וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס זכתה באליפות ה-WNBA

17.9.2007 / 12:21

המרקורי גברו על דטרויט שוק 92:108. אייברי ג'ונסון מעוניין בפי.ג'יי בראון או בכריס וובר, מוטומבו נשאר ברוקטס לעוד עונה שאחריה יפרוש

פיניקס מרקורי ניצחה את 92:108 את דטרויט שוק במשחק החמישי של גמר ה-WNBA והפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שזוכה בתואר במשחק חוץ. "חיכינו לזה הרבה מאוד זמן", סיפרה קפי פונדקסטר לאחר המשחק, בו קלעה 26 נקודות ונבחרה ל-MVP של הסדרה, "עבדנו קשה בשביל זה וסוף סוף עשינו את זה".

פני טיילור קלעה 30 נקודות עבור האלופה ודיאנה טוראסי הוסיפה 17 לפיניקס. דטרויט הפסידה בשני המשחקים האחרונים, והחמיצה הזדמנות להשיג אליפות שנייה ברציפות. "יש הרגשה מוזרה להיות כאן בלי בקבוק השמפנייה", אמר מאמן השוק, ביל ליימביר, שזכה בתואר גם ב-2003, "אבל הפסדנו לקבוצה שפשוט הייתה רעבה מאיתנו".

דיאנה נולאן, שהוליכה את קלעיות השוק עם 27 נקודות, אמרה כי הגנת קבוצתה אחראית להפסד: "לא היינו שם, וגם לא השגנו ריבאונדים מכריעים". פיניקס הצליחה להעלים את יתרון הקהל הביתי, 22,000 במספרו, בעזרת ריצת 20:9 ברבע הראשון. טוראסי קלעה ברבע 9 נקודות, מהן שתי שלשות בקטע הזה של המשחק. "היינו מוכנות למשחק גדול, כל מה שהתרכזנו בו במהלך העונה יצא לפועל במשחק הזה".

"בראון או וובר? מאוד מקווה"

מאמן דאלאס מאבריקס, אייברי ג'ונסון, התארח למפגש שאלות ותשובות באתר האינטרנט של עיתון ה"דאלאס מורנינג ניוז". ג'ונסון נשאל אם לדעתו כריס וובר או פי.ג'יי בראון יגיעו למאבריקס העונה וענה: "אני מאוד מקווה שכך, אך נצטרך לחכות ולראות. שניהם יתרמו רבות לקבוצה, אבל יש לשניהם הצעות נוספות שהם בוחנים. נצטרך להמתין בסבלנות".

"דירק יכול להשתפר, ויש מספר דברים שהוא יוכל להיות טוב בהם ואינם קשורים לכדורסל", הגיב המאמן לשאלת אחד האוהדים בנוגע לכוכב הגרמני והאפשרות שלו להצטיין אף יותר, "אולי הוא יצטרך להפוך למנהיג טוב יותר. הוא יכול להשתפר בתוך ומחוץ למגרש".

* דיקמבה מוטומבו ישחק עונה נוספת במדי היוסטון רוקטס, ורק לאחר מכן יפרוש אחרי 17 שנות NBA. "אני הולך לשחק, ליהנות וללכת", אמר הסנטר הקונגולזי, מחזיק בארבעה תארי שחקן ההגנה של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully