וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תירוצים פרנקי, תירוצים

17.9.2007 / 10:26

ברצלונה לא מרשימה, ולרייקארד יש הסבר: "עדיין לא הצלחנו לעבוד עם סגל מלא". ריאל בורחת, אבל ההולנדי רגוע: "הליגה רק התחילה"

כתרים רבים נקשרו לראשה של ברצלונה בקיץ האחרון, ובצדק, אבל נראה שהמכונה של פרנק רייקארד עדיין לא מצאה את הקצב הנכון עם תחילת העונה. ניצחון ושני תוצאות תיקו, זה המאזן של הקבוצה מקאמפ נואו, ואמש (ראשון) אחרי תיקו החוץ מול אוסאסונה (0:0), מורגש מירמור מסוים בשורות סגנית אלופת ספרד. "התוצאה לא משקפת את העבודה שאנו עושים", אמר המאמן פרנק רייקארד לאחר המשחק, "עדיין לא הצלחתנו לעבוד עם סגל מלא בשבועיים האחרונים, וזה לא קל בצורה כזו".

"אנחנו רוצים לשחק טוב יותר, וכשבארסה בכושר אנו מציגים יכולת אחרת, שלא הצלחנו להציג נגד אוסאסונה". רייקארד נימק את החלפתו של רונאלדיניו במהלך המחצית השנייה, ברצון לשמור על כשירותו לקראת משחק ליגת האלופות ביום ד' נגד ליון. "כשאנו עורכים חילופים עלינו לחשוב ולהגן על שחקננו". בינתיים, היריבה הגדולה ריאל מדריד, שומרת על מאזן מושלם ומוליכה את טבלת הליגה הספרדית, אבל רייקארד רגוע. "הליגה רק נפתחה. עלינו להתרכז רק בתוצאות וביכולת, בסוף העונה נדע אם הנקודות האלה חשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully