וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני לא התאמן, אבל צפוי לפתוח

מצבת הפצועים של מכבי ת"א מתארכת, אבל הקפטן, שסובל מצוואר תפוס, קיבל זריקות וישחק מול כפ"ס, שהעבירה את אגבור בבקרה

שחקני מכבי תל אביב רוצים להשיג מחר (שני, 20:30) מול הפועל כפר סבא את נצחון הבכורה שלהם העונה בליגה, וזאת על מנת שלא לייצר כותרות ורעש נוסף סביב הקבוצה. כמו כן, רוצים השחקנים לשמור על האווירה החיובית ששוררת באימונים מאז הגעתו של ניר לוין לקרית שלום.

עם זאת, לוין לא מגיע למשחק מול חניכיו של אלי אוחנה במצב אידיאלי, שכן לא מעט שחקנים לא יעמדו לרשותו במשחק הבכורה שלו בקבוצה. אל מצבת הפצועים שכללה עד כה את מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, מושיקו מישאלוב ושרן ייני, הצטרפו בימים האחרונים דן רומן ועומר פרץ, שלא צפויים להתלבש מחר.

לעומתם, הבשורות הטובות מגיעות מכיוונם של יניב עזרן ורודי חדד, שהיו בספק למשחק אך שבו לאימונים וצפויים להיכלל בהרכב. הקפטן אבי נמני לא נטל חלק באימון המסכם היום (ראשון) מאחר והתלונן על צוואר תפוס, והצליח לעורר דאגה בצוות המקצועי. עם זאת, בשעות הערב המאוחרות קיבל נמני סדרה של ארבע זריקות, אותה יקבל גם מחר לפני המשחק והוא אמור לקבל את חולצת ההרכב. למקורביו אמר הקפטן היום: "אני לא יכול להרשות לעצמי להחמיץ את המשחק הזה".

במקביל, מתכוון לוין לתת קרדיט לצעירים - ניסו קפילוטו, שיפתח במרכז ההגנה, ודור מלול, שישחק בקישור האחורי.

בתוך כך, הבלאגן סביב הנהלת הקבוצה נמשך בעקבות הנתק בין הבעלים לוני הרציקוביץ' ליו"ר רוני מאנה. כזכור, אמש ביקש מאנה לארגן פגישה בביתו בשיתוף חברי ההנהלה, אך הרציקוביץ' הטיל וטו על הפגישה, שבוטלה בעקבות כך. בסביבתו של הרציקוביץ' ממשיכים לטעון כי הבעלים לא מעוניין להפגש או לדבר עם מאנה, שמצידו מעדיף לשמור על שקט תעשייתי ומעדיף שלא לדבר עם התקשורת.

מקורביו של מאנה יודעים לספר כי "רוני מאס בכל הרעש סביבו וכי הוא שוקל את עתידו במכבי תל אביב". עוד אומרים אותם מקורבים כי מאנה מעוניין לקבל חזרה את כספו ולוותר על רכישת הקבוצה. עם זאת, הסיפור מסתבך מאחר וגם אם הרציקוביץ' יסכים להחזיר למאנה את הכסף שהעביר למועדון, לא ניתן למשוך חזרה את הערבויות אותן הפקיד מאנה בבקרה התקציבית. בסביבתו של מאנה הבהירו כי "רוני רוצה את מלוא כספו חזרה במידה ולוני לא ימצא את הדרך להחזירו, העניין עשוי להגיע לתביעה".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, ניסו קפילוטו, אורי שטרית, דור מלול, אבי נמני, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן.

יוליוס אגבור יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב

חוזהו של החלוץ הקמרוני של הפועל כפר סבא, יוליוס אגבור, עבר היום (ראשון) בבקרת התקציבים והוא יוכל לשחק מחר (20:30) מול מכבי תל אביב. אגבור, שאוחנה הורה להחתימו עוד ביום ראשון שעבר, מתאמן עם הקבוצה, מגלה יכולת טובה, אך צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. מנהל הקבוצה, חנן קהלו, העביר בבקרה גם את חוזהו של הקשר המושאל מבית"ר ירושלים, קובי מויאל, אך האחרון לא צפוי לפתוח בהרכב.

המגן עופר טלקר חזר לאימונים מלאים לאחר שנעדר בשל מתיחה, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל משום שאביחי ידין ואלירן סיימון צפויים לפתוח בהרכב. לרשותו של המאמן אלי אוחנה יעמוד סגל מלא, מלבד המגן-קשר הפצוע, עידן שום, שחוזר בצורה הדרגתית לאימונים משום שעבר לאחרונה ניתוח בברכו.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזבלש; אלירן סיימון, אביחי ידין, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully