וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו בספק לסולנה

לי בוץ

16.9.2007 / 16:05

קשר הפועל ת"א נפצע במשחק נגד בני יהודה, בעקבות תיקול של לוקמן, ועורר את זעם האדומים: "מוטב לשירזי שיתעסק עם הפושעים שלו"

ביום שאחרי התיקו מול בני יהודה, בהפועל ת"א מאוכזבים מאוד מהעובדה שלאחר שלושה מחזורי ליגה הקבוצה עדיין לא השכילה להשיג נצחון, אך בעיקר כועסים על מאמן היריבה, ניצן שירזי, שיצא בהתקפה מילולית חריפה על הקשר האדום, מזואה אנסומבו, בסיום המשחק אתמול.

"אנסומבו הוא פרא אדם, פושע", אמר שירזי אמש והצליח להרגיז לא מעט מאנשי ושחקני הפועל ת"א. "מוטב לניצן שיתעסק עם הפושעים שלו", אמרו היום (ראשון) בוולפסון, תוך הפניית אצבע מאשימה לאימורו לוקמן, שנכנס אתמול בצורה ברוטלית בברוך דגו, שמתקשה לדרוך על רגלו.

כתוצאה מהתיקול החזק של לוקמן, דגו בספק למשחק גביע אופ"א של הקבוצה מול א.י.ק סולנה ביום חמישי הקרוב. הקשר, שסובל מנפיחות וכאבים בקרסול, יערוך בדיקה וצילום בבית החולים על מנת לאבחן את חומרת הפציעה ואת זמן ההחלמה המדויק.

עוד זעמו בהפועל על הכניסה של משה ביטון בדני בונדר, שגרמה למגן הפועל ת"א לשכב דקות ארוכות על כר הדשא. "זו כניסה שמחייבת צהוב שני, ואפילו אדום ישיר", אמרו היום בקבוצה, "אבל כמובן שאת הכניסות הללו ניצן לא ראה".

שחקנים במועדון הביעו מורת רוח מהביקורת שהעביר הרוויה קובאצ'ביץ' מוקדם יותר היום בראיון לוואלה! ספורט. "אנסומבו נכנס בי כמו חיה", אמר הקשר הכתום והוסיף: "הוא פגע בי בכוונה, זה פשוט לא אנושי, הוא לא מכבד שחקנים אחרים". אחד משחקי הפועל ת"א הגיב על הדברים ואמר: "איך הוא לא מתבייש? הם היו צריכים לסיים את המשחק עם שני מורחקים לפחות אתמול - לוקמן וביטון. גם עוז ראלי נכנס רק לרגליים של שחקנים מהרגע שעלה למגרש. קובאצ'ביץ' פצוע? אז מה, גם דגו, אבל אותנו לא שמעתם בוכים על זה בתקשורת".

בתוך כך, הערב יפתחו חניכיו של גיא לוזון בהכנות לקראת המשחק מול סולנה. מהאימון צפוי להיעדר ברוך דגו הפצוע, כשגם דני בונדר בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully