וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו העיף, המילטון התקיף

17.9.2007 / 11:30

הספרדי דחק את חברו למקלארן החוצה, במהלך הגראנד פרי הבלגי, הבריטי: "לא הייתי אומר שהמהלך הוגן". הודו תצטרף ב-2010 ל-F1

היחסים המתוחים בין אלוף העולם פרננדו אלונסו, לחברו לקבוצת מרצדס-מקלארן, לואיס המילטון, קיבלו אמש (ראשון) ביטוי פיזי, כשמיליוני צופים ברחבי העולם ראו את הספרדי מעיף את הבריטי בן ה-22 ממסלול הגראנד פרי הבלגי. אלונסו, שני בטבלת דירוג הנהגים בפער של 3 נקודות מהמוביל המילטון (בתחילת המירוץ), חשב על תואר אלוף העולם, ובתחילת המירוץ פשוט העיף את חברו לקבוצה מהמסלול.

"התחלתי להאיץ ולפתע פרננדו הגיע ודחק אותי, הוא ידע שאני שם. הוא פשוט העיף אותי רחוק ככל שהוא היה יכול", אמר בסיום המילטון, "היה לי מזל שהיה שם מסלול האצה מקביל כך שיכולתי לחזור". כשנשאל המילטון אם לדעתו המהלך היה נוקשה אך הוגן, הוא השיב: "לא הייתי אומר הוגן, אבל זה היה נוקשה". הבריטי ניצל את ההזדמנות וגם עקץ את אלונסו. "הוא תמיד מתלונן על אנשים שעושים מהלכים לא הוגנים. אני לא יודע אם הקדמתי מישהו, אבל היה על המסלול מספיק מקום כדי לעקוף בהגינות".

ומה אומר אלונסו? הספרדי דחה את הטענות והשיב כי הוא נחסם באותו שלב על ידי נהגה של פרארי, פיליפה מאסה, וכי הוא חתך החוצה כדי להגן על מיקומו. "נחסמתי בפנים ולא היה לי מקום. לואיס ואני הגענו לכמה פניות כשגלגלנו צמודים, והיה לי מזל שאני הייתי בצד הפנימי של המסלול". רון דניס, הבוס של מקלארן, נשאר רגוע על אף המתיחות בין נהגיו. "הם פשוט דחפו חזק אחד את השני, כי הם נאבקים על תואר אלוף העולם".

הודו מצטרפת למירוצי הפורמולה 1

הפורמולה 1 יגיע ב-2010 להודו, ובתת היבשת שוקדים על הקמת מסלול מחוץ לניו דלהי. "אני שמח לבשר שבחרנו שני אתרים עבור מסלול פורמולה 1", אמר נשיא ההתאחדות האולימפית ההודית סורש קלמאדי, "וכבר הועברו לידי החוזים הקשורים לעניין. עדיין לא קבענו את החודש הו ייערך המירוץ, אבל יכול להיות שהוא יתקיים במארס, או אחרי הגראנד פרי של בחאריין". החוזה עם ההודים הוא ל-10 שנים, ובתת היבשת דחו את הטענות כאילו הבנייה המאסיבית תפגע במשחקי הרצון הטוב, אותם תארח המדינה ב-2010.

עדכון ראשון: 09:11, 17/09/07
עדכון אחרון: 11:30, 17/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully