וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסנבאייבה וריצ'ארדס זכו במיליון

16.9.2007 / 17:12

שתי האתלטיות השלימו ששה ניצחונות בסבב הגולדן ליג שהסתיים בברלין, וזכו בחצי מיליון דולר כל אחת. אירנה לנסקי סיימה חמישית בסלובקיה

סבב תחרויות הגולדן ליג באתלטיקה קלה הגיע היום (ראשון) לסיומו בתחרות השישית והאחרונה שנערכה בברלין, גרמניה. סאניה ריצ'ארדס וילנה איסנבאייבה הן שתי האתלטיות היחידות שניצחו בכל אחד מששת המפגשים והן שתי הזוכות המאושרות בפרס כספי נראה של מיליון דולר, בו הן יחלקו.

ריצ'ארדס ניצחה בקלות עוד ריצת 400 לנשים, כשהפעם עצרה את השעון ב-49:27 שנ' והקדימה ביותר משניה את כריסטין אוהורוגו מבריטניה (50:40 שנ'). ילנה איסנבאייבה שוב כשלה בנסיון לשיא עולם חדש (משהו שעדיין לא עשתה השנה), אבל הסתפקה בגובה של 4.82 מ', שהביא לה חצי מיליון דולר. מוניקה פירק הפולנית וסבטלנה פאופאנובה הרוסיה ניתרו ל-4.72 מ'.

כוכב התחרות היה ללא ספק ג'רמי וורינר האמריקאי, רץ ה-400 הטוב בעולם, שהתקרב משמעותית לשיאו העולמי המדהים של מייקל ג'ונסון, באליפות העולם האחרונה באוסאקה. הפעם, וורינר נקלע לתנאים קשים כמו שאר האתלטים בברלין, והסתפק בזמן של 44:05 שנ'.

אסאפה פאוול וטייסון גיי נעדרו מריצת ה-100 לגברים ומי שניצל זאת היה ג'ייסומה סעידי נ'דורה מנורבגיה, שקבע 10:14 שנ', והקדים במאית השניה את מרלון דבוניש הבריטי. כרמליטה ג'טר האמריקאית ניצחה בריצה המקבילה לנשים בזמן של 11:15 שנ'.

סוזאנה קאלור השבדית המשיכה להדהים בריצת ה-100 משוכות ורשמה ניצחון נוסף על אלופת העולם מישל פרי. הפעם השבדית עצרה את השעון בשיא אישי של 12:49 שנ', והייתה מהירה ב-18 מאיות מפרי. טרו פיטקמאקי רשם ניצחון נוסף בהטלת הכדיון לגברים, הפעם עם תוצאה של 88.58 מ'. יריבו המושבע אנדראס תורקילדסן מנורביה סיים הפעם במקום הרביעי בלבד.

בלנקה ולאסיץ' אלופת העולם הטרייה בקפיצה לגובה לנשים, סגרה את הסבב עם ניצחון גם בברלין, הפעם היא ניתרה ל-2.00 מ' בלבד.

לנסקי סיימה חמישית בסלובקיה

אירנה לנסקי, שיאנית ישראלית בריצת ה-100 משוכות לנשים, השתתפה הערב בתחרות בינלאומית בדובניצה, סלובקיה. לנסקי, שמתקשה בשנתיים האחרונות להתקרב לשיאה הישראלי (12:80 שנ'), סיימה חמישית בריצת הגמר ל-100 משוכות בזמן של 13:51 שנ'. דון הארפר האמריקאית ניצחה בתחרות אחרי שעצרה את השעון ב-12:83 שנ'.

נציג ישראלי נוסף שהשתתף בתחרות היה נועם נאמן, שסיים במקום ה-11 והלפני אחרון בריצת ה-3,000 מכשולים לגברים בזמן של 9:20:66 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully