וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

16.9.2007 / 22:17

יום כיפור יגיע רק בעוד חמישה ימים, אבל אחרי ההפסד השלישי של הירוקים, הפעם 1:0 למכבי פתח תקוה, כנראה שמישהו שם יעשה חשבון נפש

"איזה מזל שעברתי לכאן", אמר לעצמו ככל הנראה חאבייר דירסאו. אקס מכבי חיפה הברזילאי הוביל את קבוצתו מכבי פתח תקוה לניצחון 0:1 על מכבי חיפה. עם כל הכבוד לדירסאו, הסיפור האמיתי שייך לחבריו לשעבר.

מי האמין שכך תיפתח העונה של אחת מהאימפריות של הכדורגל הישראלי, אפילו מכבי תל אביב במצב הרבה יותר טוב. בתום שלושה מחזורים, מכבי חיפה במאזן של שלושה הפסדים ועוד עם אפס שערים. איזה מזל שיש את מכבי הרצליה, כדי שההשפלה של הירוקים לא תהיה "מושלמת".

שחקניו של רוני לוי נראו רע מאוד לאורך כל המשחק בקרית אליעזר, ולא הגיעו אפילו למצב משמעותי אחד. זה לא שהאורחים מפתח תקוה היו כל כך טובים, אבל היה להם שחקן התקפה פעיל ביותר בשם עומר גולן, אותו אחד שחיפה לא הצליחה להחתים בקיץ. גולן כבש את שער הניצחון ללוזונים בדקה ה-29 ואחרי שהוחלף במחצית השניה, המשחק הפך לרדוד לגמרי. מה איכפת להם לחבר'ה מפתח תקוה, זה הספיק להם כדי להשיג ניצחון שני העונה בדרך למקום הרביעי בטבלה. מכבי חיפה? זה כבר סיפור אחר עם עוד הרבה פרקים לפנינו.

מהלך המשחק

דקה 8 - איסמעיל עאמר סובב כדור חופשי למכבי פתח תקוה. הכדור עלה מעל לשחקני ההגנה של חיפה ופגש את הקורה של ניר דודוביץ'.

דקה 29 - גול! חאבייר דירסאו השתלט על כדור קרוב למרכז המגרש, ומסר לעומר גולן שפתח במבצע אישי ורץ דרך שלושה שחקנים ארוכים לכיוון השער, כדי להכניע את ניר דוידוביץ' מקרוב. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 44 - לירן כהן ניסה לפרוץ לרחבה, אבל שלח כדור אחורה לעומר גולן, שבעט מ-18 מטר לרשת החיצונית.

דקה 65 - מתפרצת למכבי פתח תקוה. קובי גנון פרץ משמאל ונהנה מחופש פעולה. המגן של פתח תקוה פרץ לרחבה, אבל בעט ברשלנות והחמיץ.

דקה 79 - נאור פסר שלח כדור רוחב לאוהד קדוסי, שהחמיץ מקרוב.

דקה 85 - בירם כיאל ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטר. ניר דוידוביץ' שמעט את הכדור, אבל השתלט עליו.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, אדורם קייסי; פאוליניו (פיטר מסיללה, 58), ג'ובאני רוסו (אשרי גיטה, 75), ליאור רפאלוב (בירם כיאל, 46), גוסטבו בוקולי; יניב קטן, תומר חמד.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, קובי גנון, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי; חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן, ננאד סאביץ' (נאור פסר, 66); עומר גולן (פליקס אובוקה, 59), אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully