וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחליף את כולכם ולא את רוני"

18.9.2007 / 12:30

שחר ביקר באימון חיפה ופתח פה על השחקנים. "אתם יכולים לומר שעשיתם את המקסימום? תסתכלו במראה". שי מימון חתם לחמש שנים

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע הבוקר (שלישי) לאימון הקבוצה ולפני תחילתו כינס את שחקניו, וערך עימם שיחה נוקבת לגבי הופעותיהם במשחקי הליגה. שחר לא חסך במילים קשות ואמר: "אני בכדורגל עשרות שנים ולא זכורה לי פתיחת עונה כזאת. אני לא מדבר על התוצאות, אלא על איך אנו נראים ומצטיירים. אני מסתכל החוצה ורואה כלי רכב חדשים, רואה משטח דשא מטופח ואת המתקן המפואר המשרת אתכם ושואל: 'האם יש עוד מקום כזה, המעניק לשחקניו את מקסימום התנאים?'. אני יודע שלא".

"אני לא רוצה לפגוע באף אחד", המשיך הנשיא, "אבל יש לי מה להגיד על כל אחד ואחד מכם. הייתי לאחרונה באימונים ונהניתי לראות אתכם נותנים את הנשמה. למה אני לא רואה את זה במשחקים בשבתות? מדברים הרבה על החלפת מאמן ואני מדגיש בפניכם, אחליף את כולכם ולא את רוני לוי. אף אחד לא נתן לי שטר ביטחון שננצח כל שבת, אותי מעניין איך אנחנו נראים, וחשוב לי לדעת שאתם נותנים את הכל כדי לנצח. אתם יכולים לבוא ולומר לי שירדתם מהמגרש בהרגשה שעשיתם את המקסימום? אם יש מישהו כזה, שיסתכל במראה של עצמו ויראה שהוא משקר".

"יש לי עוד הרבה מה לומר לכם אך אני מקווה שכל מה שאמרתי עד כה, נכנס לראש וללב. אני מאחל לכם את כל מה שאני מאחל למשפחתי, שלווה, בריאות ושתגיעו למקום העבודה שלכם בהנאה כמו שאני עושה מדי בוקר". בהמשך, הנשיא שיבח את מאמציו של ג'ובאני רוסו המשקיע מאמצים עצומים לעומת השחקנים הצעירים, שמקבלים הזדמנויות ואינם מצדיקים את האשראי הניתן להם".

במהלך היום צפוי הנשיא לשוחח עם לוי בנוגע לעתידה של הקבוצה. בשלב זה, לוי מתכוון לדרוש משחר להתחזק בשני שחקני התקפה. לוי לא היה מרוצה ממשחקם של רוב הזרים מול מכבי פתח תקוה, אבל אין לו כוונה לשחרר את גוסטבו בוקולי למרות הביקורת עליו. אם לוי יחליט לשחרר את אחד הזרים, יהיה זה רנאטו או פאוליניו. פיטר מסיללה מותיר בשלב זה רושם טוב באימונים ואין כוונה להשאילו, עד הודעה חדשה.

עומר גולן שנמצא על הכוונת של רוני לוי מתחילת העונה, עלה שוב על הפרק אתמול. אחד ממקורביו של השחקן, המשיך לשלוח מסרים למאמן למרות שהעסקה התפוצצה וטען כי גולן רוצה לשחק בחיפה. לוי יידע בכך את שחר, אבל עדיין לא קיבל אור ירוק להחתימו. נראה כי לאחר המשחק, שחר שגולן עדיין פצוע הסיר דאגה מלבו בהקשר הזה. "עכשיו נשאר רק לשים את הכסף על השולחן ולדון בהשאלה או במכירה שלו. עומר הוא בהחלט שחקן שיוכל לעזור לנו", אמרו אתמול במועדון.

במקרה ששחר לא יסכים לחזק את הקבוצה בעוד שחקן או שניים, הקבוצה לא תצא בהצהרות ותרבה לשתף את השחקנים הצעירים שלה. בקבוצה טוענים ששחר התבטא בשיחות פנימיות כי הוא נוטה להחתים חלוץ אחד לפחות.

הבלם שי מימון (21) חתם הבוקר על חוזה לחמש שנים בקבוצה, באמצעות סוכן השחקנים דדה חדד. בשלב זה, השחקן אינו משוחרר מהקבוצה, למרות שמספר קבוצות בליגת העל מחזרות אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully