וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ראשון למכבי ראשל"צ

17.9.2007 / 23:24

צמד היריבות הגדולות של הכדוריד הישראלי נפגשו בגביע איגוד השופטים. מכבי, לפני המפגש מול בראגה, ניצחה בדרבי 25:28

אתמול (שני) נערך גביע איגוד השופטים, שפותח בשנים האחרונות את עונת הכדוריד המקומית והפגיש בגמר, כמיטב המסורת, את הפועל ומכבי ראשל"צ. האדומים הציגו במשחק את הזר ג'ון אנוצ'ה, שגם הוביל את רשימת המבקיעים שלה עם שבעה שערים. כמו כן, עמד על הקווים מאמנה החדש- ישן של הפועל, סער פרנקל.

לעומתה, מכבי, לה היה זה משחק הכנה למפגש בגביע ההתאחדות האירופי עם בראגה הפורטוגלית, חשפה במשחק את אורוס מנדיש , המקשר שינסה להיכנס לנעליו הגדולות של יוהן רושקה. המשחק החל בצורה צמודה למדי, כאשר בדקה ה-9 הצליחה מכבי לברוח לראשונה ל- 2:5. גיא כהן שבר בדקה ה-15 בצורת של חמש דקות בשני הצדדים, ועוד שער מהיר של תומר קנריק צימקו את התוצאה ל-5:6 למכבי, כשההגנה של הפועל החלה להתייצב.

דווקא כשנראה שהפועל מתחילה לייצב את משחקה, החלו האדומים, ובראשם גיל יעקב, לאבד את הראש ומכבי ניצלה זאת כדי לכבוש שערים מהירים, שמהר מאוד העלו אותה ליתרון 8:12, מה שגרם לסער פרנקל להזעיק פסק זמן. הדאבליסטית חזרה מפסק הזמן כשהיא לא מוצאת מרכז, שיצליח לנהל את המשחק, ובדקות האלו אריאל רוזנטל בלט בחולשתו. גיל יעקב ניצל זאת כדי לצמצם בשני שערים רצופים ל-12:13. בדקה האחרונה הגדילה מכבי שוב את יתרונה והעמידה אותו על 12:15 במחצית.

המחצית השנייה החלה בצורה שקולה למדי, כאשר ההגנות הפכו אגרסיביות, על גבול האלימות. גם השופטים תרמו לכך והוציאו ללא הצדקה שחקנים ל- 2 דק'. בדקה ה-35 העלה יואב נאמן את מכבי ליתרון 16:21, אבל מיד אחר כך אורוס מנדיש, הזר החדש של מכבי, עשה עברה על אנוצ'ה, שבעקבותיה יצא מנדיש ל- 2 דק'. דיבורים מיותרים מצדו לשופטים, הפכו את 2 הדקות ל- 4 דק', אך דווקא אז מכבי הגדילה את היתרון ל-18:2.

בדקה ה-56 אירע אירוע שנדיר למצוא במשחק דרבי ראשוני בפרט, ובספורט בכלל. תום מטלון זרק כדור פנדל שנעצר בידו של קמיישב, אך בשל הזוית חשב השופט יורם כהן כי הכדור פגע בראשו של השוער. לפי הכתוב בחוקה הניף כהן כרטיס אדום לעברו של מטלון. קמיישב ראה כי מטלון הורחק, אך דאג ליידע את השופט על מקום פגיעת הכדור וזה ביטל את האדום. עד לסיום הפועל לא הצליחה לאיים על יתרונה של מכבי, שניצחה לבסוף 25:28. "ישנם הרבה שחקנים שאינם בכושר המיטבי, אבל אני מאמין שנוכל להתעלות על עצמנו בעוד 12 יום בהתמודדות מול הקבוצה הפורטוגלית", אמר גלעד מאור, מאמן מכבי לאתר "שוטר" בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully