וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתי, אז באלי

16.9.2007 / 13:19

3 חודשים אחרי שילדה, דאבנפורט השלימה קאמבק מדהים וזכתה בבאלי. רוסיה זכתה בגביע הפדרציה, לפני דייויס: גונזלס הצ'יליאני זכה בבייג'ינג

לינדזי דאבנפורט השיגה היום (ראשון) את התואר הכי לא צפוי בקריירה שלה, לאחר שגברה בגמר טורניר באלי (סך פרסים 225 אלף דולר) על דניאלה האנטוחובה 4:6, 6:3, 2:6.

האמריקאית בת ה-31 שיחקה את הטורניר הראשון שלה בשנה האחרונה, לאחר חופשת ההיריון שכפתה על עצמה. דאבנפורט ילדה את בנה הבכור רק לפני שלושה חודשים, ולטענתה, לא ידעה למה לצפות לפני שהגיעה לטורניר ואף חזתה שתפסיד כבר בסיבוב הראשון.

במקום זה, היא ניצחה את המדורגת שלישית בעולם ילנה יאנקוביץ', השלימה עוד ניצחון מרשים על הסלובקית הצעירה, הוסיפה לחשבון הבנק 32 אלף דולר, זכתה בתואר ה-52 שלה בקריירה (הראשון מאז ציריך בנובמבר 2005), ומהמקום ה-234 בעולם, היא הפכה לשחקנית שמדורגת הכי נמוך שהצליחה לזכות בטורניר השנה. כמו כן, היא האמא השנייה בסבב שלוקחת תואר השנה, אחרי סיביל באמר בפתאיה.

* ישראל תתמודד בעונה הבאה מול מחזיקת גביע הפדרציה הטרייה, רוסיה. היום (ראשון) העניקה סבטלנה קוזניצובה את התואר לנבחרתה כשניצחה את יריבתה מאיטליה פרנצ'סקה סקיאבונה 6:4, 6:7, 5:7, והשלימה 0:3 חלק לזכות הרוסיות.

גונזלס זכה בטורניר בייג'ינג

פרננדו גונזאלס יגיע למפגש גביע דייויס של צ'ילה נגד ישראל שמח וטוב לב. הצ'יליאני ינחת ברמת השרון עם תואר אלוף טורניר בייג'ינג אחרי שניצח את הספרדי טומי רוברדו 1:6, 6:3, 1:6. פרננדו בן ה-27 שלט לחלוטין במערכה הראשונה, ולאחר שהפסיד את המערכה השנייה, חזר חד ומדויק למערכה השלישית כדי לסגור את הסיפור תוך שעה ו-45 דקות, ולקטוף תואר שמיני בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully