וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זורחת, יובה שוקעת

16.9.2007 / 20:00

אלופת איטליה עלתה למקום השני אחרי ניצחון 0:2 על קטאניה. יובנטוס, שניצחה בשני המחזורים הראשונים, הפסידה לאודינזה 1:0

המחזור השלישי בליגה האיטלקית הושלם היום (ראשון) כמעט לגמרי. אחרי אובדן הנקודות של מילאן אתמול, הגיע תורה של יובנטוס, שהפסידה בבית לאודינזה 1:0 ואיבדה סיכוי לעלות למקום הראשון. לעומתה, האלופה אינטר ניצחה בבית את קטאניה 0:2 ועלתה למקום השני עם 7 נקודות.

מי ששמרה על מאזן מושלם ועל המקום הראשון בליגה האיטלקית היא רומא, שניצחה את רג'ינה בחוץ 0:2. פיורנטינה ואטאלנטה סיימו בתיקו 2:2, שמנע מכל אחת מהן לטפס חזק בצמרת. בתחתית, ליבורנו השיגה נקודה ראשונה אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול גנואה. במשחק נוסף נפרדו פארמה וקליארי בתיקו 1:1.

אינטר - קטאניה 0:2

אחרי שפתחה את העונה בגמגום, אינטר השיגה ניצחון שני ברציפות, שהעלה אותה למקום השני בטבלה. השער של הנרהזורי הגיע בדקה ה-14. אדריאנו התקדם לכיוון הרחבה והצליח להתגבר על ההגנה של האורחים, כדי לשלוח מסירה לאוליבייה דקור. הצרפתי התקדם לכיוון השער ושלח כדור רוחב להרנן קרספו, שכבש מקרוב. בדקה ה-79 הגיע השער השני של אינטר, זלטאן איברהימוביץ' שלח כדור נהדר לסזאר, שהתקדם והפיל את השוער של היריבה לפני ששם את הכדור ברשת.

עבור קטאניה, שפתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, זה היה ההפסד הראשון העונה ונראה שהקבוצה מסציליה הולכת ומסתבכת בתחתית.

יובנטוס - אודינזה 1:0

אודינזה, שעשתה צרות לאלופה אינטר במחזור הראשון, אבל חטפה תבוסה כואבת מנאפולי בשני, התאוששה וסיפקה את ההפתעה הגדולה של המחזור, כשניצחה את האימפריה שחזרה לליגה הראשונה 0:1.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל מי ששבר את הקרח 3 דקות מפתיחת המחצית השניה היה אנטוניו די נטאלה, אחד החלוצים האיטלקים החמים, שכבש שער שלישי השבוע (אחרי צמד במדי נבחרת איטליה נגד אוקראינה). מי שהיה חתום על המבצע שהביא לשער של אודינזה היה אנדראה דוסנה, שבישל את השער לדי נטאלה, שכבש בנגיחה מקרוב. וינצ'נזו יאקווינטה כבש שער בתוספת הזמן של המשחק, אלא שהוא נפסל בגלל עבירת תוקף ברחבה.

שאר המשחקים

רג'ינה - רומא 2:0

חואן סילברה דוס סנטוס כבש לרומאים בדקה ה-50 והוביל אותם למאזן מושלם ולמקום הראשון בתום המחזור השלישי. החל מהדקה ה-52 רג'ינה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של קרלוס סוארז ואלדז. מי שהשלים את החגיגה בדקה ה-84 היה לא אחר מאשר פרנצ'סקו טוטי, שכבש את השני לרומא.

נאפולי - סמפדוריה 0:2

אחרי הניצחון 0:5 על אודינזה, נאפולי המשיכה במסע המוצלח שלה וטיפסה לצמרת הטבלה. מרסלו זלאייטה כבש לנאפולי את הראשון בדקה ה-43. מארק האמסיק כבש את השני בדקה ה-76.

פאלרמו - טורינו 1:1

טורינו קיוותה להשיג את ניצחונה הראשון העונה, אבל ראתה את פאביו סימפליסיו מעלה את המארחים מסיצילה ליתרון כבר בדקה החמישית. למזלה, אלבארו רקובה הישווה בדקה ה-53 והוציא אותה מהאי עם נקודה.

גנואה - ליבורנו 1:1

נועלת הטבלה השיגה נקודה ראשונה העונה, אבל זה לא מנע ממנה להישאר במקום האחרון. פרנצ'סקו טבאנו כבש לליבורנו בפנדל בדקה ה-52, אלא שמרקו בוריילו הישווה למארחים כעבור 4 דקות.

פיורנטינה - אטלאנטה 2:2

שתי הקבוצות קיוו להשיג ניצחון כדי לתפוס מקום טוב ומכובד בצמרת, אבל בסופו של דבר התחלקו בנקודה אחת. המארחים מפירנצה עלו ליתרון משער עצמי של קלאודיו ריבאלטה בדקה ה-25, כריסטיאנו דוני פיצה על הטעות של חברו כשהישווה בדקה ה-51, כל זה קרה 3 דקות אחרי שחברו לקבוצה מוריס קארוזיירי הורחק. פיורנטינה עלתה ליתרון שני בדקה ה-74 משער של כריסטיאן ויירי, אבל ריקרדו זמפאנה הישווה שוב לאורחים, הפעם בדקה ה-90.

פארמה - קליארי 1:1
לפארמה: ברנרדו קוראדי (72), לקליארי: אלסאנדרו מאתרי (41).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully