וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירסאו: "יש לי הרגשה שלא אכבוש במשחק הזה"

15.9.2007 / 22:54

קשר מכבי פ"ת מתכונן למשחק מול האקסית מכבי חיפה: "פאוליניו? אנסה להתרכז בעצמי". רוני לוי: "צריכים לחשוב חיובי"

"אני משחק נגד מכבי חיפה ולא נגד קבוצה טובה, כך שיש לי בהחלטה הרגשה שלא אוכל לכבוש במשחק הזה. זה משחק טוב עבור הקבוצה שלי ואנחנו יודעים שאם לא נעבוד קשה לא ננצח". כך אמר הערב (שבת) הקשר הברזילאי של מכבי פתח תקוה, חאבייר דירסאו, לקראת משחק החוץ מול האקסית (ראשון, 20:50, ערוץ 10). הקשר תורגל בהרכב של יוסי מזרחי, וינסה להוכיח לקבוצה מחיפה שהיא טעתה כשויתרה עליו.

"אתה שואל על מפגש אפשרי שלי מול פאולניו?", הוסיף דירסאו. "זה יכול להיות משעשע, אני שעזבתי מול השחקן שהחליף אותי. אבל בכל מקרה, אני מתרכז בעצמי ובקבוצה שלי ורוצה רק לנצח".

במכבי פתח תקוה, המאמן יוסי מזרחי יעמוד על הקווים למרות שחש ברע בסוף השבוע האחרון. מזרחי הגיע לאימון הערב ותירגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק. מלבד רוביל סרסור שסובל ממתיחה בשריר, ובלסינג קאקו שייעדר בעקבות הכרטיס האדום שספג מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו, כל הסגל יעמוד לרשותו של המאמן. מזרחי מתכנן לפתוח עם שני קשרים אחוריים, סולי צמח וחאבייר דירסאו, ועם שני קשרים התקפיים, לירן כהן וננאד סאביץ'. בהתקפה ישחק עומר גולן, שהחלים מפציעה, לצדו של אוהד קדוסי שעדיין מצפה לכבוש את שערו הראשון העונה.

לאחר האימון המסכם, המאמן יוסי מזרחי ערך אסיפת קבוצה, במהלכה הוא ועוזרו, עופר פביאן, הציגו בפני השחקנים קלטות וידאו של היריבה. השניים שמו דגש על שחקני המפתח של חיפה, שאחד מהם הוא גוסטבו בוקולי. השניים שמו דגשים על הנעת הכדור של חיפה.

בקבוצה מודעים לחשיבות של המשחק עבור הקבוצה של רוני לוי. "נכון שהם בלחץ אחרי שני הפסדים, אבל אותנו לא מעניין אם הם נמצאים בלחץ או לא ולא נעשה להם חיים קלים", אמר אחד השחקנים. "יחד עם זאת, צריכים להיות הוגנים ולזכור – מכבי חיפה זאת מכבי חיפה. תיקו טוב לנו במשחק הזה".

"לא חושבים מה יהיה אם חלילה נפסיד"

בחיפה, המאמן רוני לוי תירגל את תומר חמד בהרכב הראשון על חשבונו של שלומי ארבייטמן הפצוע. חמד צפוי לפתוח בחוד יחד עם יניב קטן, שכבש השבוע צמד במשחק אימון מול טירת הכרמל. הקשר הברזילאי רנאטו, שהתלונן לאחר המשחק הזה על רגישות בשרירי הבטן, צפוי לפתוח על הספסל. בהגנה, אדורם קייסי יחליף את רוני גפני הפצוע. פיטר מסיללה, שישלים את רישומו לפני המשחק, צפוי לפתוח על הספסל. אם יוחלט להביא חלוץ עד תחילת אוקטובר, הוא יושאל.

"אין ספק שהשבועיים וחצי האלה תרמו לנו מאוד", אמר לוי, "ערכנו הרבה אימונים כדי להתחבר ומספר משחקים שהיו חשובים לנו מאוד. אני מרגיש שהקבוצה טובה יותר, אבל בשורה התחתונה צריך להביא תוצאות. מכבי פ"ת היא משוכה קשה מאוד, אבל יש לנו את השאיפות שלנו ואנחנו ננסה לנצח. נקווה לפתוח שנה חדשה עם ניצחון. לא חושבים מה יהיה אם חלילה נפסיד. בכדורגל ובספורט צריך לדעת לחשוב חיובי".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, אדורם קייסי; פאוליניו, ג'ובאני רוסו, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי; יניב קטן, תומר חמד.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, קובי גנון, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן, ננאד סאביץ'; עומר גולן, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully