופשי מול השער כדי לכבוש. ומה עם תיירי הנרי? גם הוא נכנס לחגיגה, ועוד בתוספת הזמן. ג'ובאני דוס סנטוס ניצל חור בהגנה של ליון כדי לפרוץ לבד מול השער, אבל החמיץ מקרוב, הנרי השתלט על הריבאונד וכבש את השלישי.

גלזגו ריינג'רס - שטוטגארט 1:2

שטוטגארט שלטה במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה למצוא את השער למרות הזדמנות מצויינת של קקאו, שהחמיץ מספרת. בדקה ה-56 הגיע היתרון של הגרמנים כאשר הגבהה שלהם פגשה את העקב של קקאו בדרך למריו גומז, שכבש מקרוב. השיוויון של המארחים הגיע בדקה ה-62, האטון פרץ מימין ועבר שלושה שחקנים כדי למסור לצ'רלי אדם. השני פרץ לרחבה תוך כדי שהוא עובר שחקן נוסף ובעט לשער כדי להשוות ל-1:1. אלן האטון, שהיה אחד האחראים לשער הראשון, הופל ברחבה בדקה ה-75 והשופט פסק פנדל לריינג'רס. ז'אן קלוד דרשוויל הצרפתי דייק וקבע מהפך.

בית ו' - אין כמו בבית, רונאלדו

ספורטינג ליסבון - מנצ'סטר יונייטד 1:0

כריסטיאנו רונאלדו חזר הביתה, לקבוצה ממנה עבר לאדומים ממנצ'סטר. מה שקרה בדקה ה-62, שיקף ככל הנראה את הסיוטים הגרועים ביותר של אוהדי הקבוצה המקומית. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, ווס בראון קיבל כדור בצד ימין והגביה נהדר לאותו רונאלדו, שנגח ממרכז הרחבה פנימה וחגג את השער הזה ברגשות מעורבים.

רומא - דינמו קייב 0:2

הרומאים ישבו על השער של קייב כבר מהפתיחה והשליטה הזאת באה לידי ביטוי בדקה השמינית. התקפה נהדרת שכללה תפירה של 4 מסירות מדוייקות, הסתיימה בכדור רוחב מדוייק לפרוטה, שנגח מקרוב לשער האוקראיני והעלה את האיטלקים ל-0:1. פרנצ'סקו טוטי כבש את השער השני לרומא במשחק הליגה האחרון שלה וזה מה שהוא עשה גם הפעם, כשפרץ מימין בדקה ה-70 וניצל חור בהגנה האוקראינית כדי לגלגל פנימה.

בית ז' - הטורקים מכוונים גבוה

פנרבחצ'ה - אינטר 0:1

לא רק שהטורקים עם רוברטו קרלוס ואלכס עשו לנרהזורי חיים קשים לאורך כל המחצית הראשונה, הם גם ירדו להפסקה ביתרון אחרי שער מדהים בדקה האחרונה שלה. המהלך החל אצל אלכס, שפרץ מימין תוך כדי שהוא מעביר שחקן ושלח רוחב לדייויד, שבעט חצי מספרת מהצד השני של הרחבה ולא הותיר סיכוי לשוער חוליו סזאר.


איינדהובן - צסק"א מוסקבה 1:2

ההולנדים שלטו במשחק מפתיחתו ובדקה ה-60 דנקו לאזוביץ סיים מתפרצת מושלמת והכניע את שוער צסק"א מקרוב. החגיגה של איינדהובן נמשכה בדקה ה-80 כשקנת פרץ מצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה ושיחרר ימנית חזקה מ-12 מטר לשער. ואגנר לאב צימק לרוסים קצת לפני שריקת הסיום. אותו ואגנר לאב יכל להשוות בתוספת הזמן, אבל הכדור שנגח מקרוב עלה מעל למשקוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ח' - יש מנהיג חדש לארסנל

ארסנל - סביליה 0:3

בסבילה דיברו לפני המשחק הזה על ניטרולו של ססק פברגאס מארסנל. הם ידעו על מה הם מדברים, רק שהם לא הצליחו לעצור את המנהיג החדש באיצטדיון האמירויות, זה שנכנס לנעליו של תיירי הנרי. בדקה ה-27 פברגאס השתלט על כדור טועה עם הגב לשער, הסתובב ובעט מ-20 מטר לשער, דרך גופו של שחקן הגנה מסביליה. בדקה ה-59 הגיע תורו של פברגאס לבשל. הספרדי הרים כדור חופשי מצד שמאל אלכסונית ורובין ואן פרסי דחק מקרוב לשער. סביליה רק חיכתה לשריקת הסיום, אבל לא השכילה להימנע מתבוסה, כאשר אדוארדו דה סילבה סיים מתפרצת בתוספת הזמן וכבש את השלישי.

סלביה פראג - סטיאווה בוקרשט 1:2

הצ'כים חגגו את משחק הבכורה שלהם בליגת האלופות עם שער בדקה ה-13. ההגנה הרומנית לא השתלטה על כדור עומק של סלאביה ממרכז הרחבה, השוער דווקא הדף נסיון בעיטה של הצ'כים מקרוב, אלא שזדנק שנקרי השתלט מקרוב על הריבאונד וקבע 0:1 לפראג. השיוויון של בוקרשט לא איחר לבוא ובדקה ה-33 דורין גויאן התרומם מצויין לקרן ונגח מקרוב פנימה. המארחים עלו ליתרון שני בדקה ה-63, כשדריזדאל שלח רוחב משמאל לטואני בלאיד, שכבש מקרוב.

* במשחק יחיד בגביע אופ"א שהוקדם ממחזור המשחקים הגדוש שיתקיים במפעל מחר, סיימו לאנס ופ.צ קופנהאגן בתיקו 1:1. הדנים השיגו שער חוץ מהיר מרגליו של מרכוס אלבק, הזכור לרעה ביציעי טדי, כבר בדקה החמישית. ארונה דינדאן סידר למאמנו ז'אן פייר פאפן את השוויון בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully