וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מושלמת

15.9.2007 / 23:53

אלופת ספרד גברה בביתה על העולה החדשה אלמריה 1:3 והיא עם מאזן מלא. ולנסיה, ביכולת רעה, ניצחה 1:2 את ויאדוליד משער בדקה ה-89

המחזור השלישי ב'לה ליגה' נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים. ריאל מדריד חיפשה להיות הקבוצה היחידה המושלמת. אחרי ההצגה מול ויאריאל במחזור הקודם, בסנטיאגו ברנבאו ידעו שקל זה לא יהיה, אבל אולי לא ידעו עד כמה, מול העולה החדשה אלמריה. לבסוף האלופה הצליחה לרשום ניצחון 1:3, והיא אוחזת בתשע נקודות מתשע אפשריות.

חאבייר סביולה, שהגיע בקיץ במעבר ישיר מברצלונה למדריד, פתח כחלוץ החוד של הלבנים במקומו של רוד ואן ניסטלרוי והבקיע את שערו הראשון בליגה בדקה ה-37 כשדחק מקרוב. השער השני לזכות ריאל הגיע בדקה ה-68. ווסלי סניידר, בעוד מצב נייח, חתום על השני שמציב אותו לעת עתה כראש מלך השערים בספרד עם ארבעה שערים בשלושה משחקים. אבל אלמירה, שסבלה מהרחקתו של קרוסאט, שביצע עבירה על הארנבון וכן משער שנפסל, צימקה בדקה ה-75 משער של קאלו אוצ'ה. דקתיים לסיום חתם גונזאלו היגואין את התוצאה ושלח את שוסטר לרשום עוד שלוש נקודות.

במשחק נוסף אירחה ולנסיה במסטאייה את העולה החדשה, ויאדוליד. האורחים עלו ליתרון בדקה העשירית משער של דניאל קומה לאחר טעות קשה של קניזארס, שהשמיט כדור אוויר פשוט. 13 דקות לאחר מכן פרננדו מוריינטס איזן את התוצאה, גם לאחר הדיפה רעה של בוטל, שוער ויאדוליד. האורחים הגיעו למצבים רבים וכמעט הצליחו לכבוש את השני, אבל המזל הלך עם העטלפים. דויד סילבה שלח טיל שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון וחדר פנימה בדקה ה-89. ולנסיה מנצחת 1:2, אבל היכולת רחוקה מלהיות משכנעת.

אתלטיק בילבאו וסראגוסה סיימו ב-1:1 בסן מאמס. לסקוראן (10) כבש לבילבאו, מיליטו הישווה (16).

עוזי דן מ"הארץ" מוסיף: אלקסיס סוארס, בלם ויאדוליד, האשים את שותפו לשעבר להגנת לבאנטה, הבלם הברזילאי אלווארו, כי נהג להגיע לאימונים שיכור. בראיון לרדיו ולנסיה סיפר אלקסיס: "כולנו אוהבים לחגוג, אבל אלווארו לא התנהג בצורה מקצועית ומתחתי עליו ביקורת. בסוף העונה הוא ביקש ממני סליחה על התנהגותו". ומה היתה תגובת אלווארו? "אם זה נכון, למה הוא לא הזמין לביתי שוטר שהיה מבצע לי בדיקת אלכוהול?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully