וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו גברה 0:1 על באר שבע

אייל בן יעקב

17.9.2007 / 19:00

הצפוניים נהנו משער של בן לולו. האדומים, שמתאוששים ממות נסופוואה, ספגו הפסד שני. בלבול: "אני מאוכזב". לחמן: "היה משחק קצבי ומעניין"

שתיים מהמועמדות הבכירות להעפיל לליגת העל נפגשו היום (שני) בגבעת נפוליאון במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית. הצפוניים של לחמן פתחו את העונה בצורה רעה עם תיקו והפסד, אך התאוששו היום עם ניצחון חשוב על באר שבע 0:1. את השער היחיד במשחק כבש חי בן לולו בדקה ה-37.

זה היה משחקה הראשון של באר שבע בליגה מאז מותו הטראגי של שחקנה הזר של הקבוצה, צ'סאווה נסופוואה. הדרומיים סופגים את הפסדם השני, וכמו שהם כבר יודעים זה שנים רבות, הדרך לליגת העל קשה ורצופת מכשולים.

"היה משחק קצבי ומעניין", אמר אייל לחמן, "מהסוג שחסר כיום בליגת העל. שתי הקבוצות, השופט והקהל נתנו מופע שלא היה מבייש קבוצת צמרת. הגענו לכמות מצבים שהייתה אמורה להכריע את המשחק עוד הרבה קודם".

מאמן הפועל באר שבע מרקו בלבול אמר בסיום: "התוצאה מאכזבת. הפסדנו 3 נקודות יקרות. הגענו להרבה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. יש דברים טובים שאני לוקח מהמשחק, אבל בסך הכל אני מאוכזב. אמרתי בתחילת העונה שלא נשתמש בתירוצים, הפסדנו וזה הכל".

* ירון בר לב, איש השיווק ומנהל אתר האוהדים של הפועל רמת גן, מונה הערב לתפקיד מנכ"ל הקבוצה והוא יחליף בתפקיד את אפי צפריר, שעזב. בר לב הוא האיש שהגה את פרוייקט הכיסאות במכתש, בו תורם אוהד 100 שקלים וזוכה לחריטת שמו על המושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully