וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה קציר חוזר לדירקטוריון, דה רוסה נוחת

17.9.2007 / 15:19

נציגו של רענן כץ בדירקטוריון מכבי ת"א, שעזב בטונים צורמים בדצמבר 05', חוזר למועדון. הסנטר הברזילאי יצטרף לאימונים עד שיושאל

איש הפיננסים והבנקאי צביקה קציר, לשעבר נציגו של רענן כץ בדירקטוריון מכבי תל אביב, חוזר למועדון. כידוע, במהלך עונת 2004/5 הסתכסך קציר עם חלק מבעלי המניות בקבוצה, לאחר שרוב הצעות הייעול הכלכליות שהגיש לא התקבלו.

בדצמבר 05' התפטר קציר מכל תפקידיו במועדון, ובמכתב לתקשורת רמז כי "מעריך אני שסיבת התפטרותי זהה לסיבת מכירת המניות של חלק מהבעלים ו/או עזיבת חלק מהדירקטורים, שישבו מטעמם בשנים האחרונות (גיבור ספורט, שאטן, אנג'ל, חבס, עלית וקובי אלכסנדר)". קציר המשיך להחזיק בקשרי ידידות קרובים עם חלק מבעלי המועדון, להם שימש כיועץ, ולאחרונה נסללה הדרך לחזרתו. הוא ישוב לשמש חבר דירקטוריון.

במישור המקצועי, צפוי הסנטר הברזילאי מורילו בקר דה-רוסה, אותו רכשה מכבי כהשקעה עתידית, לנחות בישראל במהלך השבוע ולהצטרף לאימוני הקבוצה. מכבי עדיין מחפשת קבוצה, מקומית או אירופאית, שתשכור את שירותיו של הברזילאי ותישא בעלות שכרו. עד שתמצא אחת כזו, ישמור דה-רוסה על כושר משחק עם הקבוצה ואף צפוי להמריא למחנה האימונים בסלובניה, אליו תצא מכבי ביום שני הבא. בעקבות העובדה שמכבי לא החתימה סנטר מחליף במקומו של יניב גרין, עשוי דה-רוסה למלא את החלל, אף שבקבוצה טוענים כי הסיכויים לכך נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully