וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישלם את החוזה של לוין?

לי בוץ

16.9.2007 / 9:22

נמשכת המתיחות במכבי ת"א, לאחר שהרציקוביץ' החליט לא להגיע לישיבת הנהלה שביקש רוני מאנה לערוך בביתו. דיין ישלם רק 320 אלף שקל לקבוצה עבור שחרורו

אחרי שסיים את ענייניו המשפחתיים ואת ראש השנה הסוער שלו באילת, שב רוני מאנה לביתו בתל אביב. יו"ר מכבי תל אביב המיועד ביקש לכנס אמש (שבת) פגישה בביתו ביחד עם שאר חברי ההנהלה, אולם בינתיים לוני הרציקוביץ' מסרב להיפגש איתו כשבסביבתו של הבעלים טוענים ש"אין להם על מה לדבר". חברי הנהלת הקבוצה עדיין מנסים לגשר בין הצדדים וייתכן שהפגישה תתקיים בשבוע הבא, ככל הנראה אחרי משחקה של הקבוצה מול הפועל כפר סבא.

ניר לוין לא נמצא במצב אידיאלי לקראת משחקו הראשון כמאמן הקבוצה. יניב עזרן, עומר פרץ ושרן ייני לא נטלו אתמול חלק באימון הערב ונמצאים בספק למשחק בגלל פציעות. פרץ, שנפצע בקרסול באימון אתמול, קיבל זריקה ויעבור היום (ראשון) בדיקה בבית החולים על מנת לאבחן את חומרת הפציעה.

דן רומן ורודי חדד חזרו מפציעות והתאמנו, אך לפחות רומן לא צפוי לפתוח. מי שתורגל באימון כקשר אחורי הוא דור מלול הצעיר, שעשוי לזכות בחולצת ההרכב במשחק ביום שני. התלבטות נוספת של לוין היא האם לשחק עם חמישה קשרים, אז ישחק ארז מסיקה, עם שני חלוצים כשדודו ביטון ישחק לצידו של יאניק קאמאנן.

מאז כניסתו של לוין השחקנים נראים משוחררים יותר ומדווחים על אווירה טובה באימונים. בקבוצה מרוצים מיוסי שבחון שמגלה יכולת טובה באימונים לאחרונה, ומספרים שגם רודי חדד מראה יותר דומיננטיות.

המוסד למעמד השחקן של ההתאחדות לכדורגל החליט בערב החג כי החלוץ רועי דיין ישלם סכום של 320 אלף ש"ח בלבד למכבי תל אביב עבור כרטיס השחקן שלו. הקבוצה דרשה מהשחקן פיצוי בסך 400 אלף יורו או לכל הפחות 1.2 מיליון ש"ח. דיין יוצג על ידי עו"ד ניר רשף, המתמחה בתחום הספורט, שטענותיו התקבלו על ידי חברי המוסד למעמד השחקן.

מי ישלם את החוזה של ניר לוין? (דוד מרואני, "הארץ")

מכבי ת"א תעביר היום (ראשון) בבקרה את חוזהו של ניר לוין, כדי שהמאמן יוכל לעמוד מחר על הקווים במשחק הליגה מול הפועל כפר סבא. השאלה היחידה שעדיין נותרה פתוחה היא מי ישלם את שכרו של המאמן, העומד על 70 אלף דולר, וישים עבורו בטוחות בבקרה.

במועדון מקווים שהיו"ר רוני מאנה, שלטענתם התחייב לשלם על המאמן החדש ועל שני שחקני רכש, יקיים את ההבטחה. בינתיים מאנה ממשיך להתנגד ולא מוכן להוציא עוד כספים מכיסו, ולפיכך ייאלץ הבעלים לוני הרציקוביץ' להעביר את אותם סכומים על מנת שלוין יוכל להדריך מחר את הקבוצה.

לפני כניסת החג שוחח מאנה עם רואה החשבון של מכבי, חיים אסייג, והציע לו מספר הצעות פשרה שבסופן תעבור הקבוצה לידיו של מאנה. אולם אסייג הבהיר ליו"ר כי כרגע הדבר היחיד שעומד למול עיניו הוא ההסכם שהושג בין הרציקוביץ' למאנה, ואם הוא רוצה את הזכויות על המועדון הוא ייאלץ לשלם למעלה מ-30 מיליון שקל, כפי שהתחייב.

עדכון ראשון: 15.9, 22:27
עדכון אחרון: 16.9, 9:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully