וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האומללות של בוסטון, הסיוט של המטס

17.9.2007 / 15:49

הרד סוקס הפסידו עוד סדרה ליאנקיז אחרי הפסד 4:3, המטס שוב טואטאו על ידי הפיליז. פיבי בדרך לסיי יאנג, הומר 500 לת'ומה

ניו יורק מטס - פילדלפיה 10:6

לא ייאמן. פשוט לא ייאמן. אחרי טאטוא של ארבעה משחקים בפילדלפיה, הגיעו הפיליז לשיי סטדיום, עשו עבודת סוויפ מרשימה גם שם והשאירו את המטס לחשוב. לא, ניו יורק לא תאבד את ראשות הבית, אבל הקסם שהיה בקווינס בשנה שעברה נראה כעת כאשליה. גרג דובס חבט לגראנד סלאם באינינג החמישי על חורחה סוסה הנורא ואיום, והפיליז התגברו על הומרים של קרלוס בלטראן ודייויד רייט. ג'ף גרי המחליף רשם את הניצחון.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:5

ג'ייק פיבי יהיה, אלא אם יקרה משהו מוזר, הסיי יאנג ב-NL השנה. פיבי קצר את נצחונו ה-18 העונה, כשהוא מטגן עשרה חובטים ב-7.1 אינינגים של עבודה. אגב כך שמרו הפאדרס על מרחק של 1.5 משחקים מפילדלפיה והתרחקו ל-2.5 מהדודג'רס, שהפסידו לאריזונה, בקרב על הויילד קארד. ג'וש בארד מסן דייגו עם ההומר היחיד במשחק, טים לינסקאם עם ההפסד.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 4:2

הקרדינלס כבר אמרו שלום לפלייאוף, הקאביז ממש לא. ג'ייסון מארקי התגבר על האקסית עם 6.1 אינינגים טובים, ארבעה חשמולים ואינינג שלישי בן ארבעה ריביז של חבריו להתקפה, שלושה מהם בהינף מחבט של מאט מורטון שירה להומר. מארק מולדר צלח שלושה אינינגים בלבד בהפסד, ריאן דמפסטר עם השמירה.


מילווקי - סינסינטי 2:5

הברוורס עשו את המוטל עליהם כדי לשמור על פיגור בן משחק אחד מהקאבס. שבעה וארבעה של קרלוס וילנואבה ושמירה מספר 43 העונה של פרנסיסקו קורדרו הביאו לניצחון המיוחל, כשהישועה ההתקפית מגיעה מכיוון בלתי צפוי - ג'ו דילון, עם שתי חבטות וארבעה ריביז. הפסד למאט בלייל.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 6:1

הדיאמונדבקס נמנעו מסוויפ, נמנעו גם מצמצום היתרון בראש טבלת המערב וסיבכו את הדודג'רס בתמונת הפלייאוף, לאחר שסן דייגו התרחקה מהם ל-2.5 משחקים. אדגר גונזאלס זכה בניצחון, כריס סניידר חבט להומר על אסטבן לואייזה המפסיד. רפאל פורקאל עם הומר לדודג'רס.


משחקים נוספים:

קולורדו - פלורידה 0:13
וושינגטון - אטלנטה 3:0
יוסטון - פיטסבורג 3:15

ימי הת'ומה

שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:9

ג'ים ת'ומה מצא לו דרך נחמדה לחגוג הומר מספר 500 בקריירה - עם גזונגה באינינג התשיעי, שהורידה את האיינג'לס מהמגרש עם הפסד. כמה רע הבולפן של האיינג'לס? בואו נגיד שיתרון 1:7 באינינג השביעי לא הספיק להם, כשכריס בוטצ'ק, סקוט שילדס ודסטין מוסלי (המפסיד) הניחו לגרביים לעשות קאמבק. ג'וש פילדס ודני רישאר עם הומרים לשיקגו, ולאדימיר גררו וחואן ריברה הלכו רחוק באנהיים. מייק מקודגאל זכה בניצחון.


בוסטון - ניו יורק יאנקיז 4:3

קורט שילינג נעמד מול המנטור והאליל שלו, רוג'ר קלמנס, וראה איך היד של הרוקט עדיין משליכה טילים. דרק ג'יטר תקע חזק את שילינג עם הומר בן שלוש ריצות באינינג השמיני, כשקלמנס גומא שישה ומטאטא ארבעה בהופעה יפה בפנוויי פארק. מי שזכה בניצחון הוא אחד מחביבי המדור החדשים, ג'אבה ג'אבה (ג'אבה אחד עלינו) צ'מברליין, שהרשה הומר למייק לואל אבל ניצח לאחר שני אינינגים של עבודה. מריאנו ריברה עם השמירה, היאנקיז ניצחו שמונה מעשרת מפגשיהם האחרונים עם הרד סוקס, אבל הפער לטובת בוסטון עומד על 4.5 משחקים, כשנותרו להם 12 על הלוח.


מינסוטה - דטרויט 6:4

הטייגרס עשו את שלהם בקרב על הויילד קארד, ושמרו על פיגור 2.5 משחקים מהיאנקיז. טוד ג'ונס השמן חגג שמירה מספר 300 בקריירה, כשמי שזוכה בניצחון הוא ג'ייר ג'רג'נס. קרטיס גרנדרסון חבט להומר על סקוט בייקר (שבעה ושלושה). ועכשיו, רבותיי, מגיעה סדרה גדולה מאוד בג'ייקובס פילד עם קליבלנד, כשהפער עומד על 4.5 משחקים ולשבט יש הזדמנות לסגור סופית את הסיפור עם פלומבה.


קליבלנד - קנזס סיטי 4:3

האינדיאנס לא שקטים עדיין, כשערב הסדרה עם הטייגרס חטפו הפסד מהרויאלס. ומי ניצח את המשחק, חברים? תכירו, קוראים לו בילי באקנר. כן, כן, בילי באקנר, והוא הגיש שישה אינינגים עם שלושה טיגונים. ארון לאפי עם ההפסד, ג'ואקים סוריה עם השמירה. הומר לויקטור מרטינז בקליבלנד.


יתר המשחקים:

טורונטו - בולטימור 8:6
אוקלנד - טקסס 11:9
סיאטל - טמפה ביי 9:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully