וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרמן דניס: "אפשר לדבר על אליפות"

יניב בינו

17.9.2007 / 19:49

הסקורר הענק של אינדפנדיינטה כבש 11 שערים ב-9 משחקים ולא חושש ללכת על כל הקופה. פאלרמו חצה את גבול ה-200 שערים בארגנטינה

ליגת האפרטורה בארגנטינה הגיעה לחצי הדרך (תשעה מחזורים) עם המחזור שנערך בסוף השבוע ונראה שהטורניר השנה יהיה מרתק לא פחות מהטורניר של אפרטורה 2006, אז נלחמו בסופו בוקה ג'וניורס ואסטודיאנטס במשחק מכריע על האליפות. אינדפנדיינטה מוליכה את הטבלה (19 נקודות) רק בזכות יחס שערים עודף על פני של השנייה, בוקה ג'וניורס. לשדים האדומים 20 שערים במאזן כשעל יותר מחצי, 11, חתום הסקורר הנהדר חרמן דניס.

החלוץ, שחגג יומולדת 26 לפני שבוע בדיוק, הגיע לאינדפנדיינטה מקולון סנטה פה. במחזור האחרון הוא פגש את קבוצתו לשעבר וכבש מולה צמד בניצחון 1:3: "יש לנו את אחת ההתקפות הטובות בליגה. אני בכושר מצוין כעת כשגם המזל עומד לצידי. המטרה שלנו היא להתקדם צעד אחד צעד ואז אפשר יהיה לדבר על אליפות".

מי שממשיך לקרוע רשתות במדי בוקה ג'וניורס הוא מרטין פאלרמו. 'אל לוקו' כבש רביעייה ב-0:6 בחוץ על באנפילד והוא רשם ציון דרך מרשים ביותר בקריירה הנהדרת שלו כשחצה את גבול ה-200 שערים, כשהגיע ל-203 כיבושים. 167 מן השערים נכבשו במדי בוקיטה, ופאלרמו מרוחק כעת רק 14 שערים ממלך השערים בכל הזמנים של הקבוצה, פרנסיסקו וארלו, שכבש 181. אגב, מלבד השערים בבוקה לפאלרמו יש 36 שערים באסטודיאנטס, בנוסף ל-21 שכבש בספרד בשלוש קבוצות (ויאריאל, בטיס ואלבס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully