וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בה בדרך החוצה מהקופסה?

בנתניה מאוכזבים מהזרים, גורם בקבוצה על החלוץ: "הסיכוי שישאר קלוש". יאמר ייאשר חיזוק. פטי ובן דיין יועמדו לדין על פגיעה ללא כדור

יושב ראש הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, משה אשכנזי, החליט לנקוט ביד קשה כנגד פעולות אלימות של שחקנים. אתמול (שבת) החליט אשכנזי עוד במהלך משחקה של הפועל תל אביב מול בני יהודה תל אביב (1:1) לפנות לתובע ההתאחדות לכדורגל, עורך דין שלום אבן עזרא, בבקשה להעמיד את שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, לדין לאחר פגיעה ללא כדור בסלבר הודז'יץ'.

אשכנזי לא הסתפק בכך והיום (ראשון) הורה להעמיד לדין גם את בלם בני סכנין, יה יה פטי, ואת מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין. פטי פגע בבן דיין ללא כדור במשחק בין הקבוצות (1:2 לסכנין), ואשכנזי החליט להמליץ לאבן עזרא להגיש כתבי אישום כנגד שני השחקנים, מאחר שבן דיין היה זה שחבט בפטי ראשון.

יממה לאחר ההפסד הצורב בבית מול סכנין (2:1), בנתניה מדברים היום על אכזבה גדולה מיכולת שחקניה הזרים. "הסיכוי של ג'ורג' בה להישאר קלושים ביותר", אמר גורם בקבוצה. למרות האכזבה מיכולתם החלשה של סטניסלב אנגולוביץ', זנו בונדיאה וסבסטיאן רוזנטל, נמוך הסיכוי כי השלושה ישוחררו.

"אנגלוביץ' מלכתחילה לא היה אמור להגיע לנתניה, אולם כעת קשה להאמין כי ישוחרר מהקבוצה", אמרו בקבוצה, "בסך הכל, למרות האכזבה ממנו, מדובר בשחקן ששיחק רק שלושה משחקים עם הקבוצה. אתמול אמנם הוא היה חלש, אבל בשני המשחקים הקודמים הוא שיחק טוב וצריך לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו. יש גבול גם לעלויות הכספיות אותן מכבי נתניה יכולה לשאת, שהרי לאותה עמדה הוחתם מרסלו סוליס שנחתך לפני תחילת העונה, וגם עליו שמה נתניה כסף".

בונדאה תחת זכוכית מגדלת, יאמר ייתן אור ירוק לחיזוק

אנגלוביץ' ייבחן בזכוכית מגדלת במשחקים הבאים, ויחד עימו גם זנו בונדאה שהוחלף אתמול על סף סיום המשחק. בונדאה, שהוסט על ידי עטר לעמדת הקשר האחורי, נראה כמי שאינו נהנה מתפקידו החדש. "הוא שיחק כמי שעושה טובה שהוא מסכים לשחק בעמדת הקשר האחורי", אמר עליו שחקן בקבוצה.

המאמן ראובן עטר התייחס בתוכנית ספורט-סיטי של רדיו "קול נתניה", לתפקידו החדש של בונדאה ואמר: "כבר בעונה שעברה ראיתי שהנעת הכדור מהחלק האחורי לחלק הקדמי לא נעשתה בצורה טובה, וחיפשתי שחקן שיעשה זאת. בונדאה הוסט לעמדת הקשר האחורי וביצע את העבודה בצורה מצוינת. ברגע שהעברתי אותו לתפקיד הזה, ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות". עטר צפוי לשוחח עם השחקן בימים הקרובים על יכולתו החלשה במשחק מול סכנין.

גורם בנתניה הוסיף לגבי סוגיית הזרים: "קבוצה שמחליפה שלושה זרים (אנגלוביץ', בונדאה ורוזנטל, א.ר) במהלך המחצית השנייה, כשזר נוסף יושב על הספסל (ג'ורג' בה, א.ר), זה אומר משהו לגבי מצב הזרים שלה". בעקבות אי הצלחותיה של מכבי נתניה במשחק מול לירייה וסכנין, צפוי הבעלים דניאל יאמר לאשר בקרוב את צירופם שחקני חיזוק ישראלים. ראובן עטר צפוי לקבל אור ירוק מהבעלים כבר בימים הקרובים.

בנתניה לא אהבו את התנהגות האוהדים שקיללו במהלך המשחק ובסיומו את החלוץ אוקצ'ה, שכזכור מערכת היחסים בינו לבין האוהדים עלתה על שרטון לאחר ההפסד לליריה הפורטוגלית בגביע אופ"א. השוער לירן שטראובר שהגיע היום לאימון הודיע כי אינו חש בטוב, ועבר טיפולים. שאר שחקני הקבוצה קיימו אימון שחרור, והשחקנים שלא נטלו חלק במשחק אתמול, קיימו אימון מלא. מחר ייקבלו שחקני הקבוצה יום חופשי.

נתניה חוששת מרדיוס (דור בלך, "הארץ")

במכבי נתניה חוששים מעונש רדיוס, לאחר שאוהדי הקבוצה זרקו חפצים למגרש, קראו קריאות גזעניות במהלך המשחק ובסיום זרק חלק מגדר הברזל של היציע לכיוונם של אלישע לוי וחיים יעקב. מוט הברזל אף פגע בחזהו של מאמן סכנין.

"חטפתי את זה בחזה מאוד חזק", מספר לוי, "יש לי סימן כחול, מזל שזה לא פגע לי בראש או בחיים יעקב. אני מקווה שמצלמות המשטרה זיהו את הזורק ויתפסו אותו, כי זה נזרק בחוזקה ועם קצת פחות מזל זה יכול היה להרוג בן אדם".

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להעמיד לדין את מכבי נתניה באשמת פגיעה ע"י אוהדים, לאחר שהשופט חיים יעקב ציין בדו"ח השיפוט שלו כי : "לאחר סיום המשחק, ברדתי לכיוון חדר ההלבשה, הבחנתי בחפץ (סורג) חד מברזל, אשר נזרק מכיוון יציע אוהדי מכבי נתניה ופגע בחזהו של אלישע לוי, מאמן בני סכנין". כתבנו אריק רחמיאן מוסיף כי הנהלת מכבי נתניה תטען בוועדת המשמעת שהיא מסירה מעליה כל אחריות לאירוע, שכן לדבריה היו 100 שוטרים שאיבטחו אתמול את המשחק, ובגג ממנו הושלך החפץ היו מעל ל-20 שוטרי מג"ב. נתניה צפויה לשאול אם זה לא היה מתפקידם של השוטרים ואנשי האבטחה לתפוס את האוהד שהשליך את החפץ שפגע באלישע לוי.

רק לפני שריקת המשחק ציינו במגרש את יום ההגינות הבינ"ל של פיפ"א, אולם נראה כי נתניה תשלם ביוקר על המשחק אתמול. במועדון התאכזבו גם מכמות הקהל, שלא הגיע בכמויות למרות ההוזלה במחירי הכרטיסים.

עדכון ראשון: 14:23, 16/09/07
עדכון אחרון: 17:15, 16/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully