וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני מצפה להתנצלות מהקוון"

16.9.2007 / 11:52

מנג'ר צ'לסי לא סולח לשופט הקו, שפסל שער חוקי. פרגוסון כבר מחכה לצ'מפיונס ליג ("היא טובה יותר מהמונדיאל"), מעמדו של יול מתערער

ומי במקום הראשון באנגליה? כן רבותיי, זוהי ארסנל. אחרי הקיץ הסוער שעבר על הקבוצה - שכלל איומי עזיבה של ארסן ונגר, מהפכות בהנהלה, עזיבתו של היו"ר דייויד דין, סכסוכים פנימיים בנוגע למכירת הקבוצה ונטישתו של הכוכב תיירי הנרי - התותחנים מוצאים את עצמם בפסגת הפרמיירליג, אחרי חמישה משחקים מרשימים. אתמול (שבת) ארסנל גברה 1:3 על טוטנהאם בדרבי לונדוני, וארסן ונגר יכול לחייך בהנאה מהחבורה הצעירה שמתגבשת באיצטדיון האמירויות.

המנג'ר הצרפתי בחר להתייחס דווקא להשפעה החיובית של עזיבתו של הנרי על הקבוצה. "העובדה שהפסדנו אותו עזרה לנו מבחינת החוסן המנטלי ואיפשרה לנו להתחיל היטב את העונה", אמר ונגר, "לעולם לא נשכח את תיירי, אבל אנחנו יודעים שהקבוצה מלבלבת ופורחת גם בלעדיו. אנחנו הרבה יותר מאוזנים עכשיו".

פתיחת העונה הטובה מתבטאת גם במישור הפיננסי. התקשורת הבריטית מפרסמת היום כי ארסנל עומדת להכריז על עצמה כמועדון השני בעולם מבחינת הכנסות, אחרי ריאל מדריד, אבל לפני צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. בניית איצטדיון האמירויות והמהפך הניהולי שעבר על הקבוצה העלה את הכנסות התותחנים בשנה האחרונה ל-180 מיליון יורו, 22 מיליון פחות מאשר לאלופה הספרדית, אבל עדיין יותר מיונייטד (167 מיליון). מדובר בעלייה של למעלה מ-50 אחוז בשנה אחת עבור ארסנל.

הצרות של יול

מי שממשיך להסתבך הוא מאמנה של טוטנהאם, מרטין יול, שמעמדו שוב מתערער אחרי ההפסד בדרבי. "אני לא האשם במצב", אמר יול, שדיווחים בממלכה טוענים שז'ראר הוייה (שרק לפני כמה ימים מונה למנהל הטכני של נבחרת צרפת) מועמד להתמנות במקומו, "יש לי עבודה טובה, מועדון טוב וקבוצה מצוינת, ומבחינתי המצב לא השתנה. אני אמשיך להיאבק, והקבוצה תמשיך להילחם. כולם ראו את ההקרבה שלנו, כך שאין לי מה להתלונן".

ליברפול איבדה מהמומנטום

ליברפול עדיין צמודה למקום הראשון, עם אותו מספר נקודות כמו לצ'לסי ויונייטד ושתיים פחות מארסנל, אבל ה-0:0 בפורטסמות' עצר מעט את התנופה של הקבוצה ממרסיסייד. מאמן פומפי, הארי רדנאפ, לא התרשם במיוחד מהחבורה היקרה של בניטז. "אם הייתי חייב לבחור קבוצה שתיקח העונה את האליפות, זו תהיה מנצ'סטר יונייטד", אמר רדנאפ, "היא תגבר על צ'לסי וליברפול. הם פייבוריטים כיוון שהם חזקים ומנוסים".

בניטז, שכנראה חשב על הבכורה בליגת האלופות בהמשך השבוע, בחר שלא להעלות בהרכב את ג'רארד וטורס. "אין ספק שכשהם עלו הייתה לנו יותר יצירתיות בהתקפה", תירץ בניטז, "אבל אסור לשכוח ש-18 שחקנים שלנו השתתפו במשחקים בינלאומיים השבוע, כך שאני לא יודע אם היינו יכולים לנצח עם השניים האלה היו פותחים".

"סאנדיי טיימס" הבריטי מפרסם היום (ראשון) כי פיטר קראוץ' מאוד לא מרוצה ממעמדו בליברפול. יובנטוס ומנצ'סטר סיטי הביעו התעניינות בענק בן ה-26, ושואפות לצרף אותו אליהן כבר בינואר הקרוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צ'לסי שוב לא מנצחת

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מחזיקת הגביע צ'לסי שוב לא הצליחה להשיג שלוש נקודות, כשסיימה רק ב-0:0 ביתי מול בלקבורן. מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו עדיין כועס על השופט. "כבשנו שער נהדר, ורק הקוון יכול לנסות להסביר למה הוא פסל אותו", אמר מוריניו, "זה היה שער ברור, אני לא יכול להבין את ההחלטה. אמרתי לקוון שאני מצפה לשיחת טלפון ממנו ולהתנצלות".

האכזבה הגדולה יותר מבחינת מוריניו היא שהכוכב אולי הכי יציב שלו, דידייה דרוגבה, ייעדר כחודש בגלל הפציעה בברכו. "סבלתי מכאבים כבר תקופה ארוכה, עוד לפני שנפתחה העונה", אמר דרוגבה, "ומאז שיחקתי ארבעה משחקי ליגה. אני פשוט לא יכול יותר. אני פשוט רוצה לשחק כדורגל בלי לסבול. אני מקווה שאוכל לשחק מול ולנסיה ב-3 באוקטובר, אבל המחשבה שאפספס אפילו משחק אחד בליגת האלופות מוציאה אותי מדעתי. זאת המסגרת שאני חייב לזכות בה העונה".

היונייטד חוזרים לעניינים

מי שכן נצמדת לפסגה ומתאוששת מפתיחה לא מרשימה היא מנצ'סטר יונייטד, שאתמול השיגה ניצחון חוץ קשה מול אברטון. "אנחנו מאושרים מהניצחון הזה, כי כולם ראו עד כמה אברטון השתפרה העונה", אמר פרגוסון, "הרבה קבוצות יאבדו פה נקודות. מגיע כל הכבוד להגנה שלנו. וידיץ' הוא בלם מעולה, שהצליח להתגבר על שני חלוצים כמו ג'ונסון ויעקובו. הוא ופרדיננד הראו הרבה נחישות ברחבה, מה שעזר לנו להבטיח את שלוש הנקודות".

יונייטד תשחק ביום רביעי בפורטוגל מול ספורטינג ליסבון במחזור הראשון של ליגת האלופות, וסר אלכס כבר מצפה לזה בקוצר רוח. "העדפנו שלא לשתף את ווין רוני ולשמור אותו לצ'מפיונס ליג", אמר פרגוסון, והוסיף הבחנה מעניינת: "אני חושב שליגת האלופות טובה יותר מהגביע העולמי. ליגת האלופות משתפרת מדי שנה, בעוד המונדיאל הוא כבר מזמן לא מה שהוא היה. צריך לחזור לאחור עד 1986 ו-1982 כדי להיזכר כיצד אמור להיראות מונדיאל, עם נבחרות גדולות כמו ברזיל וצרפת, שלא הצליחו לזכות בו בגלל הרמה הגבוהה של שאר הנבחרות".

חשש לשבר באצבעו של אמיל הסקי

אמיל הסקי, שבשבוע שעבר רשם פריחה מחודשת בקריירה שלו, נפצע אתמול (שבת) במהלך משחקה של וויגאן מול פולהאם (1:1) וקיים חשש שהוא שבר אצבע בכף רגלו והוא עלול להיעדר כ-3 חודשים. במקרה כזה הסקי יחמיץ את שני משחקי הנבחרת מול אסטוניה ומול רוסיה בחוץ.

הסקי, שפתח בשני משחקיה המצוינים של אנגליה מול רוסיה וישראל (0:3 בשניהם) והציג יכולת טובה, צלע החוצה כבר בדקה ה-9 ונלקח לבית החולים לצורך צילומים. אוהדי שתי הקבוצות ליוו את יציאתו של הסקי מהמגרש במחיאות כפיים.

"הוא סובב בצורה חמורה את קרסולו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים כמה זמן הוא ייעדר", אמר מאמן וויגאן, כריס האצ'ינגס, "אנחנו מקווים שהמצב לא יהיה קשה. זה מאוד מאכזב עבורו, בעיקר אחרי השבוע שהוא עבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully