וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקייטן מחכה ללוני

לי בוץ

18.9.2007 / 14:14

המועמד החדש לרכוש את מכבי תל אביב ערך סבב פגישות עם הרציקוביץ', שמצידו מכחיש: "נושא הצטרפותו כרגע לא רלוונטי"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"לוני יודע שאין לו מספיק כסף כדי להישאר במכבי"

איש העסקים, שון מקייטן, שמעוניין לרכוש את מכבי ת"א, ממתין לתשובה מהבעלים הנוכחי, לוני הרציקוביץ', לגבי ההצעה שהגיש לו לאחר שתי פגישות (ביום ראשון בביתו של הרציקוביץ' ואתמול במשרדי 'ישפאר') בהן נערך בין השניים מו"מ. פגישה נוספת נערכה ביניהם בצהריים. מקייטן ימריא הלילה חזרה לארה"ב וימשיך לחכות לתשובתו של הרציקוביץ'. מקייטן מעוניין לרכוש מאה אחוזים מהקבוצה בסכום של כ-65 מיליון שקלים, במטרה להתחיל תכנית שיקום ארוכת טווח במסגרתה יביא האמריקאי אנשי מקצוע, צוות ניהולי ושחקנים חדשים.

הבעיה כרגע היא חוסר רצונו של הרציקוביץ', שהכחיש אתמול כי מקייטן מועמד לרכוש את מכבי, לוותר על מאה אחוזים מהקבוצה. הבעלים הצהוב מעוניין שמקייטן ייכנס במספר אחוזים זהה לזה שאמור היה לרכוש רוני מאנה – 75 אחוזים ממכבי ת"א, אולם תמורת יותר כסף. כזכור, מאנה אמור היה לשלם 50 מיליון שקלים תמורת 75 אחוזים, בעוד שכעת דורש לוני ממקייטן כ-60 מיליון שקלים תמורת מספר אחוזים זהה.

לוואלה! ספורט נודע כי האמריקאי מוכן להתפשר על 75 אחוזים מהקבוצה, אולם הוא מעוניין להיות מקבל ההחלטות הבלעדי במועדון, כשלוני יישאר בעל מניות בלבד ללא זכות החלטה. עם זאת, הרציקוביץ' מעוניין להישאר דומיננטי בכל מה שקורה בקבוצה ולקחת חלק בקבלת החלטות הקשורות למועדון.

"לוני יודע שאין לו מספיק כסף כדי להישאר במכבי לטווח ארוך", אמרו היום (שלישי) מקורבים לבעלים, "הוא יודע שצריך חיזוק ושבמצב הנוכחי הוא לא יכול להביא שחקנים מחוסר תקציב. הוא שוקל את ההצעה בכובד ראש ויודע שמדובר בהצעה טובה וספק אם תגיע עוד אחת כזאת".

נכון לעכשיו שני הצדדים מכחישים את הדברים. "היו לשון ולי שיחות מעניינות בנושאים שונים בנוגע לטכנולוגיות ופיתוחים הקשורים לעסקיו", אמר הרציקוביץ' לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, "ומטבע הנסיבות מקומה של מכבי ת"א לא נעדר מתוכן שיחותינו, כלל ועיקר על רקע הענין שיש לכל אחד מאיתנו בספורט ובקבוצה שהוא אוהד ואוהב בפרט. הידיעות על סיכומים עקרוניים, מחירים,לוח זמנים ופרטים אחרים, מקורם בדחף הבלתי פוסק לנפק ידיעות לצבור, גם ללא וידוא או בדיקה יסודית לגבי תוכנן. יצאה זכותי להכיר איש רציני, מעשי ומעניין אולם נושא הצטרפותו למכבי ת"א כרגע לא רלוונטי ללא קשר לתנאים ,סכומים או פרסומים אחרים שנעשו בהקשר זה".

בתוך כך, הבוקר ערכו חניכיו של ניר לוין אימון שחרור לאחר ההפסד להפועל כפ"ס אמש בבלומפילד. האווירה בקרב השחקנים אינה טובה והצהובים כבר חושבים על משחק התחתית מול מכבי חיפה בעוד שבועיים. "בעבר משחקים מול חיפה היו משחקים על שש נקודות בכל מה שנוגע לסיפור האליפות", אמר היום אחד השחקנים במכבי, "אולם כעת מדובר על משחק של שש נקודות במאבקי תחתית. אוי ואבוי לנו אם לא ננצח את חיפה ונפתח בדרך חדשה כבר אחרי המשחק הזה, כי כמו שאנחנו נראים עכשיו, לא נגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully