וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על חשבון אבירם

אורי שלו

16.9.2007 / 14:06

שריקות הבוז של אוהדי בית"ר על עידן טל נבעו מכך שתפס את המשבצת של ברוכיאן, אחר כך חלקם התנצל. רומולו כבר מרגיש בבית

עד ההרחקה של מרסיו ג'ובאניני אתמול (שבת) בטדי, היה ברור ששחקני הנבחרת של בית"ר ירושלים עדיין תקועים בוומבלי. האלופה עלתה למשחק נגד מכבי הרצליה רגועה, אולי אפילו זחוחה, ורק התעוררות מאוחרת והרחקה הזכירו לשחקני האלופה שצריך להתעורר.

מאמן בית"ר, יצחק שום, ידע, כמו רבים לפניו, שאפשר להזהיר משאננות אולם קשה מאוד להתגונן מפניה: "בשלושת הימים האחרונים דיברנו על דבר אחד ויחיד - לא לזלזל במכבי הרצליה, וזה בדיוק מה שקרה בדקות הראשונות. אחר כך התאוששנו. אם הם היו נשארים ב-11 שחקנים, היה לנו הרבה יותר קשה".

אלא שהמהפך והניצחון לא היו הסיפור המרכזי במשחק, אלא היכולת של עידן טל, שהפכה למוקד העניינים. טל הגיע לבית"ר בקול תרועה רמה, אבל מתחילת העונה הוא לא מצליח להנפיק קבלות, והוא עצמו התייחס לכך עוד לפני המשחק: "זה קרה לי גם בחיפה כשחזרתי, שהיו לי משחקים פחות טובים, אבל אני משקיע ונותן את הכול, את זה אי אפשר לקחת לי, לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות. ייקח קצת זמן אבל אני אתחבר".

אלא שהסיבה לקריאות הבוז של הקהל בטדי לא קשורה רק ליכולת של טל, אלא בעיקר לעובדה שמי שהוא תופס את מקומו הוא יקיר האוהדים, אבירם ברוכיאן, שנכנס במחצית השנייה והביא את השינוי. ברוכיאן הוא הנצר הירושלמי הגדול ביותר ששרד את מהפכת הכסף של גאידמק, ועבור האוהדים הוא הגדול מכולם. ברוכיאן עצמו מסרב לעשות מהפכות, וגם אמש סירבו בסביבתו להתרגש: "אנחנו רק בתחילת הדרך. העבודה הקשה עוד לפניו ואסור לו להסתנוור", אמר מקורב לשחקן. גם הזימון הצפוי לנבחרת מתקבל בטבעיות: "אבירם היה בנבחרות ישראל החל מהנערים ונוער, דרך האולימפית, וזה אך טבעי שיקבל את ההזדמנות שלו. הוא כבר הוזמן לנבחרת בעבר, כך שאנחנו לא מופתעים".

חלק מאוהדי בית"ר הודו שהגזימו בשריקות לשחקן. "עידן שחקן בכיר, וזה לא מכובד, זו לא הדרך של אוהדי בית"ר", אמר אחד הוותיקים שבהם. מנכ"ל הקבוצה, איציק קורנפיין, התייחס לשריקות הבוז של האוהדים ואמר: "זו תגובה לא אופיינית של האוהדים, ברגע שיהיו סבלניים, עידן יחזור לעצמו ויפגין את יכולתו האמיתית".

קלאץ' מתוצרת ברזיל

כשנשאל שום על סוגיית ברוכיאן, הוא הביא בתור דוגמה את אוליסדבה ששיחק אצלו בפנאתינאיקוס. "הוא עלה במשך 8 משחקים מהספסל ושינה את המשחק. מי שרוצה להיות בבית"ר יודע שלפעמים הוא יכנס כמחליף ולפעמים לא יתלבש כלל", אמר. מי שלא התלבשו אמש למשחק היו הבלם תומר בן יוסף שחזר מפציעה ואלירן דנין. עם חזרתו מחר (שני) של היו"ר אלי ארזי מחו"ל, יישבו סוכניהם של דנין ועמרי אפק עם הנהלת בית"ר במטרה למצוא את הנתיב להעברת השניים לקבוצות בהן יוכלו לשחק.

לאנטולי רומולו אין בעיות התאקלמות בבית"ר. בקבוצה מציינים את הנחישות והרצון של השחקן ומציינים שמדובר בשחקן קלאץ', שמבקיע שערים ברגעים קריטיים. הברזילאי היה מאושר אתמול אחרי הניצחון ואמר: "אני שמח שהבקעתי שני שערים. לקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק, ונתקלנו בהרבה קשיים, הקבוצה ידעה להתגבר על הפיגור והתחזקנו ככל שהמשחק התקדם. אני לא יודע למה התחלנו כל כך רע את המשחק , נצטרך לבוא מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully