וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי החתימה את צ'רלי בל

18.9.2007 / 0:31

הגארד חתם על חוזה לחמש שנים תמורת 18.5 מיליון דולר, למילווקי יש כעת שבוע להשוות את הסכום ולהשאירו. ג'ואי קרופורד יחזור לשפוט

צ'רלי בל היה אחד השמות החמים בשוק ההעברות ב-NBA בשבוע האחרון, והערב (שני) נדמה שהוא מצא בית לשנים הקרובות. הרכז, שרשם בעונה האחרונה שיא קריירה של 13.5 נקודות למשחק במדי מילווקי, הבהיר כי הוא לא מעוניין לשוב לבאקס, ומשך עניין רב בעיקר מאירופה. בל הגיע להתרשמות באולימפיאקוס, שחיזרה אחריו נמרצות, אך בחר בסופו של דבר באופציית ה-NBA וחתם במיאמי לחמש שנים תמורת 18.5 מיליון דולר. למילווקי יש כעת שבעה ימים להחליט האם להשוות את ההצעה של ההיט ולהשאירו אצלה.

"אני מאוד מקווה שהם לא ישוו את ההצעה", אמר בל אחרי החתימה. "הבאקס טענו שאין להם את סכומי הכסף האלה להציע לי, ואני מקווה שהם יעמדו בדבריהם".

כזכור ניסתה מיאמי להחתים מוקדם יותר הקיץ את הרכז הפותח של מילווקי, מו וויליאמס, שבחר בסופו של דבר לחתום לשש שנים נוספות בבאקס תמורת 51.5 מיליון דולר.

* השופט ג'ואי קרופורד, שהושעה לקראת סיום העונה שעברה אחרי שהתעמת עם טים דאנקן וצעק לעברו "אתה רוצה מכות?" במהלך משחק, הוחזר על ידי דייויד שטרן למשרתו. הקומישינר סיפר כי השתכנע שקרופורד למד מטעותו והבין את הנדרש ממנו כשופט בכיר ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully