וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תפגוש את לובליאנה ודומז'אלה

18.9.2007 / 14:41

נקבעו היריבות במחנה בסלובניה. גורמים בקבוצה על הפרסומים לפיהם בורשטיין עשוי להיעדר תקופה ארוכה: "לא ברור מאיפה לקחו את זה". דה-רוסה נחת

מכבי תל אביב תמריא בשבוע הבא (24.9) למחנה האימונים המסורתי בזרצה, סלובניה. מכבי תערוך שני משחקי אימון בלבד במהלך המחנה, מול אולימפיה לובליאנה (29.9, 19:30 שעון ישראל) ודומז'אלה (30.9, 19:30 שעון ישראל) המקומיות.

הקבוצה תשוב ארצה ב-2 באוקטובר, ובין ה-5-6 בחודש תיקח חלק בטורניר ניקוסיה, שם תתמודד מול פאנליניוס (5.10, 17:00 שעון ישראל) ואולימפיאקוס פיראוס (6.10, 18:00 שעון ישראל) היווניות. ב-8.10 תמריא מכבי לניו-יורק, ותתארח לראשונה במדיסון סקוור גארדן של הניקס (11.10, 01:00 שעון ישראל – הלילה שבין יום חמישי לשישי). בין ה-14 ל-18 באוקטובר תערוך מכבי מספר משחקים במסגרת גביע ווינר.

מורילו בקר דה-רוסה, שחתם הקיץ לחמש שנים במועדון, נחת אחה"צ (שלישי) בישראל וייצא עם מכבי למחנה האימונים. "אני שמח להצטרף לקבוצה כמו מכבי, וגאה להיות הברזילאי הראשון בתולדותיה", סיפר דה-רוסה. "אני רוצה להתקדם, ולכן רציתי לצאת מברזיל. הגעתי לכאן כדי להצטרף לקבוצה, אבל גם אם ישאילו אותי לעונה אחת, אדע להתמודד". במכבי עדיין מחפשים קבוצה, אירופאית או ישראלית, שתסכים לקלוט את הסנטר הברזילאי לעונה הקרובה. "אנחנו מטפלים בעניין הזה", אמר לוואלה! ספורט גורם בקבוצה. "99.9% שהוא לא ישחק אצלנו בעונה הבאה. הסגל שלנו סגור".

במכבי אף דחו את הפרסומים לפיהם טל בורשטיין עשוי להיעדר תקופה ארוכה עקב כאבים ברגלו השמאלית, זכר לפציעה בגיד אכילס: "לפני כמה ימים טל עבר טיפול קצת שונה, שמחייב אותו לנוח ביומיים הקרובים. הכוונה היא שכבר השבוע הוא יחזור להתאמן. לא ברור מאיפה לקחו את הסיפורים על היעדרות ארוכה", הבהיר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully