וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה מדברת ברביעיות, ברצלונה באפסים

16.9.2007 / 18:24

לאחר ה-1:4 על חטאפה, גברו חניכיו של ראמוס בתוצאה זהה על רקראטיבו. עוד 0:0 מאכזב לברצלונה נגד אוסאסונה. ניצחון ראשון לאוואט

המחזור השלישי בספרד הושלם היום (ראשון) עם שבעה משחקים. המשחק המרכזי הפגיש בראמון סאנצ'ז פיחואן את סביליה, שגברה על רקראטיבו הואלבה 1:4, ושמרה על מאזן מושלם. הקבוצה של חואנדה ראמוס, שתשתתף לראשונה בתולדותיה בליגת אלופות, מצויה בכושר מצוין. ברצלונה פגשה את אוסאסונה וסיימה בפעם השנייה ברציפות במשחק חוץ בתיקו 0:0 מאכזב מאוד מבחינתה.

דודו אוואט וקבוצתו, לה קורוניה, השיגו ניצחון ראשון בליגה עם 0:1 על בטיס סביליה. אתלטיקו מדריד חזרה ממגרשה של העולה החדשה מורסיה עם 1:1 והיא עדיין ללא ניצחון בליגה. אספניול וויאריאל גברו 0:1 על חטאפה ומאיורקה בהתאמה.

סביליה בהפגזה כבדה

סביליה - רקראטיבו הואלבה 1:4

שתי הקבוצות נפגשו בראמון סאנצ'ז פיחואן לדרבי של חבל אנדלוסיה. הקבוצה של חואנדה ראמוס, שפתחה את הליגה עם 1:4 על חטאפה, ניצחה בתוצאה זהה את רקרא והיא ממשיכה לשעוט קדימה.

בדקה ה-12 פתח אלכסנד קרזאקוב החלוץ הרוסי את מסכת ההבקעות. בדקה ה-34 שלח דני אלבס כדור נהדר, ששבר את מלכודת הנבדל הלא יעילה של רקרא. פרדי קאנוטה עקף את השוער וגילגל בקלילות את ה-0:2. מחזיקת גביע אופ"א המשיכה להפציץ ושיחזרה את השער השני כשאלבס בדקה ה-54 מסר כדור לקאנוטה, ששלח בנגיעה מהאוויר היישר לשער של סורנטינו. דקה חלפה ופרננדו אייטור משורות האורחים הצליח לצמק, בבעיטה יפה לפינה של פאלופ. סביליה התעשתה וקיבלה פנדל בדקה ה-69. קרזאקוב ניגש לבעוט ושלח את הכדור לרשת, אבל הלא נכונה, זאת שמגינה על האוהדים מפני הכדורים מאחורי השער. החלוץ הרוסי כיפר על ההחמצה כשכבש את הרביעי של קבוצתו והשני שלו בדקה ה-75 וחתם את תוצאת המשחק.

מחזיקת הגביע הספרדי שומרת על מאזן מושלם כשהיא אוחזת בשש נקודות משני משחקים והיא כבר במקום השני. הואלבה סופגת הפסד ראשון בליגה לאחר שתי תוצאות תיקו.

בארסה אובדת עצות

אוסאסונה - ברצלונה 0:0

סגנית אלופת ספרד יצאה לפמפלונה, למשחק חוץ קשה נגד אוסאסונה. במחזור הראשון היא סיימה בתיקו 0:0 בחוץ נגד סנטאנדר. לאחר מכן הגיע ניצחון 1:3 על אתלטיק בילבאו, ובבארסה קיוו לצאת לדרך חדשה, אלא שהנרי, רונאלדיניו וג'ובאני דוס סנטוס, שפתחו בשלישייה הקדמית, לא השכילו לכבוש. הקטלאונים חוזרים הביתה מאוכזבים עם נקודה אחת. אוסאסונה מסיימת את משחקה השני בליגה בתיקו נטול שערים.

לה קורוניה - בטיס סביליה 0:1

השוער הישראלי וחבריו השיגו הערב את הניצחון הראשון בליגה. זה קרה באצטדיונם הביתי, הריאזור. את שער הניצחון במשחק כבש אנדרס גורארדו כבר בדקה השביעית. אוואט, שספג עד היום את המספר הגבוה של שערים בשני המחזורים, הצליח להוריד את ממוצע הספיגה.

מורסיה - אתלטיקו מדריד 1:1

הרכישות הגדולות שעשו הקולוצ'יונרוס בקיץ עדיין לא הניבו את הפירות להם ציפו בוויסנטה קלדרון. גם מול העולה החדשה לא הצליחו למצוא הרוחיבלנקוס את הניצחון הראשון. ילד הפלא של ארגנטינה, סרחיו 'קון' אגוארו, שהבקיע נגד ריאל מדריד במחזור הראשון, העלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-15, שהחזיק מעמד עד לדקה ה-80, אז איזן פרנסיסקו גאלארדו וחילק את הנקודות.

סנטאנדר - לבנטה 0:1

הקבוצה ממחוז קנטרבריה פגשה ב'אל סרדינרו' את הקבוצה מוולנסיה, הנחילה לה את הפסדה השני, והשאירה אותה שקועה מתחת לקו האדום כשהיא עדיין לא הצליחה לכבוש שער אחד לרפואה. פדרו מוניטיס חתום על השער שנכבש בדקה ה-27.

מאיורקה - ויאריאל 1:0

אחרי ההשפלה הנוראית שחוותה במחזור הקודם ב'אל מדריגל' מריאל מדריד (5:0), השיגה הצוללת הצהובה ניצחון חוץ במגרש קשה. שמונה דקות לסיום כבש ניהאט קובצ'י.

אספניול - חטאפה 0:1
לאספניול: ג'ונתס דומינגז (87).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully