וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרגנים לאלי, קצת פחות לאקסיות

18.9.2007 / 13:27

ישראלביץ’ מרוצה בכפ”ס וחושב ש”מכבי חיפה לא דומה לכלום”. אוזן כבר התאקלם: ”בניגוד לנתניה, פה לא משחקים על כדורים ארוכים”

ביום שלישי שעבר הודיע מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, לשחקניו שהוא מקדים את חלוקת המשכורות. "רצינו לפתוח את השנה ברגל ימין, שיהיה לכם בהצלחה", אמרו לשחקנים. אחד השחקנים אמר בחדר ההלבשה בציניות: "משכורות לפני הזמן? בוא נבדוק שמשהו לא חסר". אף אחד לא איבד שקל, גם הקבוצה לא איבדה משמחת המשחק שאפיינה אותה בעונה שעברה. השחקנים עלו אתמול למגרש בבלומפילד לניר לוין עוד כמה שיעורים באיך משחקים כדורגל שמח ומנצחים. אבל זה לא רק הצ'ק המוקדם, אלא עוד כמה סיבות. לגיז'רמו ישראלביץ' יש הסבר מעניין.

בגלל הסטייקים

גיז'רמו, אפשר להחמיא לך קצת, או ששוב תגיד שזו כל הקבוצה?

"זו באמת כל הקבוצה. אני לא יודע מה קרה לנו אתמול, באמת, בסך הכל עשינו מה שאוחנה ביקש. התפרקנו עליהם. כל אחד 'נתן מלחמה', כל אחד עמד בדיוק במקום. שיחקנו טוב וחבל על הזמן מה שעשינו להם. כל הצופים חשבו שאנחנו מכבי תל אביב והם הפועל כפר סבא. זה מצחיק".

"מה שאוחנה ביקש"?

"כן, כל השבוע הוא אמר לנו 'אנחנו הולכים לנצח', 'אנחנו יותר טובים מהם', זה נכנס לראש של כולנו. אתמול ראינו את זה על המגרש, כמה שיותר שחקנים הצטרפו קדימה. עשינו עבודה מצוינת. האמת היא שיש סיבה לכל זה".

ספר לי.

"אני רואה את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה מביאות שחקנים זרים, אבל עד שהם מתאקלמים, לוקח הרבה זמן. אני בכפר סבא כמעט שנתיים, כל שחקן כאן יודע לאן השני רץ. אני לוקח כדור ויודע איפה עומד החלוץ, איפה בן לוז, לאן הולך המגן. זה לא לוקח שבוע".

למה נשארת בכפר סבא?

"המשפחה שלי החליטה. הם רצו להמשיך לגור בכפר סבא".

בגלל זה נשארת?

"תראה, יש פה מלא ארגנטינאים, מסעדה טובה עם בשר, אוכל ארגנטינאי, אני חי פה כמו מלך. אני מרגיש פה טוב. אלי אוחנה, גבי קצרה ואלי טביב עושים לי טוב".

ומבחינה מקצועית?

"אם הייתי הולך להפועל או מכבי חיפה הייתי 'מתחיל מחדש'. ידעתי שזה לא הזמן שלי. כולם יודעים שהחלום שלי לשחק בספרד. אני מקווה שזה יגיע".

ואם תגיע הצעה מחיפה?

"אם כפר סבא תיתן לי ללכת, אלך. אבל רק הם מחליטים".

כמו שחיפה נראית, אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?

"לא יודע מה קורה להם. האמן לי, ראיתי את המשחק והקבוצה הזאת לא דומה לכלום. שחקנים בלחץ, הכל שם בלחץ. איך אומרים, כשלא הולך, לא הולך, עד הסוף. אבל זאת בעיה שלהם, לא שלי. שיחקתי שם והיום אני בכפר סבא. לא רוצה לדבר עליהם יותר".

הטקטיקה של אלי

בסיום המשחק אתמול אוחנה ניגש לשחקנים שלו ולחץ ידיים. במחצית, לפני שהכדור נכנס, הוא היה די לחוץ. "תקשיבו, תהיו מרוכזים ליד השער. תנו להם גול. אנחנו מנצחים", אמר המאמן. אורי אוזן מסכים איתו. "אם הכדור של יבואה לא היה נכנס זה היה נגרם לנו עוול. חוץ מזה, מאוד 'נהניתי' לקרוא את עיתוני הבוקר שכתבו כמה זה גרוע לליגה שהקבוצות הקטנות מצליחות. הלו, כדאי שתבינו. זה מה שמחייה את הכדורגל".

אתם משחקים את הכדורגל הכי יפה בליגה.

"תודה, אבל אתה צריך להזכיר גם את בני סכנין שניצחה את נתניה ואת בית"ר ירושלים במחצית שניה נפלאה מול הרצליה. אם שופטים לפי המשחק האחרון, נתנו משחק טוב, מאוד דינמי, מאוד אלי אוחנה".

"מאוד אלי אוחנה"?

"עשינו מה שאלי רוצה - הנעת כדור, משחק אטרקטיבי, הרבה שחקנים מצטרפים, משחק מאוד קצבי. בעטנו כל כך הרבה לשער, קבוצות לא בועטות ככה שלושה או ארבעה משחקים. לצערי, לא ניצלנו את כל ההזדמנויות, אבל זה מאוד מעודד שמגיעים לכמות כזאת".

איך "שיטת אלי אוחנה" עוזרת למגן אורי אוזן?

"כששיחקתי בנתניה אצל ראובן עטר, המגנים היו עולים פחות, כמו שבן דיין לא עולה להתקפה בנתניה. בנתניה זה יותר כדורים ארוכים, אצלנו לא, אנחנו משתדלים להניע את הכדור. אי אפשר למסור כדור ארוך למוביל המשחק, ישראלביץ', גם כי הוא לא גבוה וגם כי אנחנו מנצלים את העובדה שמדובר בשחקן זריז ואחד מהשלושה הטובים בליגה".

לא ספגתם עדיין שער.

"יש לנו שחקני הגנה טובים מאוד. שוער וקפטן בנבחרת אולימפית, אחד הבלמים הכי טובים בליגה, דגלאס דה סילבה, מופת לקליטת זרים, לירון זרקו ולירה (המגן השמאלי לירודאו גונזלבאש, א"י) טובים. אבל זה לא ההגנה, זה משחק ההגנה. גם הקשרים האחוריים טובים".

אבובקרי נעלם קצת.

"הוא נפצע, וברגע שאלירן סיימון החליף אותו, אוחנה שהחליט ש'זה נדבק'".

זה היה ניצחון גדול אתמול?

"שיחקנו מול קבוצה שמצויה במשבר די עמוק, צריך לקחת את זה בחשבון. לא חושב שעשינו להם בית ספר, אבל היינו יותר טובים. חבל שלא נגמר שלוש או ארבע אפס, אבל בכל מקרה, יש לי סיבה לשמוח. הצום של אוחנה יהיה קל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully