וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה לא הזמן להיכנס למרה שחורה"

16.9.2007 / 22:46

מאמן חיפה נאם באימון הבוקר לשחקניו: "אני מצפה מכם לגלות בגרות, כיאה לכדורגלנים בעלי יכולת". מאמן מכבי פ"ת יוסי מזרחי כמעט התעלף

"עליכם להסתכל כל אחד על עצמו ולבדוק היכן אתם לא בסדר וכיצד אתם יכולים לשפר ולהביא את יכולתכם האמיתית למגרש", אמר הבוקר (שני) מאמן מכבי חיפה, רוני לוי באימון הקבוצה שלאחר ההפסד למכבי פ"ת 1:0, " דווקא בתקופה הקשה שאנו עוברים עלינו להתאחד ויחד נוכל לצאת מהמצב שבו אנו נמצאים. איש מאיתנו לא צפה שנפתח עם שלושה הפסדים רצופים, אך יחד עם זאת זה לא הזמן להיכנס למרה שחורה. אני מצפה מכם לגלות בגרות, כיאה לכדורגלנים בעלי יכולת ויחד, כקבוצה, נצא לדרך חדשה שתצדיק את המוניטין של המועדון".

דווקא מאמנה של מכבי תל אביב, ניר לוין, היה זה ששיקף מיציע הכבוד את יכולתה של מכבי חיפה במשחק ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה, ההפסד השלישי שלה העונה בשלושה משחקים. לוין, שיפגוש את מכבי חיפה במחזור שאחרי פגרת יום כיפור, פתח את הפנקס שלו בתחילת המשחק והחל לרשום. לא עבר יותר מדי זמן עד שלוין פשוט הפסיק לרשום. גם הוא, גם הקהל ביציעים וגם הצופים בבית התקשו להבין מה קורה בדיוק במשחק של מכבי חיפה ואיך שחקנים כמו גוסטבו בוקולי ויניב קטן נראים כל כך רע. 10 דקות לסיום עזב לוין את האיצטדיון, הוא הבין שבמשחק הזה שום דבר לא יוכל לקרות, גם אם היו משחקים 60 דקות נוספות.

הקהל של מכבי חיפה לא הפתיע, אין ספק שגם רוני לוי היה מוכן ומזומן למטר הקללות שנחת עליו עם הירידה לחדר ההלבשה. כבר לא מדובר בקומץ, מדובר ביציע ג' כולו שהתאחד בקריאה אחת ועם עוד כמה מאות שלא הרפו מהנשיא יעקב שחר לאורך כל המשחק ואמרו לו מה הם חושבים בדיוק על רוני לוי. בכל מקרה, שחר הצהיר עוד לפני המשחק שיתן לרוני לוי את כל התמיכה, והסיכוי היחידי שלוי יעזוב את הקבוצה יהיה רק אם הוא יחליט על כך.

ומה אמר רוני לוי?: "אני חושב שיש מומנטום שלילי וזה מושך אותנו ליכולת רעה מאוד. החלק שלי בזה הוא גדול כי אני המאמן והאחריות עליי. נחשוב מה צריך לשנות ונעשה את שיעורי הבית שלנו. כשיהיה לנו מה להגיד, נגיד. אני משתדל ליידע את הבעלים של הקבוצה לגבי שחקנים שחסרים לנו. את מה שאני רואה, כולם רואים".

בכל מקרה, לפי שעה המאמן רוני לוי הבהיר כי אינו מתכוון להתפטר. לוי שוחח בסיום המשחק עם הבעלים יעקב שחר והשניים נראו מנהלים שיחה באווירה טובה וידידותית. גם מסביבתו של שחר הובהר כי רוני לוי לא יפוטר והדרך היחידה שיעזוב תהיה אם יתפטר בעצמו.

במכבי חיפה התאכזבו מיכולתו של פאוליניו, שהוחלף על ידי פטר מסיללה. אין ספק שמחיאות הכפיים של האוהדים לחאבייר דירסאו, לא ממש עזרו לברזילאי החדש בקבוצה. במהלך המחצית הראשונה התפתח עימות מילולי בין ג'ובאני רוסו לליאור רפאלוב, על רקע הערותיו של רוסו על צורת המשחק של הקשר הצעיר.

אדורם קייסי, אחד משחקניה הוותיקים של מכבי חיפה, נשמע מדוכדך בסיום המשחק ואמר: "קשה לתת הסברים, אני חלק מהקבוצה וברור לכולם שגם אני לוקח אחריות על היכולת הזאת. כרגע אין טעם להסתכל לאחור, האווירה לא טובה, אבל צריך להסתכל קדימה ולהיות חזקים. אלו ימים לא פשוטים וצריך להרוויח את הבטחון חזרה".

אוהד שתקף אמש את מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, הורחק לשנה מהמגרשים. כזכור, אתמול לאחר ההפסד, לוי התראיין לכלי התקשורת, ואז, רגע לפני שנכנס למכוניתו, הגיח אוהד שניסה לפגוע בו והשליך בקבוק לעברו. האוהד נעצר על ידי השוטרים שהיו במקום, הבוקר הטיל עליו שופט בית משפט השלום בחיפה את העונש, לאחר שהודה במעשה המיוחס לו. כזכור, אתמול ליוותה את לוי לביתו ניידת משטרה, זאת לאחר שהתקבל מידע מודיעיני לפיו אוהדים ינסו לפגוע בו.

יוסי מזרחי כמעט התעלף ויעבור בדיקות בבי"ח

עומר גולן מודע היטב להתעסקות הרבה סביבו, בעיקר אחרי שכבש שער נגד הקבוצה שויתרה עליו. גולן אמר בסיום המשחק: "אני כרגע, עד הודעה חדשה, במכבי פתח תקוה. טוב לי שם, הגול שלי שחרר הרבה לחץ. לא באתי להוכיח כלום לאף אחד, עם הגול הזה הוכחתי לעצמי שלא שכחתי לשחק כדורגל. אני מחוייב למקום שלא ויתר עליי ואני מחזיר לו. לא חשוב לי מה קורה במכבי חיפה, העיקר שהאוהדים של מכבי פתח תקוה שמחים. כמו שזה נראה כעת, אני נשאר בקבוצה עד סוף העונה".

חאבייר דירסאו נהנה מהחגיגה הפרטית שלו, והעדיף שלא להתייחס לצרות של האקסית: "אני שמח שבאנו וניצחנו. מה שקורה במכבי חיפה זה לא בעיה שלי".

המאמן יוסי מזרחי לא היה רגוע לאורך כל המשחק. הבוקר היה אמור מזרחי להתייצב לבדיקות מקיפות בבית החולים, משום שהתלונן על דלקת. מזרחי לא עבר את הבדיקות והגיע למשחק, שבמהלכו, לפי עדויות של השחקנים בקבוצה, הוא הזיע ובקושי יכל לעמוד על הקווים. "בשתי הדקות האחרונות 'הרגנו' אותו. נראה שהוא פשוט קרס וכמעט התעלף", העיד אחד משחקני הקבוצה".

בסיום המשחק, מזרחי לא יכל להישאר במגרש ועזב מייד. ככל הנראה כבר מחר הוא יעבור את אותן בדיקות בבית החולים. ראוי לציין שהמאמן לא עזב את המגרש לפני שקיבל את הברכות מאנשי מכבי פתח תקוה המאושרים. "שברנו את נאחס קרית אליעזר", אמרו שחקנים בקבוצה והוסיפו: "הניצחון הזה שיחרר הרבה לחץ משום שעד עכשיו לא ידענו לאן פנינו מועדות. עכשיו זה ברור שהמטרה של מכבי פתח תקוה היא להגיע לאחד המפעלים האירופיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully