וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי המשמיד

18.9.2007 / 11:56

קייסי בלייק מקליבלנד פצע את סיכויי דטרויט, כשניצח אותה בהומר 5:6. שלושה הומרים לפרנק תומאס מטורונטו, סבוך מאוד ב-NL

קליבלנד - דטרויט 5:6

קייסי בלייק חבט להומראן באינינג ה-11 על זאק מיינר, העניק ניצחון ראשון בסדרה לרפאל בטנקורט ולשבט, והאינדיאנס רחוקים כעת 5.5 משחקים מהטייגרס, שכפי שהעניינים מתפתחים עבורם, יראו את הפלייאוף מהבית. הומרים גם לג'וני פראלטה מקליבלנד ולפלאסידו פולאנקו מדטרויט, ומה שקורה הוא שלאינדיאנס משחק וחצי בלבד פחות מהרד סוקס בשורת המאזנים.


טורונטו - בוסטון 1:6

פרנק תומאס עבר יום עצום נוסף בהיסטוריה העשירה שלו, כשחבט לשלושה הומרים וחמישה ריביז, ועם 512 הומרים במאזן הקריירה הגיע למקום ה-18 בדירוג כל הזמנים. בהגשה היה דסטין מקגאוון חשמל מהלך עם תשעה ותשעה, כשמנגד לא יכול טים וייקפילד להושיע. הרד סוקס הזחוחים עדיין עלולים לאבד את המקום הראשון בבית ליאנקיז.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 5:8

היאנקיז כבר מזמן לא היו כל כך קרובים לבוסטון - 3.5 משחקים בלבד. הידקי מאטסוי, המאטסוי בתקופה לא טובה, חבט להומר, וניו יורק הכניעה את דניאל קבררה הבלתי יציב. 5.2 אינינגים לפיליפ יוז בניצחון, שמירה למריאנו ריברה.


לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 7:10

קלווים אסקובר יצא סופית מהמרוץ לסיי יאנג בעקבות עוד הופעה כושלת, ואפילו את הניצחון לא רשם, כשיצא אחרי ארבעה אינינגים עם שש ריצות חובה. מי שכן קצר את הניצחון הוא דארן אוליבר, שנעזר בשלוש חבטות של שון פיגינס, גארט אנדרסון, מייסר איסטוריס וקייסי קוצ'מן. אדווין ג'קסון הפסיד.


יתר המשחקים:

מינסוטה - טקסס 4:5
אוקלנד - סיאטל 4:0
קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 11:3


מספרי קסם של המובילות:

בוסטון - 9
קליבלנד - 7
איינג'לס - 5

ויילד קארד:

1. יאנקיז
2. דטרויט (3.5 משחקים מאחור)

פילדלפיה מגרדת את ניו יורק

סט. לואיס - פילדלפיה 13:11

עם הניצחון של סן דייגו הפיליז עדיין רחוקים 1.5 משחקים מהפאדרס בדירוג הויילד קארד, אבל עכשיו פתאום יש להם מטרה חדשה-ישנה: אליפות המזרח. בעקבות הפסד המטס צומק הפער ל-2.5 משחקים, במשחק שהיה פרוע במיוחד. פילדלפיה כבר הובילה 0:11, לפני שהקרדינלס התחילו בראלי מטורף שנעצר במצב של 11:12 לפיליז. ריאן הווארד חבט לשני הומרים וחמישה ריביז, ארון רוואנד הוסיף צמד ושלוש הכנסות רצים וג'ימי רולינס הכריש רשם אחד משלו. קייל קנדריק ניצח ופרנסיסקו רוסאריו שמר, כשבראד תומפסון רושם את המפלה בסט. לואיס. הומר לריאן לודוויק מהקרדינלס.


סן דייגו - פיטסבורג 0:3

הפאדרס חושבים חזק על ראשות הבית, כשבעקבות הפסד אריזונה שיפרו מעמדם והגיעו לפיגור של משחק אחד בלבד. הרוקי ג'ק קאסל קצר ניצחון ראשון בקריירה עם שישה ושלושה, חליל גרין חבט להומר על הנפל ההולנדי ג'ון ואן בנסחוטן וטרבור הופמן הגיע לשמירה מספר 520 בקריירה. סן דייגו חמה עכשיו, ובכלל הגזרה שם לוהטת.


שיקגו קאבס - סינסינטי 6:7

ניצחון קשה לקאביז, שניצלו מהפסד בזמן פציעות בזכות יום עצום של מארק דה רוסה. דה רוסה רשם חמש חבטות, כשהחמישית הכניסה הביתה את הריצה המנצחת, השלישית של שיקגו באינינג התשיעי. הקאבס עלו לאינינג בפיגור 6:4, אבל ניצלו את הכשל של דייויד וות'רס כדי לשים שלוש ריצות ולשמור על מרחק של משחק ממילווקי. קליף פלויד ודה רוסה עם הומרים לשיקגו, בניצחון זכה וויל אומן.


יוסטון - מילווקי 6:0

יובאני גאייארדו, הסטופר של הברוורס, הכיש חמישה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה, קוויץ מנץ' חבט להומר ומבשלי השיכר שמרו על המרחק משיקגו. מאט אלברס עם ההפסד.


וושינגטון - ניו יורק מטס 4:12

עוד משחק הגשה רע מאוד של החבר'ה מהקווינס, שכל קשר בינם לבין פלייאוף נראה כרגע מופרך בהחלט, למרות שהם יהיו שם, כפי הנראה. שישה מגישים נכנסו בניו יורק, כל אחד מהם רשם לפחות ריצת חובה אחת. ארון סילי שהחליף את בריאן לורנס באינינג הרביעי היה המפסיד, ג'ונתן אלבלאדחו עם הניצחון. ריאן צ'רץ' עם הומר לוושינגטון, קרלוס בלטראן ושון גרין עם הומר לניו יורק המדוכדכת.


אריזונה - סן פרנסיסקו 8:5

הדיאמונדבקס כבר היו במרחק של חמישה משחקים מהפאדרס, אבל כרגע המצב רע מאוד מבחינתם - עדיפות של משחק אחד בלבד. דווקא הבולפן האמין של אריזונה עשה עבודה גרועה, כשטוני פניה הרשה חמש ריצות באינינג השמיני, בהן גם הומרים לרנדי ווין ולפדרו פליז. סקוט האנטר זכה בניצחון, בריאן ווילסון בשמירה.


משחק נוסף:

אטלנטה - פלורידה 6:11


מספרי קסם של המובילות:

ניו יורק מטס - 11
שיקגו קאבס - 12
אריזונה - 12

תמונת הויילד קארד:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה (2.5 משחקים מאחור)
3. לוס אנג'לס דודג'רס (3)
4. קולורדו, מילווקי (5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully