וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסומבו: "אנחנו באים לנצח"

לי בוץ

18.9.2007 / 13:00

קשר הפועל ת"א אופטימי לקראת סולנה: "אנחנו לא חיפה או בית"ר". עובד נטש את האימון בשל שפעת, דגו לא כשיר, דיין ערך אימון בכורה

רועי דיין, חלוץ מכבי ת"א עד לסיום העונה הנוכחית, חתם היום (שלישי) על חוזה לחמש שנים בהפועל ת"א. כזכור, האדומים פנו לחלוץ כבר אתמול וזאת לאחר שלפני מספר ימים קבעה הועדה למעמד השחקן כי דמי ההשבחה שתקבל היריבה העירונית עבורו יהיו 320 אלף שקלים בלבד ולא 400 אלף יורו כפי שרצו הצהובים תחילה.

בשעות הערב ערך דיין את אימון הבכורה שלו בקבוצה של גיא לוזון, שערכה אימון טקטי סגור לתקשורת באצטדיון בלומפילד לקראת משחק גביע אופ"א מול א.י.ק סולנה ביום חמישי הקרוב. דיין, בן ה-23, התאמן עם החולצה מספר 7 על הגב ונראה חלוד, זאת לאור העובדה שלא התאמן מאז סיום העונה שעברה. מאימון נעדר הקשר ברוך דגו, שסוחב פציעה בקרסול זכר למשחק הליגה מול בני יהודה, ובצוות המקצועי מעריכים כי הסיכויים שדגו יעמוד לרשותו של לוזון ביום חמישי קלושים.

שחקן נוסף שמדאיג את לוזון הוא ראובן עובד, שנטש את האימון לאחר חצי שעה בלבד. עובד הגיע לאימון כשהוא סובל משפעת ועזב לביתו למנוחה לאחר שקיבל שחרור מרופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף. דני בונדר, שנפצע אף הוא מול בני יהודה, ערך גם הערב אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב ביום חמישי.

לפני האימון, נשמע מזואה אנסומבו אופטימי לקראת המפגש מול השבדים: "נעשה את המיטב כדי לנצח ולנסוע עם יתרון כלשהו לשבדיה. המפתח הוא כיבוש שערים. נצטרך להבקיע ראשונים או לא לספוג בכלל, כי המשחק הראשון מאוד חשוב להתמודדות כזאת". כשנשאל על קבוצות ישראליות אחרות שהפסידו לקבוצות בסדר הגודל של סולנה, אמר הקשר: "אנחנו לא מכבי חיפה ולא בית"ר ירושלים, אנחנו הפועל ואנחנו באים לנצח. נצטרך להיות חזקים ואגרסיביים כדי לנצח. אני בן אדם אופטימי מטבעי וחושב בצורה חיובית".

מכירת הכרטיסים למשחק בבלומפילד ביום חמישי קיבלה היום דחיפה ו-7,200 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם, זאת לאחר שרק 4,000 כרטיסים נמכרו עד הצהריים. "האוהדים הם חלק מהקבוצה, אם הם לא יגיעו-הקבוצה תמות", אמר אנסומבו, "הם צריכים להבין את זה, אסור שהם יישארו בבית, אני מקווה שהם יגיעו לדחוף אותנו". אנסומבו סיכם בהתייחסות להתקפה המילולית של מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, שכינה אותו "פושע" ו"פרא אדם": "אני בסדר, אני רגוע. אמא שלי לימדה אותי לא לענות למי שתוקף אותי, אלא לשמור על שקט. אני מדבר רק על המגרש".

מחר בשעות אחר הצהריים תנחת סולנה בישראל, ולאחר מספר שעות מנוחה יערכו השבדים מסיבת עיתונאים ואת אימונם היחיד והמסכם בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully