וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המארס הטורקי של בקט

16.9.2007 / 12:05

ניצחון כפול למגיש של בוסטון, על היאנקיז 1:10, וגם על וונג במרוץ לסיי יאנג. פילדלפיה ממשיכה להתעלל במטס, הדודג'רס באריזונה

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 1:10

ג'וש בקט היה לכל אורך העונה הסטופר של הרד סוקס. בקט קצר את נצחונו ה-19 העונה, ועשה זאת מול יריב פוטנציאלי לסיי יאנג - צ'ין מינג וונג, שאיבד הרבה מניות במרוץ בגלל ה-ERA שלו, שצמח ל-3.82. בקט הגיש שבעה אינינגים משובחים עם שבעה חשמולים, כשאת גולת הכותרת במשחק סיפק הרוקי המחליף ג'ייקובי אלסבורי. אלסבורי החליף את קווין יוקיליס שנפצע מפגיעה לא מכוונת של וונג בידו, רשם שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים וסייע לפתוח את הפער הגדול.

היתרון של הרד סוקס על היאנקיז חזר להיות בן 5.5 משחקים, ומשהו מוזר מאוד צריך לקרות כדי שבוסטון לא תהיה אלופת המזרח. אריק הינסקי מבוסטון ודרק ג'יטר מניו יורק חבטו להומרים.


קליבלנד - קנזס סיטי 0:6

ואם מדברים על סיי יאנג, רצוי מאוד לשקול את פאוסטו קרמונה המעולה. קרמונה הגיש שמונה אינינגים, טיגן תשעה חובטים ועם 17 נצחונות ה-ERA שלו עומד על 3.07. טראוויס הפנר חבט להומר, והאינדיאנס ממשיכים להיערך לסדרה מול האיינג'לס, שתקבע בסופו של דבר מי תתמודד עם אלופת המזרח ומי תפגוש את הויילד קארד.


מינסוטה - דטרויט 4:3

הטייגרס קפצו מוקדם על יוהאן סנטנה, ועם ארבע ריצות באינינג הראשון הצליחו להחזיק מעמד בשיניים. שלושה ריביז לאיבאן רודריגז בדאבל מנקה בסיסים, ג'ואל זומאיה זכה בניצחון וטוד ג'ונס בשמירה. דטרויט רחוקה כעת 2.5 משחקים בלבד מהיאנקיז.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:1

ג'ים ת'ומה ימשיך לחכות להומר ה-500 שלו בקריירה, כשג'רד וויבר הגיש שישה וקטל שמונה והאיינג'לס ממשיכים למחוק ספרות קסם (כרגע - 7). שמירה נקיה, לשם שינוי, של פרנסיסקו רודריגז.

יתר משחקי ה-AL:

סיאטל - טמפה ביי 6:2
אוקלנד - טקסס 3:7
טורונטו - בולטימור 3:8

NL: סן דייגו לא מתרגשת

ניו יורק מטס - פילדלפיה 5:3

פדרו מרטינז הגיש שישה והכיש תשעה, אבל הבולפן, אוי הבולפן של המטס. ג'ימי רולינס המשובח חבט לטריפל בן שתי ריצות באינינג השמיני, בו הפכו הפיליז פיגור 3:2 לניצחון של אנטוניו אלפונסקה ושמירה של ברט מאיירס. פדרו פליסיאנו וחורחה סוסה החריבו כל פינה טובה ביתרון, ודאגו להבהיר שלמטס, שהפסידו שבעה ברציפות לפילדלפיה, צפויה בעיה קשה בפלייאוף.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 2:6

המצב בבית המערב הופך סבוך מיום ליום. סן דייגו ניצחה, ופתאום היא לא רק במרדף אחרי הויילד קארד, אלא גם על ראשות הבית. דרק לואו הגיש שבעה והכיש חמישה, לואיס גונזאלס ואנדרה אית'ייר חבטו להומרים על ליבאן הרננדז והדודג'רס, שבשלב מסוים נראה היה שיוצאים מסיפור הפלייאוף, רחוקים 1.5 משחקים מסן דייגו על הויילד קארד ו-3.5 מאריזונה בפסגה.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:2
סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:4

הקרדינלס יצאו ממרוץ הפלייאוף, דבר שבא לידי ביטוי במשחק הראשון. אלפונסו סוריאנו חבט להומר באינינג השמיני, והעניק לקרי ווד, שעלה מהבולפן, ניצחון ראשון במייג'ורס מאז מאי 2006. ריאן דמפסטר זכה בשמירה וריאן פרנקלין נחל את ההפסד לאחר הופעה טובה של בריידן לופר, עם שבעה וחמישה.

אבל במשחק השני ניצחו הקרדינלס והמרוויחים העיקריים מהעניין היו הברוורס, שצימקו את ההפרש מהקאבס למשחק אחד. ארבע ריצות באינינג השלישי שמו קץ לתשעה הפסדים רצופים של הציפורים האדומות, כשג'ואל פיניירו זוכה ב-W למרות שגם הוא הופך קורבן לסוריאנו. שון מרשל עם ההפסד.


מילווקי - סינסינטי 3:5

הברוורס, כאמור, נהנו מההפסד של שיקגו וזקוקים לניצחון אחד והפסד של הקאבס כדי להשתוות אליהם בקרב על הכרטיס. פרינס פילדר, כנראה MVP הליגה העונה, חבט להומר מספר 46 וגם ג'יי ג'יי הארדי רשם אחד, כדי להעניק לג'ף סופאן ניצחון. שמירה מספר 42 לפרנסיסקו קורדרו, הפסד לקירק סאארלוס.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 0:6

ובתוך כל ההמולה, הפאדרס ממשיכים לעשות את שלהם מאחורי ברט טומקו, מכל המגישים. טומקו, שהגיע מהדודג'רס, עבד שישה אינינגים נקיים, כשמולו לא מצליחה התקפת הג'איינטס לסייע למאט קיין, שכהרגלו הפסיד בלי תמיכה. קיין סגר שישה ושישה עם ריצת חובה אחת בלבד, והיא זו שהביאה להפסדו. הומר למייק קמרון.

תוצאות נוספות:

קולורדו - פלורידה 10:2
יוסטון - פיטסבורג 7:9
וושינגטון - אטלנטה 4:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully