וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש המבחן של יול

17.9.2007 / 10:22

ראשי טוטנהאם נותנים אולטימטום למאמן וממשיכים להזכיר את שמו של ראמוס מסביליה כמחליף. סילבסטרה נפצע וגמר את העונה

בטוטנהאם עדיין מאמינים כי יצליחו לפתות את מאמן סביליה, חואנדה ראמוס, להפוך למאמנם. דניאל לוי, יו"ר התרנגולים, פנה לספרדי בחודש שעבר מכיוון שהאמין כי מאמן טוטנהאם הנוכחי, מרטין יול, אינו מתאים למטרות הקבוצה, שהן חדירה למועדון ארבע הגדולות של הפרמיירליג ומקום קבוע בליגת האלופות.

אכזבתם של אנשי טוטנהאם מיול התעצמה בשבת האחרונה, כאשר הספרס איבדו יתרון 0:1, דווקא ליריבה השנואה ארסנל, שניצחה לבסוף 1:3. לפי דיווחים מאנגליה, לוי מתכוון לבחון את הישארותו של יול בעוד חודש, בעת פגרת הנבחרות, מה שאומר כי ליול ישנם עוד שלושה משחקי ליגה בכדי להוכיח את יכולתו. טוטנהאם תצא במהלך החודש הקריטי למשחקי חוץ בבולטון ובאנפילד ותארח בוייט הארט ליין את אסטון וילה. הזדמנויות נוספות יהיו למאמן ההולנדי במשחק גביע אופ"א מול פמאגוסטה ובגביע הליגה מול מידלסבורו.

יול איבד אולי את האמון אצל ההנהלה אבל לא בחדר ההלבשה. מאז שהוזכר ראמוס כמועמד למחליפו, יוצאים שחקניו של יול להגנתו השכם וערב. "נגד ארסנל לא נתנו הצגה גדולה, אבל לא ויתרנו על המשחק ויצאנו לקרב", מסביר השוער, פול רובינסון, את הפאדיחה משבת, "זה אף פעם לא נחמד שיש חילוקי דיעות, אבל זה לא משפיע עלינו. תנו לאנשים לדבר, אנחנו פשוט צריכים לשחק כדורגל ולתת את מה שאנחנו יודעים על הדשא. השחקנים לגמרי מאחורי המנג'ר. הפסד אחד לא עושה אותו מאמן גרוע, אנחנו מקווים שהוא יישאר ואנחנו נעשה את התוצאות הטובות בשבילו בשבועות הקרובים".

* מיקאל סילבסטרה, מגינה של מנצ'סטר יונייטד, ייעדר לפחות עד אפריל בעקבות פציעה, מה שאומר כי למעשה סיים את העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully