וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום מציב לטל תנאים

15.9.2007 / 21:51

מאמן בית"ר ירושלים התייחס להחלפתו של עידן טל במחצית הניצחון 2:4 על הרצליה ואמר: "כל שחקן צריך להראות לי ולאוהדים שמגיע לו"

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) את מכבי הרצליה 2:4 במשחק הפכפך ותוסס. הקבוצה של שום פתחה רע ונקלעה לפיגור 2:0, אלא שהרחקתו של ג'ובאניני (35), בנוסף להכנסתו של אבירם ברוכיאן הפכה את הקערה על פיה.

"כל שלושת הימים האחרונים דיברנו על דבר אחד ויחידי - לא לזלזל בהרצליה כי אנחנו עלולים להיות מופתעים", אמריצחק שום אחרי המשחק, "זה מה שהיה ב-20 הדקות הראשונות. לא היינו אמורים לפתוח ככה, אבל גם אז ידעתי שאם נבקיע עד המחצית ננצח את המשחק ואני שמח שזה היה ככה. אם הם היו נשארים עם 11 שחקנים, היה לנו יותר קשה.

"בהתחלה הם עשו מה שהם רוצים, אבל אני שמח שב-20 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה ניסינו לשחק כדורגל וכשאנחנו משחקים כדורגל, קשה מאוד להתמודד מולנו".

לגבי עידן טל, שלא היה טוב והוחלף בהפסקה אמר שום: "בבית"ר כל שחקן ושחקן צריך לדעת שלפעמים הוא ישב על הספסל ולפעמים לא יתלבש. תוך כדי המשחק אני לוקח את ההחלטות שלי, לפעמים זה מצליח. לכן יש לנו את הקאדר הזה כדי שכל שחקן שיכנס יראה לי ולאוהדים שמגיע לו לפתוח בהרכב. ידעתי שבסוף להרצליה לא יהיה כוח. חבל שברבע השעה, אחרי השער הרביעי, הפסקנו לשחק".

מגן האלופה יואב זיו: "אמרתי שקל זה לא יהיה. מתוך 2-3 מצבים במחיצת הראשונה הם הבקיעו שני שערים. ידענו לחזור וללחוץ, להגיע למצבים ולגרום להרחקה של שחקן שלהם. המזל הולך עם הטובים. באתי לכאן אחרי שבוע קשה כי שיחקנו לא טוב במסגרת הנבחרת. רצינו יותר לרוץ, יותר לתת, יותר להוכיח ובסופו של דבר זה השתלם. הטובים יותר ניצחו".

"קיבלנו גול בדקה קריטית מבחינתנו", אמר פרדי דוד מאמן מכבי הרצליה, "אבל אין לי שום טענות לשחקנים. הם רצו ונלחמו. ראיתי דברים טובים שיש לנו בקבוצה וזהו, ועם זה נלך קדימה. לא רוצה לתרץ או להיכנס יותר מדי לעניינים. אני טוען שאם קבוצה יודעת להגן, לא משנה איך היא עושה זאת. אני דוגל בשני חלוצים גם בנחיתות מספרית. אני חושב שזה נכון. לא בגלל זה הפסדנו את המשחק.

"יהיה לנו קשה מאוד להמשיך מבחינת עומק. אנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי, אבל אלו השחקנים וזה בסדר גמור. טענתי גם בתקשורת וגם בפני הממונים עלי שאם יביאו שחקנים, יהיה בסדר. לא יביאו - עדיין אעשה את המקסימום כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

בבית"ר מחפשים דקות משחק (מתן קרקוב, "הארץ")

למרות הניצחון המשכנע, נראה כי בבית"ר עומדים לסבול בקרוב מ"צרות של עשירים". חן עזריאל, אלירן דנין ותומר בן יוסף לא נכללו אתמול בסגל מול הרצליה. דנין כבר ביקש מסוכניו לזרז את מעברו לקבוצה אחרת וגם אפק מתכוון לעשות את אותו הדבר.

עידן טל, שהוחלף במחצית, הסתובב עצבני במהלך המחצית השנייה ומיהר לעזוב את האיצטדיון.

"סיפרתי באסיפה שבתקופה שלי כמאמן פנאתינייקוס, היה שחקן שהכנסתי כמחליף שמונה פעמים וכל פעם הוא הביא לי ניצחון", אמר אתמול יצחק שום לשחקניו. "מי שרוצה להיות בבית"ר, צריך לדעת שפעם אתה בהרכב, פעם בספסל ופעם לא תתלבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully