וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א פנתה לרועי דיין

לי בוץ

17.9.2007 / 10:53

החלוץ, שלפני כחודש היה מועמד לסנט מירן הסקוטית, עשוי להגיע לוולפסון. תובע ההתאחדות נתן המלצתו בעניין סרור: הוא שחקן הפועל

בהפועל תל אביב מוטרדים מחוסר ניצול המצבים במשחקי הליגה עד כה, ובשל העובדה שבסגל הרחב של הקבוצה נמצאים ארבעה חלוצים בלבד (ליאור אסולין, פאביו ג'וניור, עדי סבג וקובי סוויסה), החליטו האדומים לחזק את ההתקפה, ופנו לחלוץ מכבי ת"א בשנים האחרונות, רועי דיין.

כזכור, לפני כחודש חתם דיין על חוזה בקבוצת סנט מירן הסקוטית לאחר שסיים את חוזהו במכבי ת"א, אך לאחר שבקרית שלום דרשו דמי השבחה של 400 אלף יורו בוטלה העסקה מול הסקוטים. ביום ראשון, לאחר שפנה דיין לועדה למעמד השחקן, קבע בורר ההתאחדות לכדורגל כי דמי ההשבחה עבור החלוץ יעמדו על סכום של 320 אלף שקלים בלבד, ודיין חזר לשוק כשחקן חופשי.

החלוץ עצמו סרב להגיב לידיעה, אולם מקורביו אישרו לוואלה! ספורט כי "הפועל ת"א מגששת בימים האחרונים אצל רועי, שלא פוסל אפשרות להגיע לוולפסון".

בתוך כך, הערב (שני) ערכה הקבוצה אימון שני לקראת המשחק מול א.י.ק סולנה ביום חמישי. ברוך דגו ממשיך לקבל מנוחה ובמועדון יחכו לאימון הערב מחר על מנת לבדוק אם דגו יוכל לחזור לאימוני ריצה ולהיות כשיר ליום חמישי. לעומתו, המגן הצעיר דני בונדר, שקיבל מנוחה אתמול, שב לאימונים, ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר ליום חמישי.

שלום אבן עזרא, תובע ההתאחדות לכדורגל, הגיש את המלצתו לקראת החלטת הבורר, עדי זרקין, בעניינו של עידן סרור. אבן עזרא טען כי סרור שחקן הפועל תל אביב ועל פי הנתונים חוזהו בוולפסון תקף. עם זאת, מן הראוי לציין כי מדובר בהמלצה בלבד ומי שייתן את ההחלטה הסופית יהיה הבורר.

"לוזון לא הוסיף כלום, מלבד שיחות מוטיבציה" (יניב קובוביץ', "הארץ")

יום לאחר התיקו 1:1 מול בני יהודה בחר מאמן הפועל תל אביב לקנח את האימון בעוד שיחת מוטיבציה. "תרימו את הראש ותאמינו בעצמכם כי אתם שווים יותר מהאחרים", הוא נאם בפני השחקנים, אבל הם כבר החלו לאבד את הסבלנות משיחות העידוד הסדרתיות שחוזרות על עצמן.

"השיחות הללו לא מתאימות למועדון בסדר הגודל של הפועל תל אביב", רטן אתמול אחד השחקנים, "אני לא רואה שלוזון הוסיף לנו משהו מקצועי פרט לשיחות המוטיבציה. הגיע הזמן שמי שלא טוב יקבל בראש ולא יקבל שיחות עידוד".

ההנהלה ממשיכה לשמור על קור רוח, למרות הפתיחה הלא מרשימה של העונה. מוני הראל ושחר בן עמי הגיעו אתמול לוולפסון וקיימו שיחה עם לוזון, אבל כרגע מעמדו נותר יציב. בשלב זה מעדיף המאמן לא לצרף את יוסי אבוקסיס לצוות המקצועי, ומעוניין לראות אותו ממשיך כסקאוט - תפקיד המקובל על אבוקסיס.

וינסנט אניימה, שכנראה יורחק על ידי ההתאחדות משני משחקים, נקנס אתמול על ידי הקבוצה בעקבות האגרוף ששלח לפניו של בלם בני יהודה, סלברה הודיצ'יץ'. על אף ענישתו של השוער, בהפועל לא אהבו את הביקורת שהעביר ניצן שירזי על שחקני הקבוצה ואמרו אתמול: "מוטב ששירזי ינהג קצת בדרך ארץ ויתעסק ב'פושעים' שלו כי הוא שכח שלוקמן פצע את דגו וביטון נכנס בברוטליות בבונדר".

יריבת האדומים בגביע אופ"א, סולנה, סיימה אתמול את משחק החוץ מול האלמשטאד ב-2:2. סולנה אמנם הובילה משער של טמאנדי (6), אך בסוף חילצה רק נקודה בזכות שער של אובולו בדקה ה-78. בקבוצה לא הסתירו את אכזבתם מהתוצאה, ומאמן הקבוצה ריצ'ארד נורלינג הכריז בסיום כי "תיקו מול האלמשטאד הוא בגדר הפסד".

סולנה תנחת בישראל ביום רביעי, מלווה בכמה מאות אוהדים ובשעות הערב תקיים אימון יחיד בבלומפילד. בקבוצה השוודית מתכוונים לצפות בקלטות של הפועל תל אביב, כולל משחקים משנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully