וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר הקשיב לעטר - והשתכנע

אריק רחמיאן

18.9.2007 / 10:06

המאמן סקר את מצב הקבוצה בישיבת ההנהלה, והצהיר כי הוא מאמין בסגל הנוכחי, ואינו מתכוון לשחרר את הזרים. יאמר אהב את מה ששמע

יכולתה החלשה של מכבי נתניה מדאיגה את ראשי המועדון והצוות המקצועי, ואמש (שני) קיים הבעלים דניאל יאמר ישיבה בביתו שבהרצליה, בה דנו הוא, המאמן ראובן עטר, נשיא המועדון גיל לב וחברי ההנהלה קובי בלדב ואיציק גניש, בכישלונותיה של הקבוצה במסגרת האירופית והמקומית.

עטר סקר במהלך הישיבה את מצב הקבוצה וסגל שחקניה. למרות שהישיבה התקיימה בביתו של יאמר, ממנה ניתן היה להבין כי הבעלים כעוס לנוכח חוסר הצלחת הקבוצה, גורם בקבוצה אמר כי "הישיבה התנהלה באווירה טובה וחיובית".

"אני מרגיש שהשחקנים פחות נלחמים, וצריך לעשות את הכל על מנת שהקבוצה תפעל עם הרבה יותר אנדרנלין", אמר יאמר, וביקש מעטר להסביר מדוע הקבוצה אינה מצליחה לשחזר את יכולותיה מהעונה שעברה. עטר התייחס לכל הפירסומים בתקשורת על האכזבה משחקניה הזרים של הקבוצה, ואמר: "אני לא חושב שצריך להחליף את הסגל בשלב כל כך מוקדם של הליגה. זה הסגל שאני בניתי ואני מאמין בו. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה, אני מאמין שהגולים עוד יבואו, הפקק ייפתח והקבוצה תנצח".

יאמר, שהיה מאוד מרוצה מהדברים ששמע מעטר, ביקש להתייחס באופן פרטני לשמות שהוזכרו בתקשורת, ככאלה שלכאורה המאמן אינו מרוצה מיכולתם. "אני מאמין באוקוצ'ה", פתח עטר, "הוא שחקן טוב שעוד יכבוש, וייתן את מנת שעריו. את אנגולוביץ' אני רציתי בשנה שעברה, מדובר בשחקן טוב ואני מאמין בו. לא צריך להסיק מסקנות כל כך מהר".

בקופסה רחשו שמועות כאילו החלוץ ג'ורג' בה כבר בדרך החוצה מן הקבוצה, אולם אין הדבר תואם את עמדתו של עטר. "אני יודע שיש ביקורת בתקשורת עליו, אבל אני מאמין בו. צריכה להיות לנו סבלנות, לתת לו את הזמן להתאקלם ולהוכיח את עצמו". יחד עם זאת, לפי הידוע, ג'ורג' בה ימשיך להיבחן בקבוצה, ובמידה שלא ישפר את יכולותיו, הוא צפוי להיחתך בחלון העברות שנפתח בחודש ינואר.

אחד מראשי המועדון שנכח בישיבה, אמר הבוקר: "היינו מאוד מרוצים מהניתוח המקצועי של ראובן עטר. בעונה שעברה הקבוצה היתה מצויה בתקופה דומה, אלי גוטמן התבקש לתת הסברים למצבה, והוא נימק זאת בכך שהקבוצה אינה מספיק חזקה, ויש לחזקה. ואילו עטר, במלוא הגינותו, אמר שהוא זה שבנה את הקבוצה, ושהיא מספיק טובה וחזקה. הוא מאמין בה, ועל כך יאמר מעריך אותו מאוד".

נתניה נערכת לדיון בהתאחדות

במכבי נתניה נערכים לקראת הדיון מחר (רביעי) בוועדת המשמעת של ההתאחדות. הקבוצה תתבע על אחריותה באשר לזריקת מוט הברזל על מאמן סכנין, אלישע לוי, בתום ההפסד בשבת (2:1).

היום יקיימו דיון במועדון באשר לטענות ההגנה בוועדה. נראה שלמרות שלדיינים אין כמעט שיקול דעת על חומרת הענישה בשל חוקי אופ"א, המחייבים העמדה לדין, נתניה ככל הנראה תטיל את האחריות המלאה לביטחונם של שופטים, הקבוצה האורחת ואוהדיה, על כוח השיטור והאבטחה שנכחו במשחק.

נשיא נתניה, עו"ד גיל לב, ששוחח אתמול עם אלישע לוי והתנצל בפניו, ביקש ממאמן סכנין להגיש תלונה במשטרה כנגד זורק המוט, וזאת על מנת שהמשטרה תדאג לתופסו ולעוצרו. "אני מתנצל ומתבייש על הפגיעה", אמר לב ללוי, "אין זו דרכם של אוהדי מכבי נתניה. המועדון מוקיע את גילויי האלימות, ויפעל בשיתוף המשטרה למציאת האשמים על מנת למגר את התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully