וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי נשאיר אותך עוד קצת, קשטן

לי בוץ

17.9.2007 / 18:26

אבי לוזון אמר בישיבת ההתאחדות כי יש כוונה להאריך את חוזהו של קשטן, אך בכפוף לתוכניות מקצועיות שיהיו מקובלות על ההתאחדות

קצת יותר משבוע אחרי הפסד נבחרת ישראל בוומבלי (3:0) עסקה היום (שני) ישיבת ההתאחדות בסיכום הנסיעה לאנגליה. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ציין כי בכל התחומים שסבבו את המשחק ההיערכות היתה מצוינת. בנושא המקצועי אמר לוזון כי יש כוונה להאריך את ההסכם עם דרור קשטן, אך בכפוף לתכניות מקצועיות לטווח ארוך שיהיו מקובלות על ההתאחדות. לוזון אמר כי יש לבנות את השחקנים, לשים דגש על חוסן גופני, מהירות, כושר מתפרץ, יסודות נכונים של כדורגל וחיים ספורטיביים.

הכוונה כעת היא להצעיר את הסגל, ושחקנים שכבר לא ישחקו בקמפיין הבא, יפנו את מקומם לצעירים, כדי שאלה יצברו ניסיון. "אני מאמין שאם נעשה תכנית מקיפה בצד המקצועי לצד הבנייה והתשתיות, נראה את האור בקצרה המנהרה", אמר לוזון, "מדובר במספר ברעיונות שעליהם נצטרך לשבת ולחשוב לעומק. עלינו לחשוב על טובת הכדורגל הישראלי, ולעשות טיפול שורש כדי לנסות ולהבריא את הכדורגל הישראלי, כולל התייעצות עם מומחים מהארץ וגם כאלה מהעולם".

ניתן לקחת כדוגמה את העבודה המעמיקה שעשו הצרפתים שויתרו השתתפות ביורו ובמונדיאל כדי לבנות לעומק את אקדמיית הכדורגל שלהם", נתלה לוזון באילנות גבוהים. יעקב שחר ביקש שבעלי הקבוצות יהיו שותפים לדיון המקצועי שייעשה בנושא, ואיצ'ה מנחם הציע שתהיה אחידות בגילאי הנוער ויוקנו יסודות כפי שנעשה ברחבי העולם.

בשבוע הבא תתקיים ישיבה נוספת של הוועדה לבדיקת מותו של צ'סווה נסופוואה, ולוועדה יצטרף פרופסור אבי כספי, מומחה לב. ההתאחדות הודיעה כי הכנסות משחק גביע הטוטו של נצרת עילית מול באר שבע נתרמו למשפחתו של צ'סווה נסופוואה. ההתאחדות אף ויתרה על המיסוי, כתרומה למשפחתו של השחקן.

בנוסף, התקבל אישור מראש עיריית רמת גן צבי בר, לפיו יוקצה שטח ליד כפר המכבייה להקמת שני מגרשי אימונים, אחד סינטטי ואחד רגיל, במקביל להתקדמות מול כפר המכבייה בעניין הקמת בית הנבחרות. בתוך כך, נחתם הסכם עם איצטדיון ווינטר וזה יעמוד לרשות נבחרות הנוער, הנשים והנערים. הסכם זה ייכנס לתוקף רק לאחר שיפוץ חדרי ההלבשה ותא הכבוד באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully