וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו כפול ארבע

17.9.2007 / 10:16

ה"משוגע" של בוקה תרם את חלקו ב-0:6 על באנפילד. אינדפנדיינטה וריבר ממשיכות להיצמד לצהובים-כחולים. ברזיל: סאו פאולו שומרת מרחק

מרטין פאלרמו הבקיע רביעיית שערים בניצחון בוקה ג'וניורס על באנפילד אמש (ראשון) ושמר על השותפות של בוקה עם אינדפנדיינטה על המקום הראשון בליגה הארגנטינאית. פאלרמו נגח את הראשון שלו בדקה השישית, הוסיף אחד נוסף רבע שעה אחר כך ואת השלישי כבר הבקיע בפנדל לפני המחצית. שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה הוסיף פאלרמו שער, כשבעט בעיטה חזקה ברגל ימין מתוך הרחבה. ליאונרדו גרסיאן ופבלו לדסמה הם שהוסיפו שער כל אחד לחגיגה הגדולה של בוקה.

אינדפנדיינטה, שחולקת כאמור את המקום הראשון עם בוקה ניצחה עוד בשבת את קולון 1:3 ולשתי המוליכות ישנן כרגע 19 נקודות וארבע נקודות יתרון על ריבר פלייט ו-ולז סארספילד שעוקבות אחריהן. קרלוס מתיו כבש את השער הראשון עבור אינדפנדיינטה בדקה ה-21, ומי אם לא דניס חרמן, הסקורר של האדומים, הוסיף את השניים האחרים. קולון צמצמה ל-2:1 בזכות שער עצמי של גיירמו רודריגז, אך זה לא הספיק מול חרמן וחבריו.

יריבתה הגדולה של בוקה, ריבר פלייט, הגיעה בפעם הראשונה העונה למקום השני, תודות לניצחון 1:3 על לאנוס. פרננדו בלוצ'י שניים משערי ריבר, ואלקסיס סאנצ'ז הצ'יליאני הוסיף. חוזה סאנד תרם את שערו ללאנוס בדקה ה-67.

משחקים נוספים: ולז-ראסינג 1:0
רוסאריו סנטראל-ניואלז' 0:1
חימנסיה חוחוי-ארגנטינוס ג'וניורס 1:1
אולימפו-חימנסיה לה פלאטה 0:0
הוראקן-סאן מרטין 1:2
אסטודיאנטס-ארסנל 1:1
סאן לורנצו-טיגרה 1:2

סאו פאולו שומרת מרחק

בתום המחזור ה-26 אין חדש בצמרת הליגה הברזילאית. המוליכה סאו פאולו ניצחה בביתה את סנטוס 1:2 , ושמרה על פער 9 הנקודות מקרוזיירו. ברנו ויניצ'יוס (50) והומברליטו בורחס (54) סגרו עניין תוך 4 דקות, תאבאטה צימק בתוספת הזמן.

השנייה בטבלה קרוזיירו חזרה ממשחק החוץ שלה נגד אתלטיקו מניירו עם ניצחון 3:4. גרסון (30) ומריניו סזאר רייס (37, 57) הרשיתו למארחת אבל זה לא הספיק מול צמדים של רוניילטון דוס סנטוס (11, 24) וגיז'רמה מילהולם (61, 77). השלישית בטבלה, בוטאפוגו, שמרה על הפער מקרוזיירו אחרי ניצחון חוץ 0:1 על קורינתיאנס. דודו (72) העניק לאורחים את שלוש הנקודות, ולקורינתיאנס את הפסדה ה-9 העונה.

שאר התוצאות:

פלומיננזה - אמריקה 0:2
גויאש - נאוטיקו 3:0
גרמיו - אינטרנסיונל 0:1
ספורט רסיפה - פראנה 1:3
אתלטיקו פראננשה - פלמייראס 1:2
פיגוארנשה - חובנטוד 1:4
פלמנגו - ואשקו דה גמא 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully